L'esportazioni generale di i prudutti di Turchia sò 1,5 miliardi di dollari

L'esportazione generale di merce finita in Turchia hè ghjunta à miliardi di dollari
L'esportazioni generale di i prudutti di Turchia sò 1,5 miliardi di dollari

L'esportatori di frutti è vegetali di l'Egeu, chì realizanu u 40 per centu di l'esportazioni generale di frutti è vegetali di Turchia; Per guardà u pulsu di i sub-settori è palesanu u so putenziale, i sub-comitati sò stati furmati in i settori di u pruduttu, di i frutti freschi è di i succhi di frutta.

A prima riunione, chì hè cum'è una riunione introduttiva, hè stata tenuta in l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu cù a participazione di u cumitatu di i prudutti è u Turkmen Turkmenoğlu, presidente di u Cunsigliu di Settore di Frutti è Verdi Turchi.

U presidente di u Cumitatu di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu Deniz Celep da Akcelep Gıda, i rapprisentanti di u Cumitatu eranu Jülide Çelikcenkci da Cenkçi Pickles, İbrahim Acar da İnsus Gıda, Tolga Selim Kağan da Lidya Konservecilik è Burak Kızak da AVOD Gızak.

U presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, Hayrettin Plane, hà dettu: "Mentre l'esportazioni di i prudutti di frutta è verdura di Turchia eranu 2020 miliardi di dollari in 1,6, sò aumentate à 2021 miliardi di dollari in 37 cun un aumentu di 2,2 per centu. Mentre 2020 milioni di dollari di esportazioni di prudutti sò stati fatti da a nostra Unione in 693, avemu purtatu 2021 milioni di dollari in Turchia cù una accelerazione di 17 per centu in 811. In u 2022, avemu u scopu di ghjunghje à 1,5 miliardi di dollari in l'esportazioni di prudutti di frutta è verdura da l'Egeu.

U 80 per centu di l'espurtazioni di Turchia in i pepini di pepini è u 95 per centu di l'espurtazioni di Turchia in i pumati secchi sò fatti da l'Egeu. Cume avemu prumessu à l'Assemblea Generale, acceleremu u nostru travagliu stabilendu cumitati basati nantu à i prudutti. Oghje, per mantene u pulsu di i sub-settori è palesanu u so putenziale, avemu furmatu trè sottucomitati per riunite ogni trè mesi in i settori di i prudutti, di i frutti è di i succhi di frutta. disse.

Turkmen Turkmenoglu, presidente di u Cunsigliu di Settore di Frutta è Verdura Turchia, hà annunziatu chì in u periodu di ghjennaghju-lugliu di u 2022, l'esportazioni di prudutti di Turchia anu righjuntu 21 miliardi 1 milioni di dollari cù un aumentu di 313 per centu, è l'esportazioni di prudutti di BEI anu righjuntu 10. milioni di dollari cù un aumentu di 471 per centu.

"In e nostre esportazioni generale di Turchia, avemu esportatu 48 milioni di dollari in i Stati Uniti cun un aumentu di 198 per centu, 15 milioni di dollari in Germania cun un aumentu di 173 per centu, è 70 milioni di dollari in Iraq cun un aumentu di 172 per centu. Avemu esportazioni in 157 paesi è regioni in totale. Trà i primi trè prudutti in l'esportazioni di prudutti da Turchia sò a pasta di tomate cù un incrementu di 80 per centu cù 180 milioni di dollari, e bevande gassate cù un incrementu di 14 per centu cù 170 milioni di dollari, u sucu di mela è cuncentrati cù un incrementu di 9 per centu cù 115 milioni. dollari. In a nostra prima riunione cù u Cumitatu di u Produttu, i prublemi attuali è e suluzioni in a nostra industria sò stati discututi. Avemu scambiatu idee per prumove u settore in u modu più efficace. I nostri scontri cuntinueghjanu à espansione u mercatu di l'esportazione di a nostra industria di produttu è à risolve i prublemi chì avemu è sperienzemu in i mercati d'esportazione attuali ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*