U primu prughjettu di u "Centru di Scienza è Planetariu" di u Mari Neru avanza rapidamente

U Primu Centru di Scienze è Prughjettu Planetariu in u Mari Neru avanza rapidamente
U primu prughjettu di u "Centru di Scienza è Planetariu" di u Mari Neru avanza rapidamente

U prughjettu "Science Center and Planetarium", chì a Municipalità Metropolitana di Samsun hà purtatu à a cità è chì serà u primu in u Mari Neru, avanza rapidamente. U presidente Mustafa Demir, inseme cù u presidente provinciale di u Partitu AK Ersan Aksu è u presidente provinciale di MHP, Abdullah Karapıçak, anu esaminatu u travagliu in situ è ​​hà spartutu l'ultima situazione in quantu à u prugettu. Spiegò chì u 66 per centu di u travagliu hè statu finitu.

UN PROGETTU ASSOLU IMPORTANTE PER SAMSUN

Nutendu chì anu purtatu un centru micca solu à Samsun, ma à tuttu u Mari Neru, u sindaco metropolitanu Mustafa Demir hà dettu: "TEKNOFEST hè un prughjettu assai impurtante chì vene à a vita à a vigilia di u Mari Neru. A custruzzione ruvida hè quasi finita. A compieremu in 2022. Avemu avutu una riunione cù i nostri prufessori in TUBITAK. Avemu ancu principiatu u disignu è a custruzzione di l'equipaggiu è e parti in muvimentu di l'internu. In un locu assai impurtante, à u latu di a strada principale. U trasportu hè assai faciule. Serà u primu, a nova generazione è u bellu centru scientificu di a regione di u Mari Neru ".

Hè custruitu nantu à una superficie di 8 mila metri quadrati.

U primu Centru di Scienze di u Mari Neru, chì hè statu implementatu cù u protocolu firmatu trà a Municipalità Metropolitana è u Cunsigliu di Ricerca Scientifica è Tecnologica di Turchia (TUBITAK), in u locu di Samsun-Ordu Highway Gelemen, avarà una superficie di circa 8 mila. metri quatratu. In u prugettu, chì hà righjuntu una realizazione fisica di 66 per centu, a custruzzione di metalli è a pruduzzioni di facciata esterna hè stata cumpletata. U tettu cuntinueghja.

SERÀ U PRIMU IN MARE NEGRU

"U Centru di Scienza è Planetariu" hè u primu in u Mari Neru. Appositamente cuncepitu per quelli chì anu interessatu in a scienza, a tecnulugia è l'innuvazione, u prughjettu include attelli, zona di foyer, planetariu, zona di mostra, educazione è zona di recreazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*