İmamoğlu, chì hè u runner-up di SUDEM: "A lotta contru l'addiction hè essenziale per Istanbul"

U Secondu di SUDEM, Acan Imamoglu, A lotta di l'addiction hè essenziale per Istanbul
"A lotta contru l'addiction hè essenziale per Istanbul"

IMM hà apertu u sicondu di i SUDEM chì hà stabilitu in u scopu di cumbattimentu di i tipi di dipendenza, in particulare di droghe, in Sultanbeyli dopu à Bağcılar. Parlendu à l'apertura, presidente IMM Ekrem İmamoğluhà dettu chì a lotta contru l'addiction hè una situazione essenziale per Istanbul. "In gran parte, u nostru populu ùn pò truvà una persona o un locu per apre ancu i so prublemi. Ùn pò micca sparte cù a so famiglia. Calchì volta a famiglia hà prublemi, a famiglia ùn pò micca sparte cù nimu. In un tali ambiente, hè imperativu chì stemu da u so latu per aiutà immediatamente è ghjunghje à elli. U prughjettu per noi; Hè verde per persona, hè salute per persona, hè felicità, hè arte, hè libertà ". İmamoğlu hà annunziatu chì u terzu SUDEM serà apertu in Esenyurt.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà apertu u sicondu Centri di Supportu à a Coesione Soziale (SUDEM), chì hà messu in serviziu in u scopu di a lotta contru l'addiction, in Sultanbeyli, dopu à Bağcılar. U presidente IMM, chì hà apertu SUDEM, chì hè statu messu in serviziu in u distrittu di Abdurrahmangazi, in u scopu di a maratona "150 Projects in 150 Days". Ekrem İmamoğlu, hà enfatizatu chì a dimensione di i prughjetti ùn pò micca esse descritte da a dimensione di l'edificazioni o di e facilità. İmamoğlu hà dettu: "U migliuramentu è u cuntrollu di un prucessu chì hà pigliatu a vita di un zitellu, un ghjovanu o un adultu prigiuneru è devastatu tutta a famiglia è a casa sana cù a vita chì hà fattu prigiuneru ùn pò esse misurata da edifizii, strutture è soldi. U nostru Centru di Supportu di Cumpagnia Suciali, chì avemu apertu oghje, rapprisenta un tali sentimentu ".

"SEMPRE MANTENEREmu U CONCEPTU DI DIRE "UMAN PRIMUM""

Enfatizendu chì anu fattu è continuerà à fà investimenti in ogni distrittu di a cità, İmamoğlu hà dettu: "Ma a cosa speciale hè: Investisce in e persone. È daremu sempre priorità à u cuncettu di dì "umanu prima". Vulemu crià un sistema chì permette à tutti di prufittà di e benedizioni di sta cità in modu ghjusta è uguale di uppurtunità, o di truvà suluzioni à i so prublemi, o di vene à u so aiutu è di esse à fiancu à elli in una situazione difficiule. Se a cità di 16 milioni ùn hà micca questu, ùn pudemu micca parlà di pace o prosperità in una tale cità. Avemu aprendu i nursery per ellu. Custruemu dormitori. Induve ci hè un prublema per ellu, pruvemu d'intervene quì ".

"A GUARIGIONE DI I FIGLI SIGNIFICA GUARIGIONE SOCIALE"

Enfatizendu chì mettenu i SUDEM in serviziu cù questa comprensione, İmamoğlu hà dettu: "Stu centru piglia azzione per guarisce a ferita sanguinante di a sucità, è per salvà i nostri zitelli, i ghjovani è ancu l'adulti da a malatia in cui sò caduti, un seguitu. -up center hè u modu più precisu per sguassà di elli in u prucessu, hè un sforzu di creà un centru chì hè trattatu in una manera tecnica, ma cù aspetti medichi, ma sociologici, ma psicologichi. In riassuntu; In fatti, avemu a lotta cù l'addiction ", disse. Indittendu chì a lotta contru l'addiction hè una situazione essenziale per Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Hè un tale prublema in a nostra Istanbul chì a maiò parte di a nostra ghjente ùn pò micca truvà una persona o un locu per apre u so prublema. Ùn pò micca sparte cù a so famiglia. Calchì volta a famiglia hà prublemi, a famiglia ùn pò micca sparte cù nimu. In un tali ambiente, hè imperativu chì stemu da u so latu per aiutà immediatamente è ghjunghje à elli. Di sicuru, a migliione di i nostri figlioli è famiglie, chì si sentenu a manu forte di u publicu, significa veramente un migliuramentu suciale.

"PROGETTU PER NOI; PER PERSONA hè VERDE, PERSONA hè SALUTE ... "

Nutendu chì anu u scopu di attirà i citadini cù prublemi di dipendenza à i SUDEM è di agisce cum'è una parte di a suluzione, İmamoğlu hà dettu: "Furnisce stu serviziu à e persone è rende u benessere per capita misurabile cuntribuisce à u nostru serviziu cun un paràmetru megliu. Francamente, ùn ci hè nunda di parlà o di interpretà u serviziu di un prughjettu chì ùn hè micca umanu. U prughjettu per noi; per capita hè verde, per capita hè salute, felicità, arte, libertà. Eccu cumu guardemu stu prucessu ", disse. Dichjarà chì anu cuminciatu à apre SUDEM in i punti induve a maiò parte di e lagnanze sò state ricevute, İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni chì metteranu in serviziu u terzu centru in Esenyurt, u primu di quale hè statu messu in serviziu in Bağcılar.

