U prublema di l'acqua è l'infrastruttura di Şile hè finitu

U prublema di l'acqua è l'infrastruttura di Silenin hè finitu
U prublema di l'acqua è l'infrastruttura di Şile hè finitu

İBB hà rinfurzatu l'infrastruttura inadegwata di Şile, chì accoglie visitatori 20 volte più di a so populazione in i mesi d'estate, cù investimenti enormi. Cù un investimentu di 340 milioni, u distrittu hà acquistatu l'acqua residuale, l'acqua di piova è l'infrastruttura per l'acqua potabile. Parlendu à a ceremonia di apertura cullettiva di i prughjetti, u presidente IMM Ekrem İmamoğluEnfatisant qu'ils s'approchent de toutes les régions d'Istanbul de manière équitable et équitable, il a déclaré : «                                                                                                                            : «        ) in l'elezzione. Tale discriminazione ùn esiste micca in u nostru caratteru, spiritu o cultura corporativa. Ùn avemu micca una distinzione in a nostra mente, cum'è prughjetti chì ùn sò micca visibili o chì attraeranu l'attenzione di l'eletti. Se ci hè un bisognu, hè riparatu, se ci hè un prublema, hè risolta. Per noi, hè cusì simplice ", disse.

A causa di u so altu putenziale turisticu, a pupulazione di Şile, chì era 41 mila in l'invernu, hà righjuntu 1 milione in l'estiu, è a dumanda d'acqua ùn pò esse soddisfatta. Inoltre, i quartieri 16 di u distrittu ùn anu micca una linea di fognatura, è l'acqua residuale in a regione scorri apertamente in i corsi. İSKİ, una filiale di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (İBB), hà finitu e produzioni iniziate cù un investimentu di 340 milioni per finisce sta situazione è risponde à a necessità.

"NESSUNA DISCRIMINAZIONE IN U NOSTRE CARATTU"

Parlendu à a cerimonia tenuta à a "Sile Ultrafiltration Memran Drinking Water Treatment Plant" per a messa in opera di i prughjetti, u presidente IMM Ekrem İmamoğluEllu disse chì anu pruduciutu travagliu è suluzione in tutte e cundizioni senza rinuncà à crisa ecunomica, pandemia, crisa energetica, ostaculi legali o attuali. Dicendu: "U nostru scopu hè di fà d'Istanbul una cità ghjusta", u sindaco İmamoğlu hà dettu: "Per questu, facemu duie cose mentre producemu affari, furnisce servizii è sviluppendu prughjetti; Trattemu tutti i segmenti suciali è tutte e diverse identità ugualmente è ghjustu. Avvicinemu tutte e regioni di Istanbul ugualmente è ghjustu. Ùn separemu nisuna parte d'Istanbul da l'altru per ragioni pulitiche, cù l'approcciu di ricumpensa o punizioni, è cù u pensamentu chì mi purterà voti in l'elezzione. Tale discriminazione ùn esiste micca in u nostru caratteru, spiritu o cultura corporativa. Ùn ci hè micca distinzione in a nostra mente, cum'è "prughjetti chì sò visibili - invisibili, chì attraeranu l'attenzione di l'eletti - chì ùn li attraeranu micca". Se ci hè un bisognu, hè riparatu, se ci hè un prublema, hè risolta. Per noi, hè cusì simplice ", disse.

A PRIMA STRUTTURA DI MEMBRANA IN ISTANBUL

Dichjarà chì a capacità d'acqua potabile in Şile hè insufficiente, soprattuttu in i mesi di l'estate, è chì ùn hà micca l'infrastruttura più basica di l'acqua di scarico è di l'acqua di piova, İmamoğlu hà dettu: "Avemu sviluppatu un prughjettu chì affronterà questi prublemi cù un approcciu olisticu. è risolviri in permanenza, è l'avemu finitu à tempu. A pianta di trattamentu, chì risponde à l'aumentu di i bisogni d'acqua di Şile in i mesi di l'estate, hè a prima "Ultrafiltration Membrane Drinking Water Treatment Plant" in Istanbul. Hè un esempiu preziosu cù a so tecnulugia di purificazione altamente efficace, igienica è moderna ".

