U Torneo Internaziunale di Scacchi Open di Istanbul hà iniziatu in Fatih

U Torneo Internaziunale di Scacchi Open di Istanbul hà iniziatu in Fatih
U Torneo Internaziunale di Scacchi Open di Istanbul hà iniziatu in Fatih

U Torneo Internaziunale di Scacchi Open d'Istanbul, ospitatu da a Municipalità di Fatih è urganizatu in cuuperazione cù a Federazione Turca di Scacchi, hà iniziatu cù a participazione di 22 titulari di titulu, più di 45 stranieri è più di 65 atleti di 1000 paesi.

In u scopu di u Torneu Internaziunale di Scacchi Open d'Istanbul tenutu in Atatürk Çağdaş Yaşam Sports Hall, u torneu, chì si batterà per a vittoria cù razzi cumpetitivi finu à u 14 d'Aostu, hà iniziatu cù u prugramma di apertura assistitu da u sindaco di Fatih Mehmet Ergün Turan.

U torneu, chì hà battutu un record cù a participazione di 22 titolari da 45 paesi, più di 65 stranieri è più di 1000 atleti; Hè ancu vintu a distinzione di esse u torneu cù a più alta participazione trà i tornei internaziunali di scacchi in u nostru paese. Hè statu annunziatu chì u torneu, in u quali i ghjucatori sudanu in e razzii cuntestati, finiscinu u 14 d'aostu è chì i vincitori seranu premiati finu à 100 mila lire.

U presidente Turan: "U torneu si svolge questu annu cù una participazione record"

U presidente Turan, chì hà iniziatu u so discorsu esprimendu a so felicità per esse una parte di stu bellu avvenimentu cum'è una persona chì crede di cori in a funzione di u sport in pace è fratellanza, guariscenza è sviluppu di e persone, hà dettu: "U nostru torneu si svolge questu annu. cun un numeru record di participanti. Ospitemu circa 21 atleti da 1000 paesi in Fatih. Trà i nostri participanti sò impurtanti maestri di scacchi chì anu ottenutu un grande successu in u mondu. Hè un sviluppu piacevule è orgogliu chì l'interessu per i scacchi hè aumentatu in l'ultimi anni in u nostru paese, in particulare trà i nostri ghjovani, è chì anu ottenutu un successu significativu in tornei internaziunali cum'è squadre ". usatu a frasa.

"Avemu cura di u sviluppu sanu di a nostra ghjuventù"

U sindaco Turan hà dichjaratu chì cum'è a municipalità di Fatih, si preoccupa di u sviluppu di i ghjovani è di a so salute fisica, spirituale è mentale. "Avemu purtatu parechji centri sportivi cumplettamente attrezzati in u nostru distrittu in trè anni. Cum'è a municipalità di Fatih, pensemu à aumentà u benessere di a nostra ghjuventù è à arricchisce e so opportunità d'educazione è di socializazione trà i nostri scopi primari in e nostre attività municipali. Faremu tuttu ciò chì pudemu per assicurà chì i nostri ghjovani crescenu sani, cunfidenti, felici, pieni di fede è amore per l'umanità. Supporteremu i sporti è l'atleti ", disse.

Dopu à u so discorsu, u presidente Mehmet Ergün Turan hà scontru cù i cuncurrenti chì participanu à u torneu per separatamente è li vulia à tutti successu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*