U 100u anniversariu di a liberazione di İzmir serà celebratu cù avvenimenti chì entreranu in a storia

L'anniversariu di a liberazione di Izmir serà celebratu cù avvenimenti chì feranu a storia
U 100u anniversariu di a liberazione di İzmir serà celebratu cù avvenimenti chì entreranu in a storia

A municipalità metropolitana di Izmir si prepara à celebrà u 100 anniversariu di a liberazione di Izmir cù avvenimenti chì entreranu in a storia. Urganizandu una marchja di vittoria di 400 chilometri chì parterà da Kocatepe è finisce in İzmir, a Municipalità Metropolitana accoglierà e più magnifiche celebrazioni di u 9 di settembre di Turchia è u Cungressu di l'Ecunumia da esse riunitu in 2023. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Diceremu à i nostri figlioli a grandezza di a nostra vittoria è u valore di a pace. A festa più magnifica in a storia di Turchia serà in Izmir ", disse.

U 100 anniversariu di a liberazione di İzmir serà a scena di parechji avvenimenti impurtanti chì ùn saranu micca scurdati per parechji anni. A Municipalità Metropolitana di Izmir urganizeghja a Marcha di a Vittoria è a Rimembranza da Kocatepe à Izmir trà u 100 d'Aostu è u 24 di Settembre cum'è parte di e so attività di 9 anniversariu. U gruppu chì participà à a marchja storica di 400 km ghjunghjerà in Izmir a matina di u 9 di settembre. I records per a tappa Derecine-Kocatepe, chì copre i primi dui ghjorni di a marcia, cuntinueghjanu à esse ricevuti via bizizmir.com.

A gran finale hè in Gündoğdu

U 100 ​​di settembre, quandu u 9 anniversariu di a liberazione di Izmir serà celebratu, l'entusiasmu ghjunghjerà u so piccu. Un cortu tradiziunale è a cerimonia di consegna di a bandiera si terrà trà Basmane è Cumhuriyet Square à nove ore di mane. In a sera di u stessu ghjornu, si tene u più grande spettaculu di luci è di scena in a storia di a cità. Un grande spettaculu visuale serà realizatu in a piazza Gündoğdu, rivivendu a lotta di liberazione è a liberazione di İzmir. E manifestazioni parteranu da a piazza Cumhuriyet è si sparghjeranu à a spiaggia chì si estendenu à u portu d'Alsancak.

Spettaculu visuale è cuncertu di Tarkan

U "spettaculu teatrale interattivu supportatu da a realtà aumentata" da esse messi in scena sarà custituitu da 8 episodi è durà circa 40 minuti. In l'eventu, induve 180 ballerini è 300 travagliadori di campu sò incaricati, l'audienza sperimentarà un spettaculu di 1 gradi cù 6 torre media è 360 torri laterali. U spettaculu, in u quale un totale di 300 metri quadrati di schermu led chì ponu esse vistu da centinaie di millaie di persone seranu utilizati à u stessu tempu, serà a più grande produzzione di spettaculu in a storia di Turchia. In a finale di a notte, u famosu artista Tarkan darà un cuncertu.

L'arrivu di Atatürk in İzmir serà ancu celebrata

A celebrazione continuarà u 10 di settembre, quandu Mustafa Kemal Atatürk hè ghjuntu à Izmir. In commemorazione di u 100 anniversariu di a liberazione di İzmir, l'opere in u scopu di u prughjettu speciale di l'album, cunduciutu da Tuluğ Tırpan è in quale i canti populari di İzmir sò interpretati da nove artisti, seranu messi in scena per a prima volta. Ahmet Adnan Saygun Symphony Orchestra accompagnerà l'artisti in u cuncertu Symphonic İzmir Folk Songs interpretatu da Göksel, Feridun Düzağaç, Cem Adrian, Nil İpek, Ferman Akgül, Sinan Kaynakçı, Soner Olgun, Yaşar è Yiğit Kara.

Haluk Levent in scena u 24 d'aostu

L'attività in u scopu di a Marcha di a Vittoria è a Rimembranza, chì partenu da Kocatepe è finisce in Izmir, urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, accuminciaranu a sera di u 24 d'Aostu in Derecine, chì hà abbracciatu a nostra gloriosa armata prima di a Grande Offensiva. Inaugurazione Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, Izmir National Library Foundation President Ulvi Puğ è Prof. Dr. Serà tenutu cù a "Parla di Pace è Turchia" in quale Ergün Aybars participà cum'è invitatu. L'artista famosu Haluk Levent hà ancu da piglià a scena in a stessa notte. Dopu à u cuncertu, u gruppu participà à a marcia publica di 8 chilometri chì si terrà in a vicina Yeşilçiftlik Town, è passà a notte in u campu di a tenda.

