Kılıçdaroğlu hà participatu à a Cerimonia di Cummissione di Paşabahçe Ferry

Kilicdaroglu hà assistitu à a Cerimonia di Cummissione di Pasabahce Ferry
Kılıçdaroğlu hà participatu à a Cerimonia di Cummissione di Paşabahçe Ferry

Kemal Kılıçdaroğlu, presidente di u Partitu Populare Republicanu, hà assistitu à a ceremonia di cumissioni di u Ferry Paşabahçe, chì a so risturazione hè stata finita à u Cantiere Haliç.

U capu di CHP, Kılıçdaroğlu, hà dettu u seguente in u so discorsu à a ceremonia:

Signore, sò assai felice di esse cun voi in un ambiente cusì piacevule. Dicu un ambiente piacevule, in realtà, hè una cosa straordinariamente bella per rinvià una storia. Hè a so storia chì facenu nazioni nazioni. Ciò chì face e cità cità hè a propria storia di a cità. Sì i guvernanti sò alluntanati da a cità in quale campanu o guvernanu, si scurdanu di a storia. In questu cuntestu, hè un avvenimentu straordinariamente bonu chì u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà restauratu è revelatu a storia di Istanbul.

Avemu apertu di novu a Cisterna Basilica inseme. In un sensu, aghju vistu cum'è u centru di u mondu. Induve si scavà o toccu in Istanbul, chì hà digià servitu cum'è a capitale di trè grandi imperi, una storia hè ligata à emerge.

Signore, i battelli di linea di cità o battelli o battelli sò ancu assai impurtanti in a mo vita. Aghju campatu in Çemenzar in Yukarı Göztepe, Istanbul per 12 anni. Dunque, quasi tutti i ghjorni eccettu u sabbatu è a dumenica. Kadıköyà Karaköy - da Karaköy KadıköySò andatu à i battelli. À quellu tempu, u Ponte di u Bosforu ùn era ancu statu custruitu. Dunque, avemu usatu per truvà un locu chì ci piaceva à pusà nantu à questi battelli, à pusà nantu à u battellu in l'anni 1970 quandu aghju vinutu prima, è pusà quì. In l'anni dopu, Istanbul hè diventatu assai affollatu, è se pudemu truvà un locu viotu, avemu cuminciatu à pusà quì. Ma ogni matina apririamu u nostru ghjurnale è u leghjemu. U tea maker gridava è distribuiva tè. Dunque, quelli chì vulianu cumprà u tè. Qualchidunu lanciavanu pezzi di pane à i gabbiani da u spinu è l'avemu a fighjulà inseme. Per quessa, sti ferries anu un postu impurtante in a cultura è a storia di Istanbul, è anu da esse manteni vivu. Ùn sò micca sappiutu s'ellu sò imbarcatu in Paşabahçe, ma sò XNUMX per centu sicuru chì l'aghju imbarcatu, ma ùn ci era micca una determinazione speciale cum'è Paşabahçe in a mo vita, ma di sicuru l'aghju vistu quì. Avete da mantene in vita.

U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, u sgiò Ekrem, vole veramente serve à u populu di Istanbul cun grande devozione. Ellu travaglia, prova. Face un sforzu straordinariu cù ellu stessu è u so staffu. Sò chì l'ostaculi sò stati eliminati, sò chì e difficultà sò state eliminate. Ma u presidente Ekrem hè assai successu in un sughjettu. Hè estremamente successu à superà tutti l'ostaculi è ghjunghje à u scopu. Hà datu un esempiu da i media, sgiò presidente. Ùn importa micca, ùn importa micca. L'Istanbulisti vi vedenu Signore Presidente, l'Istanbulisti vi cunnosci, l'Istanbuliti sanu ciò chì fate per Istanbul. Micca solu a ghjente di Istanbul, ma u mondu sanu sapi. Ùn ci hè nisuna altra metropole in u mondu chì hà custruitu 10 metropolitani maiò à u stessu tempu in una metropole. Tutti questi avianu firmatu, ùn anu micca travagliatu. Ma avà a ghjente travaglia dura quì per serve a ghjente di Istanbul.

Ci hè una cosa più. I nostri merri anu una caratteristica assai bella. Hè cum'è dà un contu à a cità chì serve. Hè cum'è risponde à ogni centesimu di e so spese. In altri palori, favuriscenu una amministrazione trasparente, sò in favore di una amministrazione trasparente. Speremu, faremu questu in u cuntestu di Turchia ancu. Spiegheremu micca solu à Turchia, ma à u mondu sanu, chì u statu hè trasparente quandu guverna u statu, chì quelli chì dirigenu u statu sò rispunsevuli di u so propiu populu, è chì sta accountability hè un duvere onorevoli. Vogliu chì tutti i mo amichi sò ancu sicuru di questu.

Signore, Haliç Shipyard hè i resti di Fatih, sì, questu hè in realtà una storia. Ci vole ancu campà quì. Istanbul hè ancu un centru culturale, u centru culturale di u mondu. Mi piacerebbe assai chì una seria accumulazione intellettuale si sparghje à u mondu sanu da quì è esse dettu da quì. In questu sensu, u nostru presidente Ekrem face ogni sforzu per fà u so megliu. Signor Presidente, davanti à tutti l'invitati, sprimu u mo ringraziu di core in a vostra prisenza.

Di sicuru, u più grande ringraziu va à u Direttore Generale, a donna chì si mette accantu à ellu. Grazie ancu à voi. E donne anu bisognu à esse in posti più attivi è attivi in ​​a vita di u travagliu. Aghju dettu à u mo amicu chì era u Vicepresidentu di l’Amministrazioni Locali, quante donne dirigenti c’eranu in u passatu in i cumune chì avemu vintu, quante donne dirigenti ci sò avà, per ogni casu. Avemu più o menu un aumentu significativu. Ma pensu chì sta crescita emergerà più chjaramente in un certu periodu di tempu.

Grazie à tutti. Benvenuti, vi hè piaciutu. Grazie di cuore à tutti voi.

U presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, hà cullatu à u battellu Paşabahçe è hà ricevutu informazioni nantu à a risturazione è u battellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*