TCDD Spostarà l'Edificiu Storicu di a Stazione Suadiye 5 Metri

L'edificiu storicu di a stazione di Suadiye hè un metro in muvimentu
L'edificiu storicu di a stazione di Suadiye si move di 5 metri

TCDD portarà l'edificiu storicu di a stazione di Suadiye, chì era inattivu cù l'apertura di Marmaray, da 5 metri. Koymen, Capu di a Càmera di l'Architetti Büyükkent Branch, hà enfatizatu chì u destinu di u bastimentu storicu hè incertu.

A Direzzione Generale di a Repubblica di Turchia State Railways (TCDD), affiliata à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, purterà l'edificiu storicu di a Stazione Suadiye in Istanbul à 5 ​​metri. In u scopu di u prughjettu di u trenu d'alta velocità, a linea suburbana Haydarpaşa-Gebze hè stata fermata u 19 di ghjugnu 2013, è a riapertura di a linea hè accaduta in 2019, sei anni dopu. In ogni casu, e stazioni storichi nantu à a ferrovia sò stati disattivati ​​perchè ùn sò micca adattati per u novu prughjettu.

Sicondu a nutizia di İsmail ARI da BİLGÜN; Unu di l'edifici di a stazione inattiva era l'edificiu storicu registratu di a Stazione Suadiye, chì hè stimatu chì hè statu custruitu in u 1910. Sicondu l'infurmazioni in u Bulletin Public Procurement, TCDD hà tenutu una licitazione u 18 di lugliu per restaurà stu edifiziu storicu. Cagin Construction, chì hà presentatu una offerta di 2 milioni 490 mila TL, hà vintu l'offerta.

In u dossier di licitazione, "In u risultatu di mette a piattaforma di a linea suburbana in u mità di a linea, l'edifiziu storicu hè diventatu incapace di risponde à a necessità è hè statu inattivu. A vechja piattaforma davanti à u bastimentu hè stata sguassata. L'elevazione di a nova linea di trenu hè cresciuta è u bastimentu hè più bassu di a linea. Siccomu u nùmeru di linee di treni chì passanu davanti à l'edifiziu hà aumentatu à trè è a piattaforma di a linea suburbana coincide cù a fronte di l'edifiziu, l'edifiziu s'avvicinava troppu. L'Edificiu di a Stazione, chì hè attualmente situatu à una distanza di circa 20-30 centimetri à a riva di a linea, serà spustatu in daretu di circa 5 metri.

Esin Köymen, Capu di TMMOB Chamber of Architects Büyükkent Branch, in a so valutazione à BirGün, hà dettu: "U scopu di l'edifiziu, vale à dì a so funzione, ùn hè micca spiegatu in u schedariu di offerta. Sti edifizii storichi deve esse aperti à a ghjente lucale è deve esse in u duminiu publicu. Ùn sapemu micca s'ellu affittanu un ristorante o vendenu dopu chì si movenu. Perchè a via di u trenu passava à 20-30 centimetri da stu edifiziu storicu ? U trasferimentu di l'edifiziu hè ancu u risultatu di questi travaglii imprevisti è imprevisti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*