TAI romperà l'annu novu à TEKNOFEST Samsun

TUSAS Teknofest hà da fà una nova strada in Samsun
TAI ferà l'annu novu à Teknofest Samsun

Turkish Aerospace Industries participà à u festival di l'aviazione, a tecnulugia è u spaziu TEKNOFEST, chì si terrà per a seconda volta questu annu in Samsun, u primu in Azerbaijan. A cumpagnia, chì hà da presentà una tecnulugia chì furnisce una sperienza di volu à 360 gradi per a prima volta in u so stand, purterà u Simulatore di Realità Virtuale di l'Aviò di Combattimentu Naziunale (MMU), chì hè statu esibitu in Azerbaijan TEKNOFEST in i mesi passati, i visitori di u festival per a prima volta in Samsun. In più di i spazii di sperienza è di i stand di carriera, l'avvenimentu "Atelieri di Sviluppu" si terrà cum'è parte di u "Programma di Talenti Futuri". A cumpagnia, chì ùn si scurda micca di i zitelli à u festivale, portarà u Musical HÜRKUŞ è GÖKBEY inseme cù i zitelli di 4-7 anni nantu à a scena principale di u festival ogni ghjornu.

ANKA, AKSUNGUR, HÜRKUŞ è GÖKBEY, sviluppati inizialmente da Turkish Aerospace Industries cù installazioni domestiche, mostreranu e piattaforme MMU, HÜRJET, AKSUNGUR, HÜRKUŞ è GÖKBEY in l'area statica di u festival, chì vi toglierà u fiatu. Ci sarà ancu una onda à l'avvenimentu ANKA è AKSUNGUR in u stand induve i mudelli 1/7 seranu. À u stand, ci sarà ancu un simulatore chì furnisce una sperienza di volu è u simulatore di Realtà Virtuale di MMU.

Programmi di stage, prughjetti di graduazione, prugrammi di ricerca scientifica di maestru è di duttore, prugramma di sviluppu di l'ingegneri, i nostri prucessi di reclutamentu è i prugrammi per i studienti di u primariu, secundariu è liceu seranu ancu dispunibili à u stand. In l'eventu, chì si terrà sottu u nome di "Atelier di Sviluppu" in u scopu di u "Programma Talenti di u Futuru", l'attività nantu à a codificazione robotica seranu urganizate per i zitelli trà l'età di "HÜRKUŞ 6-10" è " HEZARFEN 11-14". À a fine di l'avvenimentu, i participanti riceveranu un certificatu di participazione.

Spartendu e so opinioni nantu à TEKNOFEST, u Direttore Generale di l'Industria Aerospaziale Turca Prof. Dr. In a so dichjarazione, Temel Kotil hà dettu: "Sò felice di scuntrà cù i ghjovani chì amanu l'aviazione, u spaziu è a tecnulugia una volta di più. Toccheremu i sogni di l'aviazione di i nostri ghjovani cù i spazii di sperienza in u nostru stand. Credu sinceramente chì TEKNOFEST, chì principiarà u 30 d'Aostu, farà una grande cuntribuzione à a passione è a determinazione di i ghjovani in questi ghjorni mentre cuntinuemu à custruisce a nostra industria di difesa indipendente. disse.

I premii di l'Helicopter Design Competition, sponsorizzati da l'Industria Aerospaziale Turca quist'annu, truveranu i so patroni in TEKNOFEST, chì si terrà à l'Aeroportu Samsun Çarşamba trà u 30 d'Aostu è u 4 di Settembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*