A lotta à l'oliu di Taşköprü piglia u vostru respiru di novu

Taskopru Gures Encore à couper le souffle
Taşköprü Wrestling hè di novu mozzafiato

Taşköprü Oil Wrestling in the Gulf era torna in un umore festivu. Yusuf Can Zeybek hè statu quellu chì hà sbattutu Tanju Gemici dopu à 60 ore di lotta, ridendu di e feroci cumpetizioni induve quasi 500 lottatori, 1,5 di i quali eranu i principali lottatori, anu legatu i so braccia.

Taşköprü Oil Wrestling, urganizata da a Municipalità di Körfez cum'è parte di u 48th Golden Cherry Festival, hè stata tenuta in Sevindikli Taşköprü Private Square. I citadini di tutta a Turchia anu riempitu u campu da e prime ore di a matina per a lotta, in quale 60 wrestlers, 500 di i quali eranu Başpehlivan, anu participatu. U sindaco di Körfez, Şener Söğüt, chì intrì in u campu cù e melodie di i musicisti di jazz è i melodii di a squadra di drum-zurna, hà salutatu i citadini.

SALUTU CU A BANDIERA TURCA

Dopu à u salutu, sò stati sorteggiati per i principali lottatori. Dopu à u sorte, i principali lottatori anu visitatu l'area cù a bandiera turca giganti in manu. Wrestling ospitatu da u sindaco di Körfez Şener Söğüt; L'ex Vice Primu Ministru è u Deputatu Kocaeli Fikri Işık è u Deputatu İlyas Şeker, u sindaco metropolitanu Tahir Büyükakın, u guvernatore di u distrettu di u Golfu Gürsoy Osman Bilgin, u presidente provinciale di u Partitu AK Mehmet Ellibeş è Kırkpınar Ağası Seyfettin Selim anu participatu ancu.

C'È UNA LARGA PARTICIPAZIONE

Inoltre; U cumandante di u Regimentu di Gendarmeria Provinciale Yavuz Selim Kapanci, u Capu di a Pulizzia Pruvinciale Veysal Tipioğlu, u Sindaco di Gölcük Ali Yıldırım Sezer, u Sindaco di Ferizli İsmail Gündoğdu, u Coordinatore Provinciale di l'Agricultura Rurale è i Pianti Aromatichi Abdullah Köktürk, u Presidente di u Distrettu di Körfez Chamber of Commerce Recep Murat SKdarn, u Presidente di u Distrettu di Körfez Mure KAzdarn. U cumandante Hüseyin Eraslan, u capu di a polizia di u distrittu Ahmet Zihni Manap, u presidente di u distrittu di u Partitu AK Ramazan Tuna, u presidente di u distrittu di u Partitu IYI Mehmet Candemir, u presidente di u distrittu BBP Bayram Kurtaran, l'amministratori provinciali è di u distrittu è parechji rapprisentanti di l'ONG anu assistitu.

UN TRADIZIONAL RECILMENTE

U presidente Şener Söğüt hà vulutu chì i lottatori cumincianu dopu à u sorteggio è hà dettu: "Continuemu à prutege u nostru sport ancestrali. A nostra lotta hà una tradizione assai arradicata cù una storia millenaria. Cuntinuemu sta tradizione. I nostri 62 principali lottatori sò quì oghje. Migliaia di fan di lotta sò in i tribune. Eramu felici. L'interessu cresce ogni annu. Quandu l'interessu aumenta, i nostri principali lottatori entranu ancu in una lotta feroce ".

LUTTA CONTRA I GRANDI

Da a prima volta, i cumbattimenti eranu feroci, mentri Ali Gürbüz è Mustafa Taş sò stati feriti è abbandunonu a lotta à a mità. Faruk Akkoyun da Kandıra hà sappiutu di scaccià İsmail Balaban dopu una lotta mozzafiato. Chief wrestlers Tanju Gemici, Yusuf Can Zeybek, Serhat Balcı è Hasan Cengiz chì avianu i so nomi scritti in l'ultimi quattru in e lotte chì cuntinuavanu finu à l'ora di a sera. Tanju Gemici è Yusuf Can Zeybek anu righjuntu a finale in lotte mozzafiato.

RESPIRATA FINALE

A lotta trà Yusuf Can Zeybek è Tanju Gemici era stupente. I luttatori principali, chì anu pruvatu à duminà l'altri per circa 2 ore, sò stati assai vicinu à questu da u tempu à u tempu. Cù u principiu di scoring, Yusuf Can Zeybek hà sappiutu scunfighja u so avversariu dopu un grande ghjocu è hà dimustratu una grande gioia. Kırpınar Ağası Seyfettin Selim è u sindaco di Körfez Şener Söğüt anu prisentatu i so premii à i finalisti chì anu pigliatu u podium.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*