Premiu "Risultati eccezziunali in a professione" à Yapı Merkezi Holding Chairman Arıoğlu

Premiu eccezziunale in a professione à Arioglu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Yapı Merkezi Holding
Premiu "Risultati eccezziunali in a professione" à Yapı Merkezi Holding Chairman Arıoğlu

Facendu u discorsu di apertura di l'I-Bridge / 5th Istanbul Bridge Conference tenuta oghje, Yapı Merkezi Holding President of the Board Dr. Ersin Arıoğlu hè statu premiatu u premiu "Risultati eccezziunali in a professione" da a Società Turca di Custruzzione di Ponte.

Ersin Arıoğlu, chì hè statu apprezzatu in Turchia è à l'esteru in tutta a so vita cummerciale è hà realizatu travaglii di successu, hà dichjaratu ch'ellu era onoratu di riceve stu premiu è hà dettu: "U travagliu ch'e aghju fattu in a mo vita prufessiunale, chì hà duratu un mezu seculu. , hè stata apprezzata è ricumpensata da u tempu à l'urganisazioni naziunali è internaziunali. U valore di un premiu ricevutu hè determinatu da i valori di quelli chì apprezzanu u premiu è sparte u premiu simile, s'ellu ci hè, invece di u destinatariu. Da i dui punti di vista, sò cuscente di u fattu chì sò statu ritenutu degnu di un premiu preziosu è speciale oghje, è sò felice ".

Stu premiu, chì hè statu datu à Ali Terzibaşoğlu per i so impurtanti cuntributi à u settore in u nostru paese cum'è a Società Turca di Custruzzione di Ponte per a prima volta in 2013, hè statu datu à Ersin Arıoğlu per a seconda volta per i so impurtanti cuntributi à u ponte è a custruzzione. settore.

Arıoğlu à a cunferenza; "Quandu esaminemu u sviluppu di i ponti da una perspettiva storica, vedemu chì u nostru travagliu di ponte si sviluppa in parallelu cù a nostra civilizazione. I ponti anu una funzione chjara: per cunnetta spans, per sospende una barrera fisica, è per purtà u trafficu nantu à elli in tutta a vita di u ponte cuncepitu senza vulnerabilità. Cù questi caratteri, i ponti sò sistemi puri di trasportu. Tuttavia, i ponti ùn sò micca solu trasportatori cù certe proprietà strutturali è spaziali. Servinu un scopu ugualmente impurtante, secundariu: sò spessu tistimone di a storia è trasmettenu un missaghju da generazione à generazione nantu à i metudi di custruzzione, i tecnulugii, i risorse materiali è l'intelligenza di a bellezza di l'era in quale sò stati custruiti. I maestri ingegneri cunnosci assai bè i limiti di a so sperienza, chì hà una curva d'apprendimentu. Fà parlà l'esperienza hè u latu artigianale di l'ingegneria. Fà parlà l'esperienza appughjendusi nantu à a scienza è l'estetica è ottene risultati produttivi hè a dimensione artistica di l'ingegneria di i ponti.

L'ingegneri sò abili à stabilisce scopi è ghjunghje i so scopi in tolleranza. Facenu tuttu misurabile, misuranu è allineanu. Usanu risorse scarse in modu efficiente. Cù sti capacità spiciali, riescenu à creà ricchezza ecunomica aumentendu constantemente u benessere di e società. In riassuntu; ingegneri tinker, questione è custruisce "civilizazione" è "i so sistemi".

In fatti, i prublemi, l'ostaculi è i ponti sò "in ogni locu" in a nostra vita... Ogni nova "idea di l'ingegneria" hè un ponte, trà "imaginazione è realità"; ogni "surrisu" hè un ponte, trà "dui cori"; ogni "umanu" hè un ponte trà "generazioni"... Credu chì superà l'ostaculi "fisichi", "ecunomichi" è "pulitichi" in a vita, custruendu ponti senza esitazione, creà un assai "più bellu", "prusperu". è u mondu "pacifico". Hà espresu i so sentimenti è pinsamenti nantu à i ponti è l'ingegneria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*