Melek Mosso incontrerà a ghjente di Eskişehir u 2 di settembre

Melek Mosso si scontra cù i residenti di Eskisehir in settembre
Melek Mosso incontrerà a ghjente di Eskişehir u 2 di settembre

A Municipalità Metropolitana di Eskişehir riuniscerà u famosu artista Melek Mosso cù a ghjente di Eskişehir à u cuncertu chì si terrà à l'occasione di u 100 anniversariu di a liberazione di Eskişehir da l'occupazione nemica.

A Municipalità Metropolitana mantene l'entusiasmu di a liberazione vivu cù avvenimenti speciali chì urganizerà u 2 di settembre, u ghjornu di liberazione di Eskişehir.

In a celebrazione di u 100 anniversariu di a liberazione di Eskişehir da l'occupazione nemica, chì si terrà in questu cuntestu, l'amata artista Melek Mosso si scontra cù i residenti di Eskişehir.

Melek Mosso cantarà i so canti per u 21.00 anniversariu di a liberazione, sta volta cù u populu di Eskişehir, à u cuncertu chì serà apertu à u publicu à 100 à Sazova Science Culture and Art Park.

Per u cuncertu, chì si ferà in l'atmosfera magica di u Parcu Sazova, a Municipalità Metropolitana furnisce ancu facilità di trasportu à i citadini.

I funzionari di a Municipalità Metropolitana anu dettu: "I servizii di ring seranu urganizati da a Piazza Ulus è u Parcu Odunpazarı Alaaddin per u cuncertu di Melek Mosso u 2 di Settembre à 19.00. À a fine di u cuncertu, i veiculi parteranu da l'entrata Sazova di u Boulevard di a Sovranità Naziunale è trasportanu i nostri citadini à a Piazza Ulus è u Parcu Alaadin.

L'autorità anu invitatu tutti i residenti di Eskişehir à u cuncertu di Melek Mosso per celebrà inseme u 100 anniversariu di a liberazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*