Toyota Gazoo Racing lascia u Rallye di Belgio cun Doppiu Podium

Toyota Gazoo Racing Lascia u Rallye di Belgio cun Doppiu Podium
Toyota Gazoo Racing lascia u Rallye di Belgio cun Doppiu Podium

A squadra Toyota Gazoo Racing World Rally hà pigliatu u podium cù duie vitture in Ypres Belgium Rally è hà mantinutu a so leadership cù 88 punti in u Campionatu di Costruttori.

Ospitendu u Campionatu Mondiale di Rallye FIA ​​per a seconda volta, u Rally di Ypres Belgium hà creatu un'altra eccitazione cù e so tappe d'asfaltu duru è tappe implacable. Elfyn Evans hà pigliatu u sicondu postu, à cinque seconde da u primu pilotu, mentre Esapekka Lappi hè stata terza, purtendu punti impurtanti à a squadra.

U capu di u campionatu Kalle Rovanperä hà sappiutu turnà à a corsa u ghjornu dopu dopu avè dannatu a so vittura cum'è unu di i tanti piloti chì si sò sbulicati u venneri. Rovanperä, chì hà pigliatu u primu postu in a fase di putenza, hà mantinutu u so postu in u primu postu in u Campionatu di Piloti cù un marghjenu significativu di punti 72, quattru razzi prima di a fine di a stagione.

Ancu s'ellu Evans hà persu u tempu dopu à un prublema di pneumatici u venneri, hà sappiutu chjude a distanza di tempu cù u capu u sabbatu è hà finitu a corsa in u sicondu postu. Lappi, invece, hà avutu un altru weekend di successu sta stagione cù trè podi è punti stabili in sei gare.

Cumpetendu cù a squadra TGR WRT Next Generation, u ghjovanu pilotu di Toyota Gazoo Racing, Takamoto Katsuta, hà finitu a corsa in u quintu postu è hè diventatu l'unicu pilotu à esse in u top 10 in ogni corsa.

Yaris alimentata da l'idrogenu entra ancu in a corsa

Toyota hà ancu guidatu u so veiculu conceptu GR Yaris H2 innovativu in tappe in Belgio. U veiculu alimentatu à l'idrogenu utilizatu in a tappa di Power da a legenda di rallye di Toyota, Juha Kankkunen, hà cumpletatu e tappe senza prublemi. Dopu avè guidatu u GR Yaris H2 stessu, Kankkunen hà avutu una sperienza impurtante in giru cù u Fundatore di u Team Akio Toyoda.

U capitanu di a squadra Jari-Matti Latvala, chì hà dichjaratu chì un bonu risultatu hè statu ottenutu da u podiumu cù e duie vitture, hà dettu: "Avemu avutu un bonu ritmu quì è eramu assai più cumpetitivi chè l'annu passatu. Elfyn Evans era assai vicinu à a vittoria è hà fattu un bonu weekend. Lappi hà ancu mostratu un rallye quasi perfettu è hà purtatu punti impurtanti per a squadra ". usatu a frasa.

A prossima corsa in u calendariu WRC serà u Rallye di l'Acropolis, chì si terrà in Grecia da l'8 à l'11 di settembre. In unu di i rally leggendari, l'Acropoli, i piloti affronteranu strade di muntagna impegnative è alte temperature.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*