L'Aquacultura Agricola OIZ hè stabilita in Malatya

L'Aquacultura Agricola OIZ hè stabilita in Malatya
L'Aquacultura Agricola OIZ hè stabilita in Malatya

U guvernatore di Malatya Hulusi Şahin è u sindaco metropolitanu Selahattin Gürkan, inseme cù u deputatu Malatya Bülent Tüfenkci, membru di u Partitu AK MKYK, anu fattu investigazioni nantu à a Zona Industriale Organizzata di l'Aquacultura Agricola, chì hè prevista per esse stabilita in Malatya, in u distrittu di Arguvan.

U guvernatore Şahin è u sindaco Gürkan anu visitatu u Distrettu di Arguvan per a Zona Industriale Organizzata di l'Aquacultura Agricola, u membru di u Partitu AK MKYK Malatya Deputy Bülent Tüfenkci, u direttore generale di a municipalità metropolitana MASKİ Mehmet Mert, u direttore provinciale di l'agricultura Tahir Macit, u segretariu generale di a municipalità metropolitana Mehmet Sığırcı. è i pruduttori di pisci anu participatu ancu.

Fornendu infurmazioni nantu à a Zona Industriale Organizzata di a Pesca in una piscicoltura in Arguvan, u guvernatore Şahin hà dettu: "Malatya hè seconda in a pruduzzioni di pisci interni di Turchia. Si usa assai pocu di u so putenziale. Ancu u bassu putenziale chì usa furnisce una capacità d'esportazione di 77 milioni d'euros, 8 tunnellate di pruduzzione di pisci. L'applicazioni attuali aghjunghjenu altre 700 mila tunnellate à queste 8 mila 700 tunnellate in pocu tempu. Ma quandu valutemu u potenziale sanu, avemu 12 volte più potenziale. Puderemu fà questu in pocu tempu ". disse.

Dichjarà chì un grande settore cù una capacità d'esportazione vicinu à 1 miliardi d'euros hè citatu, u guvernatore Şahin hà dettu: "I nostri industriali è imprenditori sò cooperativi in ​​questu sensu. Facemu un primu quì in Turchia. Sottu a dirigenza di YIKOP è a nostra Municipalità Metropolitana, effettueremu a pesca di u primu OIZ specializatu basatu annantu à l'agricultura in Turchia. Stu putenziale serà realizatu ancu megliu inseme cù l'OIZ Specializata di Pesca. Cusì, avemu purtatu una altra industria gigantesca in Turchia è Malatya. U nostru scopu hè di aumentà questi 77 milioni di euro da 2-3-5 volte è infine 10 volte in pocu tempu, inseme cù l'OIZ è altre attività chì faremu ", disse.

Mencionendu chì questi investitori aumenteranu ancu più quandu l'OIZ sò stabiliti, u diputatu Tüfenkci hà dettu in u so discorsu: "Semu in a zona induve a cooperativa di pesca hè situata in u distrittu di Arguvan. Spergu chì stabiliremu un OIZ di pesca, chì hè u primu in Turchia. sarà stabilitu in queste zone. Ùn avemu micca stabilitu zoni industriali organizzati industriali in Malatya. Avemu ancu OIZ basati agriculi. U nostru bestiame OSB hè vicinu à finisce. L'offerta d'infrastruttura di Greenhouse OIZ hè stata fatta. Avà avemu purtatu un OIZ basatu nantu à a pesca à Malatya. Ci sò attualmente 51 investitori attivi quì. Dunque, agiscendu inseme, l'approvvigionamentu di l'alimentu hà per scopu di cumpete cù u mondu riducendu i costi per evaluà i magazzini friddi di a facilità per esse trasfurmata in tuttu. Di sicuru, l'infrastruttura di questu hè preparata da a nostra Municipalità Metropolitana di Malatya. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu prublema ", disse.

U presidente Gürkan, in u so discorsu, hà dettu: "Semu ghjunti in un locu induve a Zona Industriale Organizzata diventerà operativa. Arguvan Bahçeli hè u locu induve si trova u nostru quartiere. Questu hè un travagliu cullettivu. In u prucessu precedente, noi, i nostri imprenditori chì sò impegnati in a pesca in a regione Arapgir è si registranu cù questa OIZ, avemu custruitu una strada asfaltata di 20 chilometri, è u travagliu necessariu hè statu fattu per purtà i so prudutti à l'autostrada in termini di logistica, trasportu è muvimentu rapidu. Oghje, avemu vistu chì una parte di circa 7 chilometri da a crucivia Arguvan, chì avemu fattu quì, hè problematica in quantu à l'arteria di trasportu. Siccomu hè a prima Zona Industriale Organizzata di Pesca in Turchia è una zona di 1100 decares hè stata creata per questu, cunziddi chì stu locu usa attualmente u 10% di a so capacità attuale è esportemu 77 milioni d'euros da questu, quandu avemu Aumenterà à a capacità di 100%. Fornirà à Malatya un valore aghjuntu di circa 1 miliardi d'euros ". hà fattu dichjarazioni.

Mencionendu chì avianu principiatu i travaglii prima, u presidente Gürken hà dettu: "Avemu digià principiatu u travagliu necessariu nantu à u puntu di l'infrastruttura, inseme cù u nostru Governatore, i nostri Ministri o altri imprenditori è attori, soprattuttu per l'evoluzione più veloce di stu prucessu. Ancu quì, cuntinueremu i nostri sforzi per accelerà l'arteria di trasportu, in particulare in termini di logistica, è di furnisce una arteria di trasportu sana per i lochi induve seranu custruite strutture frigorifere, fendu studii necessarii cù i nostri imprenditori pertinenti à u puntu di a continuazione di sti travaglii ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*