U Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali apre novi Centri di Supportu

U Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali per Apertura Novi Centri di Supportu
U Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali apre novi Centri di Supportu

U Ministru di a Famiglia è i Servizi Suciali, Derya Yanık, hà annunziatu quest'annu chì apriranu 71 novi Centri di Supportu Famiglia (ADEM) è 12 novi Centri di Supportu Soziale (SODAM) quist'annu per cuntribuisce à u sviluppu persunale è prufessiunale di e donne è di i citadini romani. U Ministru Yanık hà dichjaratu chì ci sarà una opportunità di kindergarten per chì più donne puderanu prufittà di sti centri.

Dichjarà chì ADEM è SODAM furnisce corsi è furmazione in u sviluppu psicosociale, socioculturale, prufessiunale è u sviluppu persunale per e donne è i citadini romani, u Ministru Yanık hà dettu: "Cuntinuemu à espansione ADEM è SODAM in tuttu u paese in cunfurmità cù i bisogni".

Dichjarà chì anu u scopu di a participazione attiva di i citadini, in particulare di e donne, in l'ecunumia è chì cuntinueghjanu u so travagliu per questu scopu, u Ministru Yanık hà dettu: "Per un sviluppu forte, sustenibile, equilibratu è inclusivu, hè inevitabbile di sustene e donne cù educazione è incentivi ecunomichi. In questu cuntestu, avemu da apre 71 novi Centri di Supportu Famiglia (ADEM) è 12 novi Centri di Supportu Sociale (SODAM) quist'annu per cuntribuisce à u sviluppu persunale è prufessiunale di e donne è i citadini Rom. Averemu ancu nursery per chì più donne ponu prufittà di sti centri ".

Nutendu chì i Centri di Supportu Famiglia sò operati da u 2012, u Ministru Yanık hà dettu: "Furnemu corsi è furmazione chì cuntribuiscenu à u sviluppu psicosociale, socioculturale, prufessiunale è persunale di e donne in i nostri ADEM".

2,7 milioni di donne beneficianu di l'ADEM

Dichjarà chì l'ADEM furnisce ancu furmazione nantu à a cumunicazione di a famiglia, a cuscenza di basi di disastru, a nutrizione sana è i diritti di i zitelli, inseme cù u sviluppu prufessiunale è persunale di e donne, u Ministru Yanık hà dettu: "A data, 2,7 milioni di donne anu ricevutu furmazione da ADEM. Aumentemu u numeru di i nostri 2021 ADEM chì operanu à a fine di u 256. In questa direzzione, continueremu à cuntinuà u nostru serviziu orientatu à a famiglia aprendu 71 novi ADEM.

U Ministru Yanık hà spartutu l'infurmazioni nantu à altre furmazioni date in ADEM cum'è seguente:

"I corsi di artighjanali, parrucchieri è vestiti sò più populari in i nostri centri. In più di questi, avemu corsi di sartoria, di cucina, d'informatica, di alfabetizzazione, di tessitura di tappeti, di lingua straniera, di pittura à l'oliu, di corsi di scacchi è di corsi musicali, culturali, suciali è sportivi da i maestri furmatori di i Centri d'Educazione Pùbblica.

Sarani Aperti 12 Centri di Sulidarità Suciali

U Ministru Yanık hà infurmatu chì apriranu novi Centri di Sulidarità Soziale (SODAM) in più di l'ADEM è li metteranu à u serviziu di i citadini romani. Dichjarà chì i SODAM sò attivi dapoi u 2014, u Ministru Yanık hà dettu chì anu apertu questi centri in regioni induve i citadini romani vivenu intensivamente.

Nutendu chì i SODAM sò centri chì operanu per assicurà u sviluppu psicosociale, socioculturale, prufessiunale, artisticu è persunale di i citadini romani per assicurà a so integrazione suciale, u ministru Yanık hà dettu: "Creemu ambienti chì ponu cuntribuisce à u sviluppu suciale di e nostre donne in u paese. bisognu. In questu cuntestu, aghjunghjemu 35 più à 12 SODAM chì operanu in questu cuntestu è li metteremu à u serviziu di i nostri citadini.

Dichjarà chì urganizanu diversi corsi è prugrammi di furmazione chì cuntribuiscenu à u sviluppu psicosociale, socioculturale, prufessiunale, artisticu è persunale di i citadini romani in SODAM, u ministru Yanık hà dettu: "Cù u nostru Centru di Solidarità Soziale (SODAM), chì u so numeru aumenterà à 47. , cuntribuiscemu à u sviluppu prufessiunale è persunale di i nostri citadini rumani. In i nostri centri, urganizemu corsi cum'è parrucchieri, sartoria, cucina, alfabetizazione, tessitura di tappeti. Dopu à u cursu, emettemu un certificatu appruvatu da u Ministeru di l'Educazione Naziunale. Ci sò dinù corsi culturali, suciali è sportivi, in particulare di musica è di pittura. Finu a data, 330 mila citadini rom anu benefiziu da i nostri SODAM.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*