U muvimentu "Clean Izmir" hà iniziatu in Basmane

You Me, simu tutti puliti, u nostru muvimentu Izmir hè partitu da Basman
'Tu, mè, tutti noi ! U Muvimentu "U Nostru Pulitu Izmir" hà iniziatu in Basmane

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer "Tu, mè, tutti noi! Hà iniziatu u muvimentu di sensibilizazione ambientale, chì hà implementatu cù u slogan "Our Clean Izmir", in Basmane. Centinaie di sacchetti di basura sò stati cullati in l'avvenimentu di sensibilizazione tenutu simultaneamente in 30 distretti. U sindaco Soyer hà dettu: "Avemu da amparà à ùn contamina micca. Avemu dinù da piglià cura di a nostra cità. "Invitemu tutti à esse sensibili à a pulizia per sensibilizà sta cuscenza", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer "Tu, mè, tutti noi!" Per fà cresce a cuscenza ambientale in a cità è sensibilizà. Hà iniziatu una campagna di pulizia cù u slogan "U nostru Clean Izmir". A mubilizazione hà iniziatu davanti à u Kültürpark Basmane Gate. U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Mustafa Özuslu, hà unitu à a strada di l'avvenimentu di sensibilizazione ambientale tenutu simultaneamente in 30 distretti in Konak. Tunç Soyera moglia di Neptün Soyer, u sindaco di Konak Abdül Batur, u segretariu generale adjuntu di a municipalità metropolitana di İzmir, Barış Karcı, i secretari generali diputati Ertuğrul Tugay, Şükran Nurlu, Suphi Şahin, i burocrati di a municipalità metropolitana è a municipalità di i zitelli di a municipalità metropolitana di İzmir, capi, membri di l'urganisazioni non governative. hà datu u sustegnu. A pulizia hè stata fatta da Kültürpark Basmane Gate à Cumhuriyet Square. Centinaie di sacchetti di basura sò stati cullati in a pulizia simultanea in 30 distretti.

Meritemu di campà in una cità pulita

U presidente hà dichjaratu chì Izmir hè a nostra casa è chì avemu bisognu di travaglià inseme per evità di contaminallu. Tunç Soyer, "I carrughji, i parchi è i viali di sta cità sò a nostra casa. Vivemu quì, è campà in una cità pulita deve esse impurtante per noi cum'è campà in una casa pulita. Ùn hè micca qualcosa chì pò esse trattatu solu per pulisce. Ùn deve esse contaminatu. Avemu da amparà à ùn contamina micca. Avemu dinù da piglià cura di a nostra cità. Invitemu sta cuscenza à esse sensibile nantu à a pulizia. Avemu fattu sta operazione inseme cù i zitelli. I nostri merri è l'urganisazione non governamentali sustenevanu sta operazione. Oghje, centinaie di persone puliscenu i so quartieri è e piazze cù questa operazione. "Tutti meritemu di campà in una cità pulita", disse.

I subacquei di u dipartimentu di u focu di Izmir sustenevanu a cuscenza da u mare

Dopu à u travagliu di pulizia chì hè finitu in Cumhuriyet Square, i squadre di ricerca è salvata di u dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Izmir anu assistitu ancu à a cerimonia. Tunç SoyerHà accoltu cù i materiali chì anu pigliatu da a pulizia di a baia. 6 pompieri, chì sustenevanu l'operazione di pulizia da u mare, anu recuperatu l'equipaggiu cum'è sedie, telefunini, portafogli è carte di creditu da a baia dopu à immerse davanti à Cumhuriyet Square. E squadre di ricerca è salvamentu di u dipartimentu di u dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Izmir puliscenu regularmente u fondu di a baia in diverse rotte di a cità ogni mese.

100 milioni di risorsa di lire ogni annu per a cuscenza di a pulizia

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì furnisce servizii di pulizia nantu à e principali arterie è boulevards sottu a so autorità è rispunsabilità, Tunç Soyer Dapoi u so postu, hà fattu un’azzione di pulizziari per ramintà chì u metudu più permanente di prevenzione di a contaminazione in a cità ùn hè micca d’inquinassi è chì l’attenzione deve esse fatta à a pulizia di i spazii publichi. In linea cù u scopu "Clean Izmir", a Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja u so travagliu di pulizia in 30 distretti è in u campu cù supportu di l'equipaggiu. E squadre raccoglie circa 60 tunnellate di rifiuti da e strade ogni ghjornu. Circa 100 milioni di TL di risorse sò attribuiti annu per questa attività solu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*