Da i Mukhtars di Izmir, "Izmir Mukhtars Musical da a Liberazione à a Democrazia"

Da Mukhtars di Izmir à Liberazione da a Democrazia Izmir Mukhtars Musical
Da i Mukhtars di Izmir, "Izmir Mukhtars Musical da a Liberazione à a Democrazia"

Mukhtars da Izmir si preparanu per andà in u teatru di u teatru per u 100 anniversariu di a liberazione di Izmir. 100 muhtars, chì anu studiatu teatru è musica dapoi dui mesi, mettenu in scena a dramma "Da l'indipendenza à a demucrazia İzmir Mukhtars Musical". 100 muhtars da tutta l'Izmir si sò riuniti per l'avvenimenti di u 100 anniversariu di a liberazione di İzmir. Mukhtars, chì sperimentanu u teatru per a prima volta in a so vita, si preparanu à mette in scena a dramma teatrale "İzmir Muhtarlar's Musical, From Liberation to Democracy", chì conta a storia di a liberazione di Izmir, sottu a guida di u Dipartimentu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Affari Mukhtar. Metterà in scena u so primu ghjocu in Alaşehir cum'è parte di l'avvenimenti di a Strada di a Vittoria chì si estenderà da Afyon à İzmir. Dà infurmazioni nantu à u prugettu, Ali Kılıç, Capu di u Dipartimentu di u Capu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu: "Vulemu participà à l'attività di u 100 anniversariu di a liberazione di Izmir, inseme cù i nostri capi. I nostri mukhtars anu participatu voluntariamente à u prugettu. Avemu travagliatu dui mesi. Comu parte di a Marcha di a Vittoria, metteremu in scena u nostru musical in Alaşehir u 4 di settembre, in Kemalpaşa l'8 di settembre è in Ahmed Adnan Saygun Art Center u 14 di settembre.

Hè impurtante chì i muhtars guidanu l'arti

Vedat Murat Güzel, Coordinatore è Direttore di i Teatri Villages di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà preparatu i capi per a scena di u teatru, hà dettu: "Ovviamente, si sò adattati assai più facilmente di ciò chì ci aspettavamu. Avemu procedutu cun un prucessu di travagliu assai piacevule. Avemu fattu una longa strada in pocu tempu. Avemu furmatu u nostru musical inseme cù i nostri muhtars. In l'annu 100, seremu nantu à u palcuscenicu cù i nostri 100 mukhtars. I primi persone chì venenu in cuntattu cù u nostru populu in i lochi induve campanu sò i capi. A sucetà hè illuminata cù l'infurmazioni è u sustegnu chì dà. A so riflessione nantu à İzmir in questu aspettu artisticu era ancu assai impurtante. Avemu avutu un slogan cù u nostru presidente Tunç; "Ùn ci hè micca terra in e mani chì tocca l'arte". Cù stu slogan, faciamu sforzi per unisce l’arte cù tutti. Hè assai impurtante per i muhtars per esse partenarii è pionieri in questu ", disse.

"Hè un privilegiu di realizà stu prughjettu cù i nostri muhtars"

Pelin Kadıoğlu, Trainer Voice di u Dipartimentu di Cultura è Artu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu: "I nostri muhtars sò assai felici è sò assai affettati in stu prughjettu. Anu fiducia in noi assai. L'impurtante hè di esse unitu, di esse sanu. Avemu purtatu fora i so talenti. Iè, e so voci sò assai belle, e so capacità teatrali sò assai boni. U mo campu hè u campu di a musica. Vecu chì avemu da firmà una prima assai bona cun elli è questu musicale farà assai rumore. A celebrazione di u 100 anniversariu hè assai impurtante per u nostru İzmir. Hè un privilegiu di realizà stu prughjettu cù i nostri mukhtars è sò assai felice ".

Avemu da aghjunghje culore à Izmir I mukhtars implicati in u prugettu anu manifestatu a so eccitazione cusì:

Sedat Erşahin, Presidente di l'Associazione Buca Headmen è Capu di Buca Atatürk Neighbourhood: "Prima di tuttu, vogliu ringrazià u nostru presidente Tunç per stu sforzu è cuntribuzione. U 100 anniversariu di a liberazione di u nostru Izmir hè un ghjornu assai significativu per a Turchia, per Izmir, per noi. Era una urganizazione assai bona. Piglieremu in scena cù i nostri 100 mukhtars. Celebreremu u nostru 100 anniversariu. I nostri mukhtars preparanu un prugramma magnificu. Avemu fattu una longa strada. I nostri maestri sò sempre stati cun noi per circa dui mesi. Semu ancu pronti per u 100 anniversariu. Aggiungeremu culore à Izmir ".

Capu di Konak Piri Reis Neighbourhood Mine Arabs: "Hè assai eccitante di fà stu travagliu in i 100 anni di İzmir. In questu ghjocu, avemu da rinviviscia a vita di u primu capu femminile, Gül Esin, per un pocu. Hè per quessa chì a nostra gioia è eccitazione radduppianu. Bellu prughjettu. In u tempu restante da u nostru travagliu, implementemu stu prughjettu. Credu chì trasmetteremu un missaghju assai bonu à u nostru populu.

Neşe Kahraman, Capu di u Quartiere Karabağlar Devrim: "Eramu assai entusiasmati quandu avemu intesu parlà di stu prughjettu. Vogliu ringrazià u nostru presidente Tunç. Sò assai felice di esse una parte di un tali musicale. Vogliu ringraziallu assai per l'urganizazione di una tale urganizazione chì si cunvene à İzmir in u so 100u annu. Sò venutu in pienu da u ghjornu chì hà cuminciatu. Avemu tutti aspittendu u ghjornu di a tappa ".

Mehmet Köse, capu di quartiere di Karabağlar Bahçelievler: "I nostri emozioni sò assai intensi, simu assai entusiasmati. Aspittemu quellu ghjornu. Venemu corre à ogni travagliu quì. Semu cusì entusiasti chì hè una grande cosa annunzià İzmir. İzmir hè sempre statu u primu. Vulemu ancu fà una prima in Turchia. Vulemu fà qualcosa di bella cù i nostri 100 mukhtars è celebrà İzmir. In stu ghjocu, avemu ephemers, avemu l'Egeu, avemu Turchia, avemu i nostri antenati, avemu a nostra bandiera, avemu a nostra patria. Ci rende assai felici di campà inseme. Ùn possu micca spiegà stu sentimentu. Invitu tutti à vede sta dramma ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*