Turchia hè diventata u primu paese à aiutà u Pakistan: u trenu di a gentilezza parte

Turchia era u primu paese à aiutà u Pakistan u trenu di a gentilezza partì
Turchia hè diventata u primu paese à aiutà u Pakistan

Materiali d'aiutu umanitariu, preparati cù u sustegnu di l'urganisazioni non governamentali chì si sò riuniti sottu a coordinazione di a Direzzione Generale di TCDD per i Trasporti è a Presidenza di Gestione di Disastri è Emergenza (AFAD), sò stati mandati da a Stazione Storica di Ankara in Pakistan, induve u disastru di inundazioni hè statu. sperimentatu, da u "Trenu di a Bontà".

Pakistan Goodness Train, chì hà purtatu materiale d'aiutu umanitariu cumprese 29 tunnellate di tende, coperte è articuli alimentari in 470 vagoni, hè statu mandatu cù una cerimonia in a Stazione Ferroviaria di Ankara.

U direttore generale di TCDD Taşımacılık AŞ, Ufuk Yalçın, u presidente di l'AFAD, Yunus Sezer, l'ambasciadore pakistanese d'Ankara, Muhammed Sirus Seccad Gazi, i rapprisentanti di l'ONG è i ferroviari anu assistitu à a cerimonia.

Ci sò 29 tunnellate di tende, coperte è materiali alimentari in 470 vagoni in u nostru Trenu di Gentilezza Pakistan.

Ufuk Yalçın, Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, hà enfatizatu chì sentenu u dulore di i Pakistani chì anu persu a vita, sò stati feriti è spustati in u disastru di l'inundazione.

U direttore generale di TCDD Transportation, Yalçın, hà continuatu e so parolle cusì: "Ci sò 29 tunnellate di tende, coperte è materiali alimentari in 470 vagoni in u nostru Trenu di Gentilezza di Pakistan, chì serà operatu sottu a coordinazione di a nostra Direzzione Generale è AFAD, è chì avemu da esse. mandate inseme un pocu dopu. I materiali furniti da i sforzi è u sustegnu di e nostre urganisazioni non governamentali, in particulare a Crescent Red Turca, risponderanu à i bisogni urgenti di i nostri fratelli Pakistani è cuntribuiscenu à a guariscenza di e so ferite. In questa occasione, vogliu a misericordia di Diu à i nostri fratelli è sorelle pakistani chì anu persu a vita in u disastru di l'inundazione, è una ricuperazione rapida à i feriti. Trasmettu i mo migliori auguri à u populu amichevule è fraternu di u Pakistan, chì a so infrastruttura hè stata assai dannata è chì cercanu di guarì e so ferite.

Yalçın: "Vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, chì ci hà guidatu à furnisce questi aiuti à quelli chì anu bisognu, à u nostru ministru di i trasporti, u sgiò Adil Karaismailoğlu, chì hè sempre stata cun noi cun noi. u so sustegnu, è à u nostru Ministeru di l'Interior. disse.

U presidente di l'AFAD, Yunus Sezer, hà dettu chì u populu di u Pakistan hà avutu un tempu duru per via di u disastru di l'inundazione, più di mille persone anu persu a so vita in u paese è milioni di persone eranu vittimi.

Nutendu chì Turchia hà pigliatu a decisione di mandà l'aiutu per via di u costu crescente di u disastru di l'inundazione, Sezer hà dettu chì un ponte di cori hè statu stabilitu cù u Pakistan è chì anu mandatu l'aiutu per via aerea è ferroviaria.

Spieghendu chì e squadre di l'AFAD è i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali sò in Pakistan è chì anu u scopu di furnisce 10 mila tende in a regione, Sezer hà dettu: "Ci sò 3 tende, cibo è materiale d'aiutu umanitariu quì. Finu à oghje, averemu consegnatu 3 tende in Pakistan, inseme cù e 5 mila tende chì manderemu è e tende chì manderemu per l'aria è quelle chì furniremu in u locu ". hà datu l'infurmazioni.

L'ambasciadore di u Pakistan in Ankara Muhammed Sirus Seccad Gazi hà ringraziatu a Turchia per u so aiutu umanitariu.

Dichjarà chì a relazione trà Turchia è Pakistan ùn hè micca solu trà stati, ma ancu trà i populi, Gazi hà dettu: "Turchia hè sempre statu u primu paese à vene à u nostru aiutu". usatu a frasa.

Dopu a preghiera, u Trenu di a Bontà hè statu mandatu in Pakistan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*