Strada di a Vittoria

U cunvou visitarà a Casa Şuhut Atatürk, induve Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà spartutu i so preparativi finali per u Gran Attaccu cù i so cumpagni, è a notte di u 25 d'Aostu, l'anniversariu storicu di u Gran Attaccu, caminaranu nantu à u 14-chilometru. Strada di a Vittoria chì si stende da u paese di Çakırözü à Kocatepe. . U cunvogliu, chì ghjunghjerà à Kocatepe nantu à a strada induve Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so camaradi marchjavanu à a vittoria un seculu fà, serà mandatu in İzmir dopu à e cerimonii di commemorazione da a matina. U gruppu principale di escursionismo, custituitu da alpinisti licenziati, atleti è ghjovani vuluntarii, ghjunghjerà in İzmir in 400 ghjorni camminendu a Strada di a Vittoria di 14 chilometri, induve a lotta per l'indipendenza hè fermentata cù l'entusiasmu di a libertà è l'indipendenza, cum'è i nostri antenati. passava per i paesi è i paesi.

I ghjorni di l'indipendenza seranu celebrati

Dopu avè visitatu a Casa Atatürk, u museu è u martiriu nantu à a strada, a squadra caminarà à Dumlupınar è participà ancu à l'avvenimenti chì si teranu in Zafertepe, induve Mustafa Kemal Pasha hà annunziatu a vittoria di a nazione cù l'ordine "Armati, u vostru primu". Target hè u Mediterraniu, Forward ". Dopu avè participatu à e celebrazioni di u ghjornu di a liberazione di Banaz, Uşak, Ulubey, Eşme, Kula, Alaşehir, Salihli, Ahmetli, Turgutlu è Kemalpaşa, l'ultima tappa di a caravana, chì cuntinuerà à marchjà versu İzmir, hè a cerimonie di liberazione di İzmir. si terrà a matina di u 9 di sittembri à Cumhuriyet Square. U gruppu di marchja aghjunghjera a terra commemorativa da i martiri di Kocatepe, Zafertepe è Dumlupınar à a terra di u Monumentu Atatürk chì si alza in Piazza Cumhuriyet.

Discorsi di storia è spettaculi musicali

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì furnisce un supportu logisticu à u cunvogliu cù i so squadre mobili longu a linea, urganizerà avvenimenti suciali è culturali in i paesi induve passanu i marchers, è sperimentà a gioia di a liberazione è a vittoria cù a ghjente lucale. In a sera di u campu, si feranu discussioni di storia è cuncerti di musica in quale seranu invitati i paisani, è i zitelli seranu presentati cù libri di storia è Discorsu.

U 30 d'Aostu Festa di u 100 Anniversariu di a Vittoria

In u 30 anniversariu di u 100 d'Aostu, u ghjornu di a Vittoria, si feranu diversi avvenimenti, discorsi, spettaculi in spazi aperti, spettaculi di teatru è cuncerti in tutta a cità. In più, una notte di cultura serà tenuta in a piazza Konak Atatürk, induve i balli populari di 7 regioni di Turchia seranu esposti. À a fine di e celebrazioni, Zeynep Bastik darà un cuncertu nantu à u campu d'erba di Kültürpark.

U 9 ​​di settembre cuncorsu di fotografia

Un cuncorsu di fotografia si terrà trà u 26 d'Aostu è u 10 di Settembre di u 2022 in parte di e celebrazioni di u 9 di Settembre. L'annunziu di u cuncorsu hè statu fattu u 26 di lugliu.

Imprinted 9 Settembre Celebrations Photo Exhibition

Una mostra fotografica speciale chì purterà i ricordi di e celebrazioni di u 9 di settembre da u 1922 di settembre di u 9 à u presente serà aperta à Bıçakçı Han l'8 di settembre.

Biblioteca per i 100 anni

A biblioteca, chì simbulizeghja l'indipendenza di İzmir è serà chjamata u 100th Anniversary, serà purtata à İzmir in u 100th annu, cù una infrastruttura moderna, tecnologica è un inventariu di libri aghjurnatu.

