UAV naziunali pigliate u vostru respiru in Kütahya

UAV naziunali in Kutahya Mozzafiato
UAV naziunali pigliate u vostru respiru in Kütahya

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà assistitu à a Cumpetizione Internaziunale di Veiculi Aerei Unmanned di Missione Libera (UAV) organizata da u TEKNOFEST Aviation, Space and Technology Festival è u Cunsigliu di Ricerca Scientifica è Tecnologica di Turchia (TÜBİTAK) in Kütahya. U Ministru Varank hà dettu chì quasi 600 mila cuncurrenti applicanu à TEKNOFEST questu annu.

In u so discorsu quì, Varank hà dichjaratu chì anu spargutu TEKNOFEST in diverse cità di Turchia è hà dettu: "Avemu fattu i nostri cuncorsi in Trabzon, Ordu è Giresun. Quist'annu hè u 100 anniversariu di a Grande Vittoria, cusì avemu decisu di fà una parte di i nostri cuncorsi in Kütahya, Afyonkarahisar. Eccu avemu tenutu i Cuncorsi Internaziunali di Veiculi Aerei Senza Pilota di Missione Libera in Kütahya. disse.

ENTUSIASMU È EXCITATION

U Ministru Varank hà dettu ch'ellu hà accumpagnatu l'entusiasmu da u mumentu ch'ellu hè intrutu in a zona è hà vistu l'eccitazione di i studienti è di l'invitati da vicinu. Dichjarà chì crede chì l'investimentu in e persone hè assai impurtante, Varank hà dichjaratu chì vedenu i ghjovani chì participanu à i cuncorsi cum'è i scientisti, ingegneri è tecnichi di u futuru.

TEKNOFEST GIOVANI

Enfatizendu ch'elli eranu cuntenti di l'eccitazione chì anu creatu in Turchia à questu puntu, Varank hà dettu: "Eramu recentemente in Kocaeli per cuncorsi di veiculi autonomi, i nostri amichi ci anu dettu chì e cumpagnie in u Valle di l'Informatica anu assuciatu immediatamente i cuncurrenti. Avemu andatu à cuncorsi di razzi, i nostri ghjovani fratelli chì anu cumpetitu in cuncorsi di razzi prima anu stabilitu e so cumpagnie, facenu affari in u mercatu è cuntribuiscenu à l'ecunumia. "A ghjuventù TEKNOFEST chì cumpete quì hà da custruisce a Turchia di dumane, credemu in tuttu". disse.

SENMU FIGURI

"A Turchia prugresserà in u so modu per diventà una di e 10 economie più riesciuti in u mondu, capace di pruduce e so tecnulugii in modu completamente indipendente, grazia à questi ghjovani", disse Varank, aghjustendu: "Semu fieri di questu, simu fieri di questu. fieru d'accumpagnà è d'assistà queste cuncorsi, è di avè e nostre cità ospitanu queste cuncorsi in u megliu modu pussibule ". disse.

CUSTRUZIONE PER L'AVVENU DI TURCHIA

Varank hà dichjaratu chì crede chì a generazione TEKNOFEST custruirà u futuru di Turchia. Esprimendu a so gratitudine à l'amministrazione di a cità chì hà cuntribuitu à l'urganizazione di a cumpetizione in Kütahya, Varank hà dettu: "Urganizemu sti cuncorsi in modu chì i nostri ghjovani è studienti ponu amparà e tendenze di u futuru, esse interessatu à a tecnulugia è fucalizza nantu à quali zone anu potenziale in u futuru. Mentre invitemu i nostri ghjovani fratelli à sti cuncorsi, li furnimu supportu tecnicu. Riunitemu e cumpagnie più avanzate in questu affari. U staffu tecnicu è i cunsultanti li aiutanu. "Portemu questi fratelli è li ospitemu quì". disse.

SUPPORTU FINANZIARI

Nutendu chì i ghjovani cuncorsi in questi cuncorsi sò datu supportu finanziariu è supportu tecnicu, Varank hà dettu: "Questi anu una spesa, è sta spesa hè coperta da TÜBİTAK, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è e cumpagnie sponsor. Vi vede, certi pirsuni insistimenti fà i seguenti tituli: "Ministeri apre i so sacchetti per u TEKNOFEST di u sposu." Ùn pudemu micca veramente accettà sta intelligenza. Facemu tutti l'investimenti per questi ghjovani. S'è no apremu a borsa, apremu a borsa per issi ghjovani. "Ùn seremu micca demoralizzati, ma daremu risposte à quelli chì facenu queste cose, è continueremu a nostra strada in a listessa direzzione cù a listessa determinazione". disse.

U Ministru Varank hà visitatu i stand di i ghjovani in l'area di a cumpetizione, hà guardatu i cuncorsi è offre ashura à i participanti.

U prugramma hà participatu u guvernatore di Kütahya Ali Çelik, i deputati di u Partitu AK Kütahya İshak Gazel, Ahmet Tan è Ceyda Çetin Erenler, u presidente TÜBİTAK Prof. Dr. Hasan Mandal, l'ex ministru Veysel Eroğlu è parechje persone anu assistitu.

440 squadre è apprussimatamente 3 studenti applicanu à a Cumpetizione Internaziunale di Missione Libera UAV, chì hè stata tenuta per a seconda volta questu annu. A cumpetizione, in quale 500 squadre da Pulonia è 2 squadra da Pakistan hà participatu, è i UAV di 1 squadre naziunali è internaziunali chì sò stati ritenuti riesciuti secondu i criteri scientifichi è tecnichi, finiscinu u 98 d'Aostu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*