"Museu di a Barbaria" restauratu in TRNC hè apertu per visità di novu

U Museu di a Barbaria Restauratu in a TRNC hè apertu per una rivista
"Museu di a Barbaria" restauratu in TRNC hè apertu per visità di novu

U Museu di a Barbaria in a Republica Turca di Cipru di u Nordu (TRNC), chì a so risturazione hè stata cumpletata da l'Agenzia di Cooperazione è Coordinazione Turca (TIKA), hè apertu à i visitori di novu.

A cerimonia di apertura di u Museu di a Barbaria in Nicosia, a capitale, hè stata dopu a risturazione Nuri Ersoy, Ambasciatore di Turchia in Nicosia Ali Murat Başçeri, u presidente TIKA Serkan Kayalar, u figliolu di u Major Nihat İlhan Mustafa Necmi İlhan è a so famiglia è i rapprisentanti di altre istituzioni è urganisazioni anu participatu.

U Museu di a Barbaria Restauratu in a TRNC hè apertu per una rivista

U Ministru Ersoy, chì hà principiatu u so discorsu cummemorandu quelli chì sò stati martirizzati durante u "Natale Sanguinatu", unu di i massacri più brutali di a storia umana, è tutti i martiri, hà dettu chì ùn era micca una situazione faciule per nimu di parlà di questu incidente. .

Dichjarà chì sentenu a pena di stu massacru in i so cori ancu s'ellu hè statu 59 anni, u Ministru Ersoy hà dettu :

"Questu hè un dolore cusì chì ùn pensu micca chì pudemu scurdà per un mumentu in a nostra vita. Iè, ùn ci scurderemu. Ùn ci scurderemu micca chì e bande greche anu assassinatu brutalmente a moglia è i trè figlioli di u Major Nihat İlhan, chì, cum'è ufficiale di salute, hà travagliatu cum'è duttore in u Regimentu Turcu in Cipru, chì a so sola preoccupazione hè di mantene a ghjente viva.

Continueremu à dì à u mondu di stu avvenimentu crudele nantu à ogni piattaforma

Enfatizendu chì continuanu à dì à u mondu sanu stu brutale incidente chì hè accadutu in u 1963, in tutte e circustanze è in ogni piattaforma, u Ministru Ersoy hà dettu: "Cumu e donne, i zitelli, l'anziani sò stati uccisi da l'urganisazioni terroriste greche è intarrati in massa. tombi, i zitelli sò stati fucilati, è esposti à l'attacchi più barbari, diceremu à tutti. Questa hè una di e nostre più grandi responsabilità versu i nostri martiri è a nostra storia ". disse.

Apuntendu chì u casu di Cipru hè una causa naziunale cù un grande postu in u so core, a cuscenza è a storia, u Ministru Ersoy hà dettu chì l'epica eroica scritta in u 1974 hè a causa di una grande nazione.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à travaglià ghjornu è notte per a pace, a sicurità è a pusizione di i Turchi Ciprioti in u mondu. Tuttavia, ùn pudianu pinsà chì u nostru statu era troppu grande è chì ùn si scurdassi è ùn li facia scurdà di ciò chì hè accadutu. Fortunatamente, a nostra nazione hè una nazione tale chì ùn si scurda di un unicu martire nè brama un centimetru di a so terra. Sta nazione ùn si scurda di Fatih, nè di Mustafa Kemal, nè di Murat İlhan, Kutsi İlhan, Hakan İlhan. À u puntu ghjuntu oghje, u mondu sanu vede chì ùn avemu micca scurdatu di sti nomi ". usatu a frasa.

Avemu cumpletu a Restaurazione True to the Original

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dichjaratu chì l'apertura di u Museu di a Barbaria hè un passu impurtante per ùn scurdà di ciò chì hè accadutu è spiegà à u publicu mundiale. Dichjarà chì certi prublemi sò ghjunti in u museu cù l'effettu di u ciculu climaticu è urbanu in u prucessu, u Ministru Ersoy hà dettu chì in questu cuntestu, cum'è u Ministeru, anu decisu di fà a risturazione di u Museu di Barbarie cù l'aiutu di TIKA. , chì hà realizatu travaglii assai successu in a TRNC.

