A Carica Turca hè in u 4u postu trà i trasportatori aerei mundiali

A Carica Turca hè in u XNUMXu postu trà i trasportatori aerei mundiali
A Carica Turca hè in u 4u postu trà i trasportatori aerei mundiali

Turkish Cargo hà dimustratu un rendimentu di successu in ghjugnu è hà classificatu 20th trà e 4 prime cumpagnie di trasportu aereu di u mondu.

Turkish Cargo, u valore crescente di Turkish Airlines, hà dimustratu un rendimentu di successu in u ghjugnu è hè classificatu 20u trà e 4 prime cumpagnie di merci aeree di u mondu.

Sicondu i dati di ghjugnu publicatu da International Air Cargo Information Provider World Air Cargo Data (WACD); Mentre u mercatu di a carica aerea hè diminuitu di 6,9 per centu, a quota di mercatu di Turkish Cargo hè stata di 4,8 per centu. Cù stu successu, u traspurtadore hà dimustratu a so determinazione per ghjunghje à a cima cum'è s'arriscava à u 4u postu in a lista WACD.

In quantu à u successu successu di Turkish Cargo, u presidente di u Cunsigliu è u Cumitatu Esecutivu di Turkish Airlines, Prof. Dr. Ahmet Bolat; "Stu successu ottenutu da Turkish Cargo mostra quantu simu determinati à spustà u nostru paese à u centru di u mondu in u settore di a carica aerea. Inoltre, a nostra situazione geopulitica è l'opportunità di infrastruttura farà u nostru paese un attore più impurtante in u settore di a carica aerea. Cusì, ghjunghjeremu u nostru scopu di diventà una di e prime 2025 marche di carichi aerei in 3, cum'è previstu ". disse.

Prima in i mercati di l'Asia, l'Europa è u Mediu Oriente

Turkish Cargo, chì hà righjuntu u primu postu in u mercatu di l'Europa di l'Est, lascendu daretu à i più grandi marchi di l'America, l'Europa è l'Estremo Oriente, hà ancu riesciutu à purtà una di ogni 5 carichi aerei in u mondu. U trasportatore hè classificatu 18u in u mercatu di l'Emirati Arabi Uniti è 2u in India, induve hà ottenutu una crescita di 3 per centu in termini di tonnellate di vendita cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.

Crescita record in a quota di mercatu, a rete di volu è u tunnellu trasportatu

Turkish Cargo, chì hè entrata in una era di crescita rapida dopu à u 2010 cù e strategie implementate, hà cuntinuatu a so crescita cun differenziazione positiva durante u periodu di pandemia, quandu l'industria globale di a carica aerea hà attraversatu un periodu difficiule. A marca di a carica aerea sicondu i dati IATA in 2010; Mentre era classificatu 33e in u mondu, secondu a dati WorldACD in 2017, hà classificatu 3,2u cun una quota di u mercatu di 10 per centu, è sicondu i dati di ghjugnu 2022, hè u 4,8u cun una quota di u mercatu di 4 per centu.

Turkish Cargo, chì vola versu e destinazioni più internaziunali in u mondu in a so reta di volu di carichi è in a so reta di volu di passageri, hà volatu à 2017 destinazioni dirette in 73, mentre chì u numeru attuale di destinazioni dirette di carichi hà righjuntu 36,98, un aumentu di 100. per centu. U trasportatore naziunale pensa à sviluppà più in questu campu è serve 2025 destinazioni dirette di carichi da u 120.

U voluminu di tunnillamentu di Cargo turcu in u 2021 hè aumentatu di 2017 per centu cumparatu cù u 59,43, righjunghjendu 1,8 milioni di tunnellate, cù a quantità di carichi chì trasporta cresce in cunfurmità cù a so reta di volu è a flotta.

A marca di u trasportu glubale hà u scopu di diventà unu di i primi 2025 è i migliori 3,5 trasportatori di carichi aerei in termini di qualità di serviziu ghjunghjendu à un ingressu glubale di 2 miliardi USD è un ecosistema logisticu chì vale 3 miliardi USD in 3.

Turkish Cargo, una di e marche aeree in crescita più veloce in u mondu, cuntinueghja à elevà a barra di successu ghjornu per ghjornu cumminendu a so larga gamma di servizii è e so capacità operative cù i vantaghji geografichi unichi di Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*