TAI stabilisce a 5a più grande facilità di prova di a sezione trasversale di radar di u mondu

TUSAS stabilisce u più grande stabilimentu di prova di sezione trasversale di radar di u mondu
TAI stabilisce a 5a più grande facilità di prova di a sezione trasversale di radar di u mondu

L'Aviazione Turca è l'Industria Spaziale face un altru grande investimentu per realizà e teste di l'area trasversale di radar necessarie per altre piattaforme uniche sviluppate, in particulare per l'Aviazione Naziunale di Combattimentu. Cù a so capacità è a so capacità, u più grande è u 5u più grande stabilimentu di teste di l'area di radar in sezione trasversale di u mondu hè previstu di inizià e so operazioni in u sicondu trimestre di u 2024.

U Radar Cross Section Test Facility, cuncepitu per detectà a visibilità è a dimensione di l'Aviò Naziunale di Combattimentu nantu à u radar, serà una di e strutture più muderne in u mondu cù a so infrastruttura di punta. A facilità, chì cuntribuisce à i studii di cuncepimentu di a piattaforma, determinarà ancu a quantità di riflessione di i signali di radar, chì sò onde elettromagnetiche. Cusì, in u risultatu di e teste realizate, a funzione di bassa visibilità di l'Aviò di Combat Naziunale nantu à u radar serà verificata.

Esprimendu i so punti di vista per u più grande stabilimentu di teste di l'area trasversale di radar di Turchia in quantu à a dimensione di a piattaforma è a precisione di misurazione chì sustene, u direttore generale di l'Industria Aerospaziale Turca Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu: "Continuemu à fà grandi investimenti in l'aviazione chì salverà u nostru paese da a dependenza straniera. In questu cuntestu, l'area transversale di radar, chì avemu da cumincià à custruisce in un futuru vicinu, serà una di e strutture più avanzate in u mondu cù a so tecnulugia. Cusì, realiceremu un'altra prova impurtante per a nostra piattaforma Naziunale di Aerei di Combattimentu in u nostru paese cù risorse naziunali. Per cuntribuisce à l'ecosistema di l'aviazione indipendente di u nostru paese

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*