Opere di rinfrescante per i belli residenti di u Parcu Naturale Tarsu

Travagliu di rinfrescante per i belli residenti di u Parcu Naturale Tarsu
Opere di rinfrescante per i belli residenti di u Parcu Naturale Tarsu

Cù a so bellezza unica è a diversità di decine di spezie d'animali chì cuntene, i prucessi di rinfrescamentu sò appiicati à e simpatiche criature in u Parcu Naturale Tarsu, chì hè affiliatu à u Dipartimentu di servizii agriculi di a municipalità metropolitana di Mersin, chì accoglie migliaia di persone ogni annu. in modu chì ùn sò micca affettati da a temperatura di l'aria crescente in l'ultimi ghjorni.

In particulare i lemuri, i babbuini, i scimmie è l'orsi, chì sò trà l'animali interessanti di u Tarsus Nature Park, sò datu frutti ghiacciati o alimenti congelati preparati in forma di cocktail.

L'animali entranu ancu in piscine

Tarsus Nature Park squadre cavalli pony d'acqua cù manichi, soprattuttu à meziornu, chì hè l'ora più calda di u ghjornu, mentre rinfriscà leoni, lupi è animali simili cù sistemi di sprinkler. L'orsi, i cervi o parechji altri animali piacenu ancu di rinfriscà in piscine speciali.

"Tutti dui ghjucanu à i ghjoculi è si rinfriscenu"

U biologu Yılmaz Ölmez di u Parcu Naturale di Tarsus hà dettu: "A causa di l'aumentu di a temperatura, pruvemu di rinfriscà alcune di e nostre spezie animali dendu cocktail di frutta fresca è aghjunghjendu acqua à alcune spezie animali cù fontane per rilassate è rinfriscà. Demu i nostri frutti di ghiaccio à i nostri scimmie, lemuri è orsi. Mentre cercanu i frutti ammucciati in u ghjacciu, sò tramindui ghjucanu è si rinfriscà. Pruvemu di rinfriscà i nostri poni è lupi cù l'acqua di funtana. Raffremu ancu i nostri animali più predatori, cum'è tigri è leoni, riempiendu piscine d'acqua ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*