GENERA U 15 PERCENT DI L'ELECTRICITÀ CHE A BISOGNA

Informendu chì pruducerà 15 per centu di l'electricità chì hà bisognu grazia à u pannellu di l'energia solare nantu à u tettu di a stallazione, u presidente di l'IMM hà dettu: "Ci sò persone chì anu cuntribuitu è ​​​​cuntribuitu à a custruzzione di sta facilità, chì riflette i valori. ​è approcci chì attachemu una grande impurtanza, cum'è a prutezzione di l'ambiente, l'aumentu di l'efficienza energetica è a evitari di i rifiuti. Ringraziu tutti assai ", disse.

A FELICITÀ DI ISTANBUL SIGNIFICA A FELICITÀ DI U PAESE

Informendu chì, in u quadru di u prugettu, e linee di l'acqua di l'acqua è di l'acqua di tempesta, a migliione di u flussu è a produzzione di fossa sò stati realizati in certi quartieri, è l'acqua residua chì scorre apertamente hè stata presa in u sistema, İmamoğlu hà datu esempi di i prughjetti implementati in u distrittu. . Elencu esempii cum'è u rinnuvamentu di a strada dannata in Şile Saklıgöl, l'apertura di un Centru di Coordinazione İBB per a prima volta in a storia di Şile, è l'implementazione di u "Centru Apicoltura Sile", İmamoğlu hà dettu: "Da avà in avanti, cuntinuà à travaglià in armunia cù a municipalità di Şile è a dinamica lucale quì. Seremu certamente una parte di u serviziu è a suluzione. Avemu prumessu, cuntinuemu a nostra strada cù a listessa determinazione. Facemu u sforzu per fà felice u nostru populu. S'è no facemu felice a nostra ghjente, faremu Istanbul felice in ogni locu induve vive. A felicità di Istanbul significa a felicità di tuttu u nostru paese. Tutti sapemu chì a felicità di Istanbul rifletterà una felicità speciale micca solu in u nostru paese, ma ancu in a regione chì hè veramente vicinu à questu.

L'ACQUA SCURRÀ DA U TAPPU

Parlendu di i prughjetti purtati à Şile, u Direttore Generale di İSKİ, Şafak Başa, hà dichjaratu chì l'investimenti sò stati fatti in trè rubriche principali è hà dettu: "Cù i pruduzzione chì avemu realizatu, avemu assicuratu chì l'acqua residuale in a regione hè cuntrullata è consegnata à u territoriu. a fossa settica è e strutture di trattamentu. In novu, per prevene l'inundazioni in questa regione, avemu custruitu linee di l'acqua di piova. Siconda, avemu custruitu una rete d'acqua potabile è una linea di trasmissione per risponde à i bisogni d'acqua potabile in i quartieri di Darlık, Kabakoz, Sahilköy, Ahmetli, Bozgoca, Geredeli, Göçe, Karabeyli, Ovacık, Karamandere, Kervansaray, Satmazlı, Üvezli, Karacaköy. sile.. Inoltre, avemu rinnuvatu e linee di irrigazione chì anu cumpletu a so vita ecunomica per sustene l'irrigazione agricula in a regione. A facilità chì avemu apertu oghje purificà 20 mila metri cubi d'acqua per ghjornu cù a tecnulugia di membrana ultrafiltrazione. Metterà fine à u stress d'acqua sperimentatu in u nostru distrittu Şile, soprattuttu in i mesi d'estate. À u listessu tempu, farà chì a ghjente di Şile scontri cù un acqua di surgente dolce. In Şile, simu felici d'avè scontru i bisogni di a regione cù investimenti in acqua potabile è acque reflue cù una quantità attuale totale di 340 milioni di lire.

Dopu à i discorsi, İmamoğlu hà tagliatu a cinta inseme cù i burocrati di l'istituzione è a ghjente di Şile è hà apertu a facilità à u serviziu. İmamoğlu, chì hà visitatu u stabilimentu accumpagnatu da u Direttore Generale İSKİ Şafak Başa, hà ricevutu infurmazioni nantu à i servizii attivati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*