100th Anniversary Memorial House

In cuuperazione cù a Municipalità di Konak, a Casa Memoriale di u 9th Anniversary serà inaugurata u 100 di Settembre à Yemişçizade Mansion in Kemeraltı.

Pietra di 100 anni

A Pietra Memoriale di u 9u Anniversariu serà piazzata in a Piazza Gündoğdu, induve si feranu celebrazioni per commemorate u 100 anniversariu di a vittoria di u 100 di Settembre.

100th Anniversary İzmir Half Marathon

A "Mezza Maratona di u 2022 di Settembre", chì serà eseguita per a decima volta in u 9, si terrà l'11 di Settembre cum'è a Mezza Maratona di u 100 Anniversariu di questu annu.

İzmir Fire in u so 100th Anniversary Panel and Exhibition

Un pannellu publicu nantu à u Grande Incendiu di Izmir è una mostra digitale si terrà in Izmir Art Center u 13-14 di settembre.

100th Anniversary Panel and Talks

In uttrovi, un pannellu è una mostra seranu tenuti nantu à "Mudanya Armistice è İsmet Pasha". Altri pannelli è interviste chì indirizzanu u 100u anniversariu di İzmir da diverse prospettive sò "Lutta Naziunale", "Cucina di İzmir: Maiorità Culturale", "Eventi Suciali". . si terrà sottu i tituli di "Musica İzmir", "Società, Città è Spaziu", "Cultura, Arte è Letteratura".

100e Anniversariu Campionatu Internaziunale di Natazione Peninsula d'Acqua Aperta

U 16 d'ottobre, u "Campionatu di Natazione in acque Aperte di a Peninsula" si terrà in Urla, cù a participazione di bagnatori d'acqua aperta di tutta a Turchia è di u mondu, inseme cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Federazione Turca di Natazione.

A più grande vittoria hè u Monumentu di a Pace

Bayraklı A più grande vittoria hè u Monumentu di a Pace, chì hè previstu per esse piazzatu in l'Area di Recreazione, serà apertu u 29 d'ottobre di u 2023.

Cuncorsu di Puesia è Cumpusizioni Innu di i 100 anni di a Nostra Republica

A tappa di puesia di l'Innu 100th Anniversary di a nostra Republica, urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è hà duie tappe, hè stata cumpletata. A scadenza per u cuncorsu di cumpusizioni hè prevista per u 1 d'ottobre 2022. L'ultime 10 opere seranu annunziate nantu à i cunti di e social media di a Municipalità Metropolitana di Izmir u 3 d'ottobre di u 2022.

"Izmir in u so 100u anniversariu da a liberazione à a fundazione" Studiu di u libru tematicu

Sarà publicata una serie di libri di 10 volumi, chì tratta Izmir da diverse perspettivi. In più di u sport, a literatura, l'arte, l'intrattenimentu è i movimenti suciali in İzmir, a dinamica più impurtante di a cità cum'è u genere, a transizione culturale è u pluralisimu serà esaminata in una perspettiva larga in i libri.

Simposiu İzmir in u so 100 anniversariu

Simultaneamente cù u lanciu di u libru di 100 volumi da esse preparatu cù u titulu principale "İzmir in u so 10u anniversariu da l'Indipendenza à a Fundazione", i tituli di i libri sò stati allargati in dicembre 2022 è "100". Un simposiu serà urganizatu sottu u nome "İzmir".

Libri APIKAM 100 anniversariu

À u 100 anniversariu di l'Indipendenza, 7 libri seranu publicati da a Direzzione di l'Archiviu di a Città è di i Musei.

Izmir Mukhtars Musical

U travagliu musicale, à u quale 100 muhtars anu participatu è cuminciatu 6 mesi fà, serà in scena in Alaşehir u 4 settembre 2022, in Kemalpaşa l'8 settembre 2022, è in AASSM u 14 settembre 2022.

U mo spettaculu di teatru umile corpu

Preparatu da i Teatri di a cità di İzmir per commemorate u 100u anniversariu di a liberazione di İzmir, u teatru di teatru chjamatu My Naçiz Body si scontra cù l'audienza u 10 di nuvembre di u 2022 à l'İsmet İnönü Art Center.

Spettacoli aerei (Airshow Izmir 2022)

Cù a cullaburazione di l'Uffiziu di u Governatore di Izmir, spettaculi aerei acrobatici cù a participazione di parechji aerei, cuncorsi, spettaculi in terra è attività di esibizione saranu in u Golfu u 9 è u 10 di settembre di u 2022.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*