L'alimenti zuccherati è acidi apre a porta à a carie

L'alimenti zuccherati è acidi apre a porta à a pasta di denti
L'alimenti zuccherati è acidi apre a porta à a carie

VM Medical Park Ankara Hospital Specialista in Salute Orale è Dentale Dt. Fırat Adin hà datu infurmazioni nantu à e cause di caries dentali.

Rimarchendu chì e persone chì cunsumu più carbuidrati è cibi zuccarati in a so dieta, è ancu e persone cun cuntenutu di fluoruri assai bassu in l'acqua chì utilizanu, sò in più risicu di caries. Fırat Adin hà dettu u seguente nantu à a carie dentale:

"A carie dentale hè generalmente causata da l'alimenti di carbuidrati (zuccheru, amidu, etc.), cola è bevande gassate zuccherate simili, torte, cioccolatu, etc. Succede soprattuttu quandu l'alimenti appiccicose stanu nantu à a superficia dentale per un bellu pezzu. I batteri in a bocca sò alimentati cù questi residui alimentari è l'acidu hè pruduttu cù l'aiutu di sti microorganismi. Dopu qualchì tempu, stu ambiente àcitu provoca a distruzzione in i tessuti duri di u dente è crea caries dentali.

Spazzola i denti dopu u colazione è prima di andà in lettu à a sera è aduprà u filu dentale regularmente ogni ghjornu hè u modu più efficace. U spazzole di denti appropritatu deve esse sceltu, postu chì i residui alimentari sò soprattuttu accumulati in i recessi di a superficia di masticazione di i denti è l'interfaccia induve i denti si toccanu. I cuntrolli dentali regulari sò u megliu modu per catturà a carie in u periodu iniziale.

Dichjarà chì e malatie parodontali sò malatie inflammatorii chì affettanu i gengi è altri tissuti chì sustenenu i denti, Dt. Fırat Adin hà sparte l'infurmazioni seguenti:

"E malatie parodontali sò rispunsevuli di u 70 per centu di a perdita di denti in adulti. Queste malatie ponu esse trattate facilmente è cun successu quandu sò diagnosticate in una prima fase. E malatie parodontali cumincianu cù gingivitis. Duranti stu pirìudu, i gengivali sò sanguinanti, rossi è allargati in voluminu. Ùn pò micca causà assai discomfort in u periodu iniziale. S'ellu ùn hè micca trattatu, a malatia pò avanzà à periodontitis è causà danni irreversibili à a gengiva è a mascella chì sustene i denti. U dannu si trova in u mandibula cù altri tessuti chì sustenenu i denti. Quandu a malatia prugressa, i denti cumincianu à scuzzulate è ponu ancu andà in estrazione.

Una di e malatie di gum vistu in una grande parte di a pupulazione hè a recessione di gum. A recessione di a gomma hè l'apertura di a superficia di a radica di u dente cambiendu a pusizione di u tessulu di a gomma chì copre l'ossu chì circundava u dente per diversi motivi. A recessione gingivale hè un prublema assai cumuni chì pò causà lagnazioni estetiche è di sensibilità. Di solitu hè causatu da e malatie dentali micca trattate è micca pulisce u tartru furmatu. Se a recessione gingivale ùn hè micca trattata, pò avanzà è eventualmente porta à a perdita di denti. I metudi protettivi, di mantenimentu è / o cirurgichi sò usati in u trattamentu di a recessione gingival.

Enfatizendu chì a sensibilità dentale (sensibilità di dentina) hè ancu un prublema dentale cumuni, Dt. Firat Adin hà dettu:

"A sensibilità di i denti hè una cundizione chì pò sviluppà cù u tempu per u risultatu di prublemi cumuni cum'è a recessione di gomma è l'erosione di l'esmalte. A sensibilità dentale hè più cumuna trà l'età di 20 è 50. U cunsumu rigulari di l'alimenti acidi o di e bevande pò erosionà l'esmalte di i denti è causanu sensibilità in i denti. Per ùn lagnà di sta situazione, hè necessariu di cunsumà l'alimenti acidi in quantità limitati. I denti è e strutturi di gomma sò diffirenti trà l'individui. Hè per quessa chì i pruduttori producenu spazzole di denti chì sò diffirenti l'una di l'altru. Sì avete i denti sensittivi è utilizate un spazzole di denti duru, hè più prubabile di dannà i vostri denti. Cunsultate i cunsiglii di u vostru dentista nantu à sta materia. In più di usà u spazzole di denti sbagliatu, spazzola troppu forte dannu ancu i denti. Certi pirsuni pensanu chì sguassate i denti più forte, puliscenu megliu o i so denti saranu più bianchi. Tuttavia, questu ùn face nunda, ma dannu i denti è i gengive. A sensibilità di i denti hè assai cumuna in e persone chì stringenu o digrignanu i denti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*