A Gendarmeria Spiegà l'Impurtanza di Cinture di Sicurezza in Marmaris

A Gendarmeria Spiegà l'Impurtanza di Cinture di Sicurezza in Marmaris
A Gendarmeria Spiegà l'Impurtanza di Cinture di Sicurezza in Marmaris

Cù u "Veiculu di furmazione è simulazione di trafficu" cumandatu da u Cumandante Generale di Gendarmeria, l'impurtanza di portà cinture di sicurezza hè stata spiegata à i citadini in u distrettu di Marmaris di Muğla.

L'Equipe di Traffic di Comando di Gendarmeria di u Distrettu di Marmaris hà dimustratu l'impurtanza di i cinturini di sicurezza à i citadini cù u Veiculu di Formazione è Simulazione di Traffic incaricatu da u Cumandante Generale di Gendarmerie. L'avvenimentu di sensibilizazione, assistitu da e squadre di l'Uffiziu di Registrazione è Inspeczione di u Trafficu di u Distrettu di Marmaris, hè statu tenutu davanti à l'angle Atatürk in a strada Kordon trà 20.00 è 00.00 di sera.

I citadini è i turisti si sò turnati nantu à u veiculu di simulazione sottu a tutela di a Gendarmeria. Hè statu dimustratu turnendu duie volte cumu un veiculu di l'accidentu s'hè vultatu dopu chì u cinturione di sicurezza hè stata chjusa. Quelli chì anu sperimentatu eccitazione in u veiculu hà sperimentatu in diretta quantu hè impurtante di portà una cintura di sicurezza. A polizia di u trafficu, invece, hà distribuitu volantini informativi cù l'inscription "A vita hè in a cintura di sicurezza". I zitelli è i turisti straneri si sò ghjunti nantu à e motociclette parcheggiate da e squadre di a Gendarmeria è piglianu una foto di souvenir.

Ahmet Demirci, chì hè ghjuntu in Ankara in vacanze cù a so famiglia, hà dettu: "I zitelli di a nostra Gendarmeria, chì sò intrecciati cù u publicu, imparanu è sò felici. Hè un avvenimentu assai successu è significativu ".

Metin Ali Dengin di Marmaris hà dettu: "Avessi battutu in capu cinque volte se ùn aghju micca purtatu una cintura di sicurezza. Aghju capitu una volta l'impurtanza di i cinture di sicurezza.

Gaye Erüstün, chì hè ghjunta in vacanze da Izmir, hà dettu: "A cintura di sicurezza salva veramente a vita. Pensu chì stava morendu. Hè una sensazione assai diversa è strana, tutti duveranu pruvà sta simulazione è portà una cintura di sicurezza ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*