U Judoista Naziunale Sinem Oruç hà vintu a Medaglia d'oru in u Campionatu Mondiale di Judo

U Judoista Naziunale Sinem Oruc hà vintu a medaglia d'oru in u Campionatu Mondiale di Judo
U Judoista Naziunale Sinem Oruç hà vintu a Medaglia d'oru in u Campionatu Mondiale di Judo

Sinem Oruç di Konya Metropolitan Belediyespor, chì hà battutu u tappettu in i partiti individuali di u Campionatu Mondiale di Judo Hopes tenutu in Sarajevo, a capitale di Bosnia-Erzegovina, hà guadagnatu a medaglia d'oru.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà felicitatu u campione mundiale di judoka Sinem Oruç per u so grande successu. U presidente Altay hà dettu: "Felicitate u nostru atleta di u Konya Metropolitan Belediyespor Club Sinem Oruç, i so furmatori è a so famiglia, chì sò diventati Campioni di u mondu in Judo. Credu chì i rializazioni di Sinem ùn finiranu micca quì, cuntinueghjanu. Chì a strada sia sempre chjara ". Hà utilizatu e so espressioni.

Eliminazione di i so avversari unu à unu in i cuncorsi di qualificazione, Oruç hà affrontatu a Slovacca Lenka Tomankova in i quarti di finale è l'Austriaca Emily Starzer in a semifinale, rispettivamente. Oruç, chì hà rivalitatu cù l'Austria Franziska Schloegl in a finale, hà vintu u duru partitu cù ippon è divintò u campionu mundiale in a so classe di pesu.

Sinem Oruç, chì hà tornatu una fonte d'orgogliu per u Konya Metropolitan Belediyespor cù u campiunatu chì hà vintu, hà ancu vintu u campiunatu in u campiunatu europeu in Croazia in u ghjugnu è hà avutu a bandiera turca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*