Firma Martı Sutta Investigazione da u Cunsigliu di a Cumpetizione

Oguz Alper Oktem Marti Scooter
Oguz Alper Oktem Marti Scooter

A prima è a più grande marca di scooter spartuta in Turchia "Martı" hè stata investigata da l'Autorità di a Cumpetizione per suspettu di dannu à a cumpetizione.

Marti hà annunziatu a settimana passata chì aprirà nantu à a NYSE New York Stock Exchange.

Sicondu l'annunziu nantu à u situ web di l'Autorità di a Cumpetizione, Martı Ileri Teknoloji A.Ş. Hà una pusizioni dominante in u mercatu di produttu pertinente è viola l'articuli 4 è 6 di a Legge nantu à a Prutezzione di a Cumpetizione abusendu a so pusizioni dominante cù e so azzioni chì escludenu i so cuncurrenti. Hè statu decisu da u cunsigliu.

Evaluendu l'infurmazioni, i ducumenti è e determinazioni ottenuti in u risultatu di a ricerca preliminare, u Cunsigliu hà trovu i risultati seri è abbastanza è hà decisu chì Martı Ileri Teknoloji A.Ş. decisu di apre una investigazione. per stabilisce s'ellu viola l'articuli pertinenti di a lege.

Inoltre, in a dichjarazione fatta da u Ministru di u Cummerciu dui mesi fà, hè statu dichjaratu chì a marca Martı hà purtatu i scooters da u cuntrabandu doganale è una investigazione hè stata iniziata in quantu à questu.

Per una marca chì hè nantu à l'apertura à a più grande borsa di u mondu, hè una quistione di ciò chì queste allegazioni gravi portanu è se a Borsa di New York accettarà a marca dubbiosa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*