Azzione di Sensibilizazione contr'à a Viulenza da e Donne Membre PERGEL

Azzione di Sensibilizazione contr'à a Viulenza da e Donne Membri di PERGEL
Azzione di Sensibilizazione contr'à a Viulenza da e Donne Membre PERGEL

I membri di u prughjettu (PERGEL), creatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per l'impiegati femminili, si sò riuniti per reagisce à a viulenza contr'à e donne è u feminicidiu. L'avucatu membru di PERGEL, Özlem Durmaz, hà dichjaratu chì tutte e forme di viulenza di genere sò una seria violazione di i diritti umani è chì si batteranu finu à a fine.

I membri di u prughjettu di u Sviluppu di u Personale (PERGEL) sviluppatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per l'impiegati femminili si sò riuniti davanti à a porta di Kulturpark Basmane per attirà l'attenzione à a viulenza sperimentata da e donne. Prutestendu l'aumentu di u feminicidiu è di a viulenza maschile, e donne cantavanu slogan cum'è "Ùn camminerete mai solu", "Ùn simu zitti, ùn avemu micca paura, ùn ubbidimu micca", "Urla, chì tutti sentenu, finisce a viulenza maschile". L'avucatu membru di PERGEL, Özlem Durmaz, hà dettu chì tutte e forme di viulenza di genere sò una grave violazione di i diritti umani è hà dettu: "E donne sò esposte à a viulenza ogni ghjornu perchè u stilu di vita di e donne hè ghjudicatu, micca l'autore di a viulenza. E donne sò ammazzate ogni ghjornu perchè a viulenza resta impunita. "Ùn ci hè micca fine à u massacru di e donne, postu chì ancu i regulamenti legali esistenti sò stati ritirati invece di piglià è implementà e misure appropritate per finisce a mentalità dominata da l'omi è a discriminazione di genere", disse.

"Credemu in un bellu futuru"

Özlem Durmaz, chì hà dettu chì u pilotu ESHOT Burçin Akça, chì hè statu battutu in u travagliu u 24 di lugliu in İzmir, hè statu ancu attaccatu solu perchè era una donna, è hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana di İzmir, sò implicati in ogni tipu di lotte. per assicurà l'uguaglianza di genere, è nant'à sta strada cù u prughjettu PERGEL Camminemu cù e nostre cullega femine. Pensemu inseme, pruducimu inseme ". Özlem Durmaz hà cunclusu e so parolle dicendu: "A Cunvenzione di Istanbul ci mantene vivi".

Tour di sensibilizazione contru a viulenza in Izmir

Dopu à u comunicatu di stampa, hè stata fatta una tour di sensibilizazione per finisce a viulenza contr'à e donne è i feminicidi. E donne, vestite cù l'inscription "Solu u ventu soffia viulente in a nostra cità", anu pigliatu l'autobus open-top da Basmane à a tour, seguita da Konak, Fahrettin Altay, Alsancak è KarşıyakaPassò.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*