Grande Entusiasmu à a Parata di a Vittoria di Kocatepe

Grande Entusiasmu in Kocatepe Victory Parade
Grande Entusiasmu à a Parata di a Vittoria di Kocatepe

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU secondu ghjornu di a Marcha di a Vittoria è a Commemorazione chì si estende da Afyon à Izmir, hà caminatu nantu à a tappa di Kocatepe cù u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu è u presidente di u Partitu Democraticu Gültekin Uysal. Nantu à a tappa Çakırözü-Kocatepe di 14 chilometri, i citadini di tutta a Turchia sò ghjunti in Kocatepe in a matina.

U sicondu ghjornu di a Vittoria è a Marche di Commemorazione, urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir in memoria di u 100 anniversariu di a liberazione di a cità, hà passatu cun eccitazione è entusiasmu. U presidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Kemal Kılıçdaroğlu è u presidente di u Partitu Democraticu (DP) Gültekin Uysal anu assistitu ancu à a tappa Çakırözü-Kocatepe di a storica marcia di 9 chilometri, chì finisce in Izmir u 400 di settembre. L'executive CHP è DP, diputati, membri di u parlamentu, gruppi di alpinismo è u publicu s'uniscenu à u cunvogliu in a marchja à Kocatepe, induve u cumandamentu è l'amministrazione sò stati realizati sottu u cumandamentu di Ataturk durante a Grande Offensiva.

Kılıçdaroğlu: "Che questu sia u principiu di a lotta"

Nantu à a tappa Çakırözü-Kocatepe di 14 chilometri, i citadini di tutta a Turchia sò ghjunti in Kocatepe in a matina. Una ghirlanda hè stata posta à u Monumentu di Kocatepe Atatürk. U presidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP), Kemal Kılıçdaroğlu, hà dettu: "Sò estremamente felice di esse quì in l'annu centenariu. Avemu avà à circà à u seculu prossimu. A ghjente hà datu a so vita per campà in una bella Turchia, una Turchia indipendente è demucratica. U nostru duvere hè; Hè per corona a Republica fundata da Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so amichi in u secondu seculu cù a demucrazia. Hè per quessa chì ognunu di noi deve luttà per custruisce un futuru megliu. "Dicemu chì questu deve esse u principiu di quella lotta", disse.

Uysal: "Avemu cummemoratu i nostri antenati"

U presidente di u Partitu Democraticu (DP), Gültekin Uysal, hà dettu: "Cù sta marcia significativa, avemu cummemoratu i nostri antenati chì marchjavanu dicendu" induve ci hè a fede, ci hè a pussibilità ". "Cumemurà tutti i nostri amici di cummattimentu cù misericordia è gratitùdine in a persona di u grande capu, u grande cumandante Mustafa Kemal Atatürk", disse.

Soyer: Seguimu i passi di i nostri antenati

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Dichjarà chì anu seguitu orgogliosamente i passi di Mustafa Kemal Atatürk, hà dettu: "100 anni fà, i nostri antenati anu vintu una vittoria straordinaria per affidà sta patria celeste à noi è a Republica hè stata stabilita. Oghje, avemu ghjuntu à Afyon Kocatepe in a matina camminendu a strada di 14 chilometri coperta da l'Armata di Liberazione da u Village Çakırözü di notte. Avemu abbracciatu millaie di i nostri citadini da tutta a Turchia è rivivemu l'eccitazione di 100 anni fà. Ci hè statu ancu onoratu chì u nostru presidente Kemal Kılıçdaroğlu è i nostri dirigenti di u partitu anu participatu ancu à a marcia. "Aspittemu tutti à e grandi cerimonii di celebrazione in Izmir u 9 di settembre", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*