Premii truvati à u Torneo Internaziunale di Scacchi Open di Istanbul

Premii truvati in u Torneo Internaziunale di Scacchi Open di Istanbul
Premii truvati à u Torneo Internaziunale di Scacchi Open d'Istanbul

I premii sò stati presentati à l'atleti chì anu successu in u Torneu Internaziunale di Scacchi Open di Istanbul 2022 ospitatu da a Municipalità di Fatih à a ceremonia.

Un totale di 21 atleti, di i quali 49 sò stati intitulati, da 46 paesi è pruvince 750 hà cuncorsu ferocemente trà 8 è 14 d'aostu in u torneu urganizatu da a municipalità di Fatih inseme cù a Federazione Turca di Scacchi. U deputatu di u Partitu AK di Istanbul, Abdullah Güler, u sindaco di Fatih Mehmet Ergün Turan è u presidente di a Federazione Turca di Scacchi Gülkız Tulay, atleti è e so famiglie anu assistitu à a cerimonia di premiazione tenuta à l'Atatürk Çağdaş Yaşam Sports Hall, induve u torneu hè statu fattu.

À a cerimonia, İsmet Arvit, chì hà tenutu u titulu IA per quasi 40 anni è hà travagliatu in parechji tornei internaziunali cum'è l'Olimpiadi di Scacchi, hè statu premiatu u "Premiu Arbitru 2022" da u Cunsigliu d'Arbitri di a Federazione Mondiale di Scacchi (FIDE). Medaglie è trofei seranu datu à l'atleti chì anu successu in u torneu in e categurie d'età 7, 8, 10 è 14, è ancu i sottu 12 è 18, visu, veteranu, atleta femminile più successu, atleta lucale, senza classificazione. , 2000-2200 categurie di atleti turchi valutati è più riesciuti, è un totale di 100 mila lira premiu soldi hè statu prisentatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*