U paese hè statu invaditu U divertimentu hè principiatu

I buchi scuri anu pressatu U divertimentu hè cuminciatu
U paese hè statu invaditu U divertimentu hè principiatu

U 5th Barbaros Hollow Festival hà iniziatu eri per sustene u sviluppu agriculu è creà impieghi per i ghjovani in u paese. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a ceremonia di apertura di u festival. Tunç SoyerNilay Kökkılınç, Membru di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà participatu à . Kökkılınç hà dettu: "In u mondu oghje induve a crisa alimentaria hè parlata sempre più forte, hè necessariu di prutezzione di l'agricultura. Barbaros ci mostra ancu ciò chì un paese pò ottene, s'ellu vole, cù u travagliu cullaburazione ", disse. U festival, chì hè a scena di l'imaghjini culuriti, durà finu à u 21 d'aostu.

A 5a Festa di Barbaros Hollow hà cuminciatu eri, cù i spaventapasseri costumati di u sposu à cavallu, accumpagnati da tamburini è zurna, à a piazza di u paese. I consiglieri di a municipalità metropolitana di İzmir Nilay Kökkılınç è Bülent Köklü, u cunsigliu municipale di Urla Deniz Ulçay, u direttore di filiale di a peninsula di a municipalità metropolitana di İzmir Yener Kırmızı, i deputati di İzmir, i rapprisentanti di l'urganisazioni non governative, i paisani di Urla anu assistitu à a cerimonia di apertura.

Presidente Tunç SoyerNilay Kökkılınç, chì hà dichjaratu ch'elli sò diventati cumpagni cù i pruduttori di u paese di Barbaros in u viaghju di sviluppu agriculu chì anu imbarcatu in u quadru di a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", hà dettu: "In u mondu d'oghje, induve a crisa alimentaria hè stata. parlatu più forte è hè sempre più difficiuli di ghjunghje à i prudutti naturali, hè necessariu di ùn lascià i spaventapasseri di u campu disoccupati è di prutezzione di l'agricultura. Barbaros ci mostra dinù ciò chì un paese pò ghjunghje, s’ellu vole, da u travagliu cullaburatori. Cum'è a Municipalità Metropolitana, simu sempre cun voi ".

In più di l'arti è a produzzione

In u festival, induve parechji attelli per adulti è zitelli seranu tenuti per trè ghjorni, a mostra "Ritratti" di Ayten Öğütçü, unu di l'impurtanti artisti di pupazzi di Turchia, è a mistura "Traces of Nature" di l'Università di Izmir di I membri di a facultà di l'ecunumia, chì rende visibili a moda amichevule per a natura è sustinevule contr'à a moda rapida è orientata à u cunsumu, è a mostra "Field Hats" di Belkis Ersan Yaka. U "Barbaros Water Culture Heritage Exhibition", chì palesa a creatività di e persone in u almacenamentu è l'usu di l'acqua di fonte in casu di bisognu, hè ancu in u scopu di u festival. A più bella porta, a finestra di a finestra è a cumpetizione di u cortile, a più bella cumpetizione di spaventapasseri, interviste nantu à temi impurtanti cum'è a salute è a nutrizione, attività per i zitelli cum'è "Field of Thought" è "Yoga Workshop" sò trà i ricchi cuntenutu di u festival. .

In u paese, i scarecrows di campu sò chjamati "cavuti". U scopu di a festa hè di sustene u sviluppu agriculu è di creà impieghi pè a ghjuventù di u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*