Startup and Commissioning Backup Boiler Room Installazione Iniziata in Akkuyu

Akkuyu Startup and Commissioning Backup Boiler Room Installation Iniziata
Startup and Commissioning Backup Boiler Room Installazione Iniziata in Akkuyu

L'installazione di l'equipaggiu tecnicu per u Dipartimentu di a Caldaia di Backup Startup and Commissioning hà iniziatu in u situ di a Centrale Nucleare di Akkuyu (NGS). Queste l'equipaggiu furnisceranu a produzzione di vapore per l'unità durante a fase di cumissioni di a centrale nucleare.

I travaglii in a stallazione sò realizati da ingegneri turchi è custruttori di Sintek, unu di i più grandi imprenditori di Akkuyu NPP. In questu cuntestu, 150 sale di caldaie chì pesanu 5 tunnellate sò state installate finu à avà. I preparativi preliminari per a fundazione, u scheletru di custruzzione è e strutture circundanti di a facilità sò stati ancu cumpletati. A tappa dopu serà a stallazione di pompe, pipelines è equipaghji elettrici di a sala di caldaia. Cusì, una struttura di ferru cù un pesu tutale di 175 tunnillati serà stallatu in a stallazione. E caldaie speciali per esse situate in u Dipartimentu di Backup Boiler Start-up è Commissioning di novu stabilitu sò state prodotte in a fabbrica di l'equipaggiu di caldaia in Russia. I boilers sò stati mandati à u situ di Akkuyu NPP per mare.

Tutti i prucessi tecnologichi di u prucessu di stallazione sò accumpagnati da ingegneri turchi chì travaglianu in stretta cooperazione cù esperti russi.

Akkuyu Nuclear Inc. Sergey Butckikh, Primu Direttore Generale Diputatu è Direttore di NGS Construction, hà dettu in una dichjarazione annantu à u sughjettu: "Parechji edifici ausiliari sò stati custruiti in parallelu à u situ di u NPP Akkuyu per assicurà l'operazione ininterrotta di a centrale elettrica. A Boiler di Backup Startup and Commissioning hè una di queste facilità. E caldaie in a sala di caldaia saranu installate per tutti i quattru unità di putenza. Una di e caratteristiche più impurtanti di u prucessu di stallazione attuale hè chì hè realizatu solu da esperti turchi. L'ingegneri di Sintek mettenu una alta qualità in tutte e fasi di a custruzzione, cumprese l'installazione di l'equipaggiu. A nostra sperienza in a localizazione di a produzzione in u situ NPP dà risultati sempre più pusitivi è avemu pensatu à aumentà a participazione di l'imprese turche in i stadi successivi di a custruzzione ".

U Capu di a Sezione di u Dipartimentu di Custruzzione di Sintek, Serkan Kandemir, hà ancu evaluatu u prugressu di a custruzzione di a caldaia è u puntu ghjuntu cù e seguenti parolle: "Avemu finitu u fundamentu di cimentu per a custruzzione di a Sala di Boiler di Backup Startup and Commissioning, chì hè una facilità impurtante per U NPP di Akkuyu. In più di a fossa è u dispusitivu di riempimentu, i fundazioni di l'equipaggiu è i travaglii d'insulazione sò stati ancu cumpletati. À u listessu tempu, avemu principiatu a parte meccanica è l'assemblea di e strutture d'acciaio. Equipamentu di basa di a sala di caldaia; vale à dì, 5 caldaie speciali sò stati installati. Avà prucedemu à assemblà u quadru d'acciaio di u bastimentu. Dopu chì a stallazione è l'assemblea di l'equipaggiu hè finita, ci cunsegnaremu u nostru travagliu ".

U travagliu nantu à l'implementazione di a Centrale Nucleare Akkuyu (NGS), a prima centrale nucleare di Turchia, cuntinueghja rapidamente. I travaglii di custruzzione è assemblea cuntinueghjanu senza interruzzione in tutte e parte di e strutture principali è ausiliarie, cum'è e quattru unità di putenza, è strutture idrotecniche costiere, sistemi di distribuzione di energia, edifici amministrativi, centru di furmazione-pratica è strutture di prutezzione fisica di a centrale nucleare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*