Un sonnu insalubre pò causà pressione alta

Un sonnu insalubre pò causà pressione alta
Un sonnu insalubre pò causà pressione alta

Specialista Cegergün Polat da u Dipartimentu di Cardiologia di l'Hospital Memorial Şişli hà datu infurmazioni nantu à a relazione trà u sonnu è l'ipertensione. exp. Dr. Polat hà dichjaratu chì u sonnu regulare è di qualità, chì hè assai impurtante per a salute generale di u corpu, hè ancu bonu per a salute di u core è i cambiamenti negativi in ​​i mudelli di u sonnu invitanu assai prublemi di salute. Indicà chì l'ipertensione hè unu di i prublemi principali causati da i disordini di u sonnu, Polat hà dettu: "A pressione sanguigna alta pò apre a strada per i prublemi cardiologichi cum'è l'attaccu è l'insufficienza cardiaca". disse.

Dà infurmazione nantu à u sonnu è l'ipertensione, u Dr. Dr. Polat, "L'ipertensione hè u statu di pressione alta esercitata da u sangue nantu à u muru di u vasu. Hè una malatia chì un terzu di u gruppu di età avanzata soffre. Ancu s'è a pressione di u sangue hè un prublema assai cumuni, hè ancu cunsideratu cum'è a causa di parechje malatie. L'ipertensione si trova in dui maneri. Se ùn hè micca dovutu à una causa secundaria identificabile, hè chjamatu "essenziale" (primariu) è s'ellu hè dovutu à una causa hè chjamatu "ipertensione secundaria". ipertensione secundaria; Pò esse pruvucatu da malatie renali, tumuri di glàndula suprarenale, disordini congenitali di i vini sanguini, malatie di tiroïde è pilule di cuntrollu di nuvità, certi medicini per u friddu, alcuni analgésichi senza prescrizione è alcune droghe di prescription. hà utilizatu e so dichjarazioni.

A relazione trà e malatie di u sonnu-obesità-cori deve esse cunsideratu

Dichjarà chì ci sò parechji fatturi chì facilitanu l'emergenza di ipertensione essenziale, Uzm. Dr. Polat hà dettu: "Questi sò fattori cum'è l'età, u sessu, u cunsumu altu di sali, l'obesità, a dieta alta in caloria, u livellu di attività bassa, a fatigue, i tratti di personalità, u stress è i disordini di u sonnu. Pò esse necessariu di mantene a parte di dorme separata quì. A volte, a struttura di u collu curtu, a struttura di u palatu o di a laringe, è a congestione in u nasu pò impedisce a qualità di u sonnu di e persone. Questi prublemi strutturali impediscenu u sonnu prufondu è impediscenu u corpu di riposu ". disse.

exp. Dr. Polat hà dettu: "Normalmente, u tempu mediu di sonnu in un adultu hè trà 7-8. Per ottene questu, a persona deve andà à dorme à un certu tempu è svegliate à un certu tempu. I prublemi di u sonnu sò una causa maiò di l'obesità. Questu disturba u ritmu di u corpu. Un corpu senza riposu diventa dunque un fattore di risicu maiò per l'ipertensione ". disse.

L'apnea di u sonnu dannu u core

Enfatizendu chì e persone cù prublemi di l'apnea di u sonnu sò più probabili di avè ipertensione, diabete è obesità, u Dr. Dr. Polat, "Ricerchi; Hè statu dimustratu chì u risicu di sviluppà ipertensione hè aumentatu da 2 volte in e persone cun alta gravità di l'apnea di u sonnu, è quelli chì anu una qualità di sonnu bassa anu un risicu più altu di sviluppà ipertensione resistente cà quelli chì dorme bè. Questu causa u core per esse stancu è dannatu. In questu gruppu di pazienti, u risicu di l'occlusione cardiovascular, l'attaccu di cori, l'ipertensione è l'ictus hè altu. usatu a frasa.

Se u tempu di siesta durante u ghjornu supera i 15 minuti, attenti!

Dichjarà chì a durazione normale di a siesta necessaria à certi intervalli hè di 10-15 minuti, Uzm. Dr. Polat hà dettu: "I pazienti di l'apnea di u sonnu tendenu à risponde à i so bisogni di u sonnu durante u ghjornu perchè anu prublemi di u sonnu di notte è ùn ponu micca riposu cumplettamente. Hè pussibule. Tali pazienti anu prima sottumessu à una prova di sonnu è dopu un esame cardiologicu. Perchè e persone chì ùn anu micca un mudellu di sonnu sanu pò esse in risicu di ipertensione è disordine di u ritmu cardiacu. À u listessu tempu, una persona pò sviluppà fallimentu di cori cù un attaccu di cori. U trattamentu di l'apnea cù a pressione positiva di a via aerea in i persone cù l'apnea di u sonnu in i testi realizati hà un effettu pusitivu in u cuntrollu di i valori di pressione di sangue. disse.

U sonnu deve esse cunsideratu per l'ipertensione

Enfatizendu chì a luce di u ghjornu hè un mutore impurtante di u ritmu biologicu, Uzm. Dr. Polat hà dettu: "In particulare e persone chì travaglianu turni di notte sò in u gruppu di risicu per l'ipertensione per via di u sonnu irregulare. Perchè u travagliu di notte provoca u ritmu biologicu di u corpu per esse disturbatu, è l'equilibriu di l'hormone chì pò esse efficace in u equilibriu di a pressione di sangue hè ancu affettatu negativamente. Hè per quessa chì e persone chì vivenu in i paesi sittintriunali utilizanu cortini neri in a so casa per stabilisce i so mudelli di dorme. Daylight significa "svegliu". Ùn esse capace di dorme bè di notte ancu affetta negativamente u metabolismu. Per questu mutivu, hè impurtante per i zitelli per caccià a so siesta di meziornu dopu à l'età di cinque anni, per ùn affettà u so sonnu di notte, è per secrete l'hormone di crescita cù u sonnu prufondu. aghjunse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*