Apertura di u parcheggio sotterraneo di a piazza Küçükçekmece Cennet

Kucukcekmece Cennet Mahallesi Meydani Parcheggio sotterraneo Apertu à u serviziu
Küçükçekmece Cennet Mahallesi Square Underground Car Park hè statu messu in serviziu

U parcheghju di 420 vitture, spazii per sedie, spazii verdi, pista di skateboard, casa di fiaba, piscina ornamentale è parchi per i zitelli custruiti in u scopu di u prughjettu di a piazza Küçükçekmece Cennet Mahallesi, cumpletu da IMM, anu cambiatu a faccia di u distrittu.

In Istanbul, una forte infrastruttura di parcheghju integrata cù u trasportu publicu hè in espansione. A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) cuntinueghja i so investimenti utilizendu e soluzioni è i sistemi tecnologichi richiesti da l'urbanismu mudernu.

In u scopu di u prughjettu mega piazza, chì appellu à e persone di tutte l'età, cumpletu da IMM nantu à una zona di 11 mila 600 metri quatratu; Un parcheghju per i veiculi 420, spazii per sedie, spazii verdi, pista di skateboard, casa di fiaba, piscina ornamentale è parchi per i zitelli sò stati ancu custruitu.

Unu di l'investimenti chì hà cambiatu a faccia di Küçükçekmece era u Küçükçekmece Cennet Square Underground Car Park, chì hà cuminciatu à esse operatu da a filiale İBB İSPARK. U parcu mudernu, chì furnisce una suluzione à a mancanza di parcheghju in u distrittu, hè situatu à u puntu induve si trovanu i centri cummerciale è cummerciale. I cummercianti lucali è i residenti di u quartiere, chì anu cuminciatu à parcheghju i so veiculi rapidamente è facilmente, anu manifestatu a so satisfaczione cù u prugettu. Grazie à u parcheghju di trè piani cù una capacità di 420 veiculi, hè impeditu u parcheghju irregulare è inappropriatu di i veiculi in strade è strade laterali.

Sia İSPARK sia a Biblioteca

Trasfurmendu i parcheghji in un centru di vita, IMM hà apertu una biblioteca in u Parcu di l'İSPARK Küçükçekmece Cennet Mahallesi Square per dà à i Istanbuliti l'abitudine di leghje è sensibilizà.

A biblioteca Atilla İlhan, cuncepita in modu mudernu, divintò u centru di educazione è culturale di a piazza. A biblioteca cuntene millaie d'opere chì i citadini, in particulare i studienti, ponu prufittà. I cunduttori chì lascianu i so veiculi in u parking è i zitelli di i residenti di u vicinatu ponu passà u tempu in a biblioteca è leghje libri in ogni mumentu di u ghjornu. I zitelli ponu ancu passà u so tempu à ghjucà à scacchi in a biblioteca induve ponu fà i so travaglii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*