"Ùn duvemu micca lascià li dà a speranza"

"Secunnu un studiu da l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul; Spartendu l'infurmazioni, "85 per centu di i participanti dicenu chì anu un accessu faciule à sustanzi addictive in Istanbul", İmamoğlu hà dettu:

"Vogliu dì, parlemu di un casu chì hè cusì vicinu à noi, tantu intornu à noi. Dunque, avemu bisognu di sapè quantu seria u prublema hè. Quasi u 73 per centu di i participanti intervistati pensanu ancu chì l'addiction à a sustanza pò esse trattata. Significa chì anu speranza. Ùn ci vole micca lascià a so speranza senza ripartizione. Di sicuru, avemu tutti i duveri assai impurtanti in stu sensu. Quante istituzioni ci sò in Istanbul, ma a municipalità di u distrittu, ma altre istituzioni, espansione a nostra reta in cuuperazione cun elli è pruvà à salvà a sucetà da sta malatia. À novu, secondu a ricerca; A maiò parte di e famìglie ci sprimenu e so preoccupazioni chì sò solu in questu sensu è chì u trattamentu è i servizii furniti da l'istituzioni ùn sò micca abbastanza. In questu rispettu, vogliu sottolineare chì seria preziosa micca solu per a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, ma ancu per parechje altre istituzioni pertinenti per fà un passu versu questa inadeguatezza ".

"Avemu vistu cumu a vita hè cambiata in 4-5 anni"

Ricordendu chì anu apertu un centru simili in Beylikdüzü durante u periodu di sindaco di u distrittu, İmamoğlu hà dettu: "Avemu vistu cumu un centru chì avemu apertu in un quartiere induve avemu rilevatu una intensa vendita di droga è l'usu hà cambiatu a vita quì in solu 4-5 anni. Ma ùn avemu micca successu quì solu in u centru chì avemu apertu pè a lotta contru a droga ; À u listessu tempu, quandu avemu spustatu 7-8 più funzioni chì cambiassi a cultura, l'arti, a kindergarten, vale à dì a vita, avemu pussutu vede è sperienze cumu un quartiere hà subitu un grande cambiamentu in 4-5 anni è cumu a vita di i zitelli è di i ghjovani hà cambiatu. Dunque, purteremu SUDEM induve hè necessariu ". İmamoğlu hà dettu chì luttannu micca solu contr'à e droghe, ma ancu contr'à altri tipi di dipendenza, "U numeru di persone chì anu ricevutu supportu in i nostri centri di riabilitazione finu à lugliu 2022 hà righjuntu 708. Avemu ottenutu questu in pocu tempu. Vulemu aumentà stu numeru multiplicendu ", disse. Dopu u so discorsu, İmamoğlu hà visitatu u centru cù una delegazione cumpresa u sindaco di Kartal Gökhan Yüksel è u Vicepresidente di u Gruppu di l'Assemblea CHP İBB Doğan Subaşı.

COSA È SUDEM?

IMM hà apertu i primi SUDEM u 29 di ghjugnu 2022 in Bağcılar. Cum'è in Bağcılar, in Sultanbeyli SUDEM, per l'alcolu, a droga è a tecnulugia; I servizii prutittivi, preventivi è riabilitativi seranu furniti. In questu cuntestu; I servizii "Supportu Sociale", "Supportu Psicologicu", "Supportu Pruttivu è Preventivu", "Educazione è Sensibilizazione" è "Terapia Occupazionale" seranu furniti. servizii; Serà presentatu da un staffu di esperti cum'è psicologi clinichi, travagliadori suciali è terapeuti occupazionali. Per e persone diagnosticate di addiction, e so famiglie è gruppi; I servizii di riabilitazione, cunsigliu è riferimentu sò offerti gratuitamente. I fattori di risicu di l'addiction sò ancu misurati è evaluati. Cù u seguimentu è u sustegnu, hè assicuratu chì l'individui addicted acquistenu professioni è cumpetenze dopu u trattamentu, è sò supportati cù l'attività di cultura-arti è sport. In u centru, induve ci saranu attelli, teatru, attività drammatiche è attività sportive destinate à migliurà a salute fisica è mentale, un prucessu di seguimentu hè realizatu finu à truvà un impiegu.

QUALI SONU L'OBIETTIVI DI SUDEM ?

L'ugettivi principali di i centri sò; Studi protettivi è preventivi chì coprenu l'intervenzioni da fà prima di u statutu di dipendenza di l'individui diagnosticati cù dipendenza è prima chì l'usu si trasformi in dipendenza. Dopu u trattamentu realizatu da u Ministeru di a Salute, i prucessi di riabilitazione suciale di l'individui è l'attività di sustegnu di l'adattazione suciale sò destinati. Questi studii includenu studii nantu à migliurà u benessere psicosociale di l'individuu diagnosticatu di dipendenza è integrazione in a vita suciale durante è dopu u trattamentu di l'addiction.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*