U Ministru Ersoy hà dettu:

"Avemu finitu l'opere di risturazione, elettriche, meccaniche, di mostra è di paisaghjolu di u museu chì avemu principiatu l'annu passatu, cumminendu a museologia muderna è tradiziunale, in cunfurmità cù l'uriginale. In u quadru di a cunniscenza di a museologia cuntempuranea, l'opportunità digitale sò state sviluppate per capisce bè ciò chì hè accadutu. In u Memory Pool, l'infurmazioni è i ducumenti visuali ligati à i citadini chì sò stati martirizzati in Cipru è chì sò nantu à a lista mancante di l'archivi sò furniti è processati, in più, informazioni cum'è e storie di vita di i citadini, ritratti o documenti ufficiali. , induve sò stati martirizzati è a data di u so martiriu, se dispunibule ".

Mencionendu chì l'apertura di l'Uffiziu di Coordinazione di u Programma TIKA Nicosia per assicurà l'istituzionalizazione è a coordinazione più efficaci di l'attività da a realizazione di l'attività lucali, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à realizà parechje opere destinate à sviluppà u turismu, aumentà l'impieghi, rinfurzà l'ecunumia. , è a cooperazione culturale è artistica.

Dopu à i discorsi, l'invitati anu visitatu u museu, chì hè statu apertu.

U Documentariu nantu à u Fronte di u Scorer hè stata prima

In a Republica Turca di Cipru di u Nordu (TRNC), u documentariu "À u Fronte chì Strikes a Goal", chì conta i stori di resistenza è di lotta di i Turchi Ciprioti attraversu i club di football trà u 1955 è u 1974, hè statu presentatu cù i cuntributi di u Agenzia Turca di Cooperazione è Coordinazione (TIKA).

In u so discorsu à a gala, u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dichjaratu chì u documentale nantu à u football è i clubs in a lotta per l'esistenza di i Turchi Ciprioti hè di grande impurtanza in quantu à dì à u casu di Cipru à e novi generazioni. Félicitant à TİKA et à tous ceux qui ont contribué à la préparation du documentaire "Scoring Front", le ministre Ersoy a déclaré :

"Per esse cù i Turchi Ciprioti oghje hè ancu bisognu di cunnosce u passatu bè. Hè impurtante per u nostru presente è u nostru avvene per ùn scurdà di ciò chì hè accadutu eri, per purtallu à u presente, è per avè una memoria forte di u casu di Cipru. Ciprioti Turchi anu affruntatu grandi difficultà in u passatu. Hè statu sottumessu à l'oppressione è attacchi terroristi, in quale a dignità umana hè calpesta. E so case sò state incendiate. Hà datu a so vita per u so paese quandu era necessariu, ma ùn hà mai cumprumissu a so libertà è a so pusizione indipendente ".

U Ministru Ersoy hà dettu ch'elli mantenenu sempre viva a storia di quelli chì anu cuntribuitu à sta grande causa per mantene e ligami forti trà eri è oghje, è trà oghje è u futuru, è hà dettu: "I nomi pionieri chì inculcanu curagiu in a sucetà in i tempi difficiuli cù a so pusizioni dritta, e lotte decise è decise sò in Cipru è in Turchia, è continueremu à dì in diverse geografie di u mondu ". disse.

Mencionendu chì parechji ghjucadori di football leggendari di l'epica sò stati intervistati in u scopu di u documentariu, u Ministru Ersoy hà dettu chì recentemente persu Ahmet Sakallı è Mazlum Mercan, chì sò stati intervistati in questu prucessu, è li vulianu misericordia è pacienza per i so parenti.

U Ministru Ersoy hà enfatizatu chì i tistimunianzi di e persone chì anu infurmazione nantu à u periodu da i club cum'è Küçük Kaymaklı, Çetinkaya Spor, Famagusta Türk Power è Lefke in a TRNC sò stati utilizati, è hà dettu chì era destinatu à mustrà u documentale "Scoring Front" in l'arena internaziunale ancu.

U documentale presentava e storie di l'anni difficiuli chì e figure emblematiche chì anu lasciatu a so marca in u football turco-cipriota è l'anni di lotta vissuti in 1955-1974.

Dopu à a prucedura di u documentale, u protocolu, invitati è cuntributori à a film posanu per una foto.

Cuntatti di u Ministru Ersoy cù TRNC

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà visitatu u presidente Ersin Tatar è u presidente di l'Assemblea di a Republica, Zorlu Töre, in u quadru di i so cuntatti cù a Republica Turca di Cipru di u Nordu. U Ministru Ersoy hà ancu scontru cù u Vice Primu Ministru TRNC, u Ministru di Turismu, Cultura, Ghjuventù è Ambiente Fikri Ataoğlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*