Cari Amici in Pako Scontru cù Amanti di l'Animali

Cari Amici in Pako Scontru cù Amanti di l'Animali
Cari Amici in Pako Scontru cù Amanti di l'Animali

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà riunitu l'amatori di l'animali in u Campus di Vita Sociale di Pako Stray Animals. Cù u mottu di "Aiuta i zampe", circa 100 vuluntarii lavavanu, pettinavanu, tagliate è caminavanu l'invitati in Pako.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerPako Stray Animals Social Life Campus, chì hè statu messu in serviziu in Bornova Gökdere in u scopu di l'approcciu orientatu à i diritti di l'animali, hà ospitatu un avvenimentu straordinariu. In l'avvenimentu urganizatu cù u slogan di "Aiuta i zampe", circa 100 amanti di l'animali lavavanu, pettinavanu, tagliavanu l'unghie è caminavanu.

"Femu u nostru megliu per a so felicità"

U direttore di a succursale di l'Affari Veterinari di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Umut Polat, hà dettu chì ùn anu micca solu installatu una missione di refuggiu in u Campus di Vita Sociale di Pako Stray Animals, ma ancu un centru di sensibilizazione per l'animali di strada. Spieghendu chì i furmazioni sò stati ancu urganizati per sensibilizà a sucietà annantu à questu tema, Umut Polat hà dettu: "Femu una di queste furmazione oghje. In a stagione calda, avemu urganizatu un festival di bagnu per rinfriscà i criaturi di strada chì ospitemu quì. L'avvenimentu d'oghje hè ancu una attività chì aumenterà a so pruprietà. Grazie à i nostri vuluntarii chì participanu à l'eventu, pensu chì cuntribuiremu à a sensibilizazione di i citadini.

"Siate sensibili à l'ànime in a strada"

Alican Tiryaki, chì hà assistitu à l'avvenimentu, hà dichjaratu ch'elli vulianu fà qualcosa per l'animali vagabondi è disse: "Mi sentu assai bè per esse quì. Felice chì avemu pussutu aiutà. Aspittemu chì tutti sò più sensibili à l'ànime in a strada. Saria fantasticu se mettemu una ciotola di cibo è acqua per l'animali di strada, soprattuttu in tempu caldu ". Dichjarà chì ama assai l'animali, Dila Yavaş hà dettu chì sò quì per piglià cura di elli.

"Significanu a vita per mè"

Tenzile Ünlü, invece, hà dichjaratu chì ùn anu micca solu bisognu di manghjà o rifuggiu, anu ancu bisognu d'amore, è hà dettu: "Vulemu risponde à tutti questi bisogni. A cuuperazione di a municipalità cù i vuluntarii hè assai motivante. Vulemu chì questu cuntinueghja ", disse.

Neslihan Alagöz hà dettu ancu chì e cundizioni di vita di i so cari amici in Pako sò abbastanza boni è hà dettu: "Semu quì per risponde à i so bisogni quantu pudemu. Attualmente lavamu è scannemu. Tagliamu i vostri unghie. È facemu per piacè. L'animali significanu a vita per mè. Aghju un gattu è un cane. Quand'elli dormenu cun mè, quandu mi sentu u so battitu di u core, vecu chì ùn sò micca diffirenti di noi, in fattu, sò superiori à e persone.

"I nostri cari amici ùn sò micca solu"

Ezgi İnan, chì hà dichjaratu ch'ella hà assistitu à l'avvenimentu per fà chì l'animali in Pako si sentenu megliu, hà dettu: "Avemu vinutu per fà sapè chì ùn sò micca soli, chì l'amemu, è chì ponu tastà quellu amore. Hè bonu per esse inseme cù tanti vuluntarii. Questu avvenimentu hè impurtante in quantu à rinfurzà a relazione di vuluntariu trà noi è benefiziu l'animali ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*