Rischiu di Malattia di l'Ale di l'Occelli in u Sole

Rischiu di Malattia di l'Ale di l'Occelli in u Sole
Rischiu di Malattia di l'Ale di l'Occelli in u Sole

Dichjarà chì fighjà direttamente à u sole affetta quasi tutti i strati di l'ochju, Medipol Mega University Hospital Ophthalmologist Dr. Istruttore U membru Sezer Hacıağaoğlu hà dettu: "Fighjendu direttamente à u sole pò aumentà l'esposizione à UV-A è UV-B, causendu brusture in a córnea, chì hè a capa trasparente frontale di l'ochju, è causanu a malatia di pterygium in a cungiuntiva, cunnisciuta popularmente cum'è. ali d'uccelli.

Informendu chì a temperatura di l'aria è dunque l'evaporazione aumentanu soprattuttu trà 10.00 è 15.00 ore, Hacıağaoğlu hà dettu: "Trà queste ore, e nostre lacrime evaporanu assai più rapidamente, è per quessa, si ponu vede lagnanze cum'è ardenti, punzendu è rossi in l'ochji. Quelli chì anu da esce in queste ore duveranu definitivamente portà cappelli protettivi è occhiali di sole, è mantene u tempu chì sò fora u più breve pussibule. Sì avete una malatia di l'ochju seccu previamente diagnosticata, gocce di lacrime artificiali senza conservanti deve esse instillate più freti. In particulare i nostri pazienti diagnosticati cù l'ochju seccu è sottu trattamentu; A causa di l'evaporazione aumentata in u periodu di l'estiu, i gocce di lacrime ùn deve mai esse interrotti. In casu d'aumentu di e so lagnanze malgradu i trattamenti attuali, deve cunsultà definitivamente un oculista ". hà fattu e so dichjarazioni.

Hacıağaoğlu hà dettu: "Fighjendu u sole à l'occhiu nudu, camminendu quandu u sole hè più forte, purtendu occhiali di sole di qualità scarsa, pigliate una pausa da e gocce per l'occhi cunsigliate da u vostru duttore, entra in a piscina è in u mare cù lenti di cuntattu. trà i primi 5 sbagli fatti in l'estiu. E cunsequenze di sti cumpurtamenti risicatu ponu esse severi. In particulare in a staghjoni di l'estiu, duvemu pagà a listessa attenzione à a nostra salute di l'ochji quant'è a nostra pelle.

In riferimentu à i tavulini pisanti chì ponu esse sperimentati com'è u risultatu di i sbagli fatti in i mesi di l'estiu, u Dr. Istruttore U membru Sezer Hacıağağaoğlu hà rimarcatu chì questi errori ponu purtà à rossu, secchezza, inflammazioni, infezzione, brusture corneali, malatie di l'ala d'uccelli, sviluppu di cataratta è perdita di visione, causendu cambiamenti permanenti in a retina.

Hacıağaoğlu hà dettu chì u putere di blocco di luce di l'occhiali di sole pò esse capitu da e frasi nantu à u certificatu cum'è UV200, UV400 è UV600, Hacıağağaoğlu hà dettu: "I lenti di l'occhiali di sole devenu esse cumpletamente protetti da i raggi UV. A prutezzione UV cumpleta significa chì i lenti di lunette di sole furnisce almenu u 99 per centu di bloccu contr'à i raggi UVA è UVB. Occhiali di sole cù un minimu di prutezzione UV400 deve esse usatu, soprattuttu à u mare. Se scegliemu l'occhiali di sole senza prutezzione UV, i nostri ochji ingranderanu riflessivamente i so pupulari, pensendu chì sò intruti in un ambiente più scuru per via di u culore di vetru scuru. Questu pruvucarà più luce ultravioletta per entra in l'ochji. Per quessa, l'occhiali di sole cù certificatu di prutezzione UV deve esse preferitu. hà dettu.

Dichjarà chì l'ingressu à a piscina è u mare cù lenti di cuntattu aumenta u risicu di infezzione chì pò esse trasmessa à i nostri ochji da l'acqua, Hacıağaoğlu hà fattu i seguenti suggerimenti;

I chimichi utilizati in a disinfezione di l'acqua di a piscina ponu disturbà a struttura di a lente di cuntattu è causanu inflammazioni di l'ochji per via di i sustanzi chimichi. Ricumandemu à i nostri pazienti chì insistenu annantu à questu prublema di preferite lenti dispunibuli ogni ghjornu invece di lenti mensili. Hè ricumandemu ancu à i nostri pazienti à portà l'occhiali di natazione per riduce u cuntattu di l'ochji cù l'acqua quandu entra in l'acqua.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*