Viaghju "Paradisu nascostu" per l'anziani

Yaslilara 'Viaghju in Paradisu nascostu
Viaghju "Paradisu nascostu" per l'anziani

A Municipalità Metropolitana di Samsun hà iniziatu i viaghji d'estate urganizati per a terza volta quist'annu per chì i citadini di 65 anni è più di vede è cunnosce i lochi storichi, naturali, culturali è turistici di i distretti. U primu indirizzu di i tour in 2022 era Ayvacık, chì hè paragunatu à un paradisu oculatu cù e so bellezze naturali. Dopu avè visitatu a maraviglia naturali di u distrittu, l'anziani chì anu pigliatu una crociera nantu à a nave fighjanu a vista unica.

A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hè diventata un esempiu cù u so travagliu in i servizii di cura di l'anziani è di i disabili, urganizeghja tradiziunali viaghji estivi di u distrittu. I viaghji di questu annu includenu 65 citadini anziani di 250 anni è più chì sò maritati o campanu soli è ùn anu micca mezi ecunomichi. U scopu di cuntribuisce à a so attivazione è a socializazione, u Dipartimentu di i servizii suciali, a Direzzione di u Serviziu per l'Anziani è i Disabilitati hà sceltu Ayvacık, chì si distingue cù i so boschi chì circundanu u lavu di a diga, per u primu viaghju distrittu di l'annu. In siconda, i tour à u distrittu di Vezirköprü, chì hè famosu per u Canyon Şahinkaya, cuntinueghjanu cù Akdağ Ski Center, Natural Ladik Lake è Ladik cù Ambarköy Open Air Museum. Dopu, l'anziani visitanu u Santuariu d'uccelli Kızılırmak in Ondokuz Mayıs, è visitanu Batıpark, Doğupark è musei in u centru di a cità.

HAN PIUTTATU U GIORNU, FACENDU MUCHU FOTO SOUVENIR

40 citadini anziani, chì sò stati purtati da e so case da i veiculi privati ​​affiliati à a direzzione, si sò riuniti in u Giardinu di a Nazione in a matina. Hè statu purtatu à a cità di Ayvacık, à 70 km di distanza, da l'autobus di a municipalità metropolitana, è hà visitatu u distrittu dopu à pranzu à l'Ayvacık Social Facilities. I citadini chì fighjenu a natura nantu à u ponte Eynel anu visitatu u lavu di a presa cù a nave Samsunum-2. Dopu una ghjurnata stancante è piacevule, l'anziani, chì anu pigliatu assai ritratti di souvenir è guditi di u paisaghju, sò stati liberati di ritornu in e so case nantu à a nave flottante. À a fine di u viaghju, hà spressu a so felicità è ringraziò a Municipalità Metropolitana.

Furnendu infurmazioni nantu à l'avvenimentu, u Dipartimentu di i Servizii Sociali, u Manager di Servizii Anziani è Disabilitati, Emrah Baş, hà dettu chì i viaghji sò diventati una attività impurtante per l'anziani. Baş hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana, pruvemu di sustene i nostri anziani chì ùn ponu micca lascià a so casa, ùn ponu micca cumunicà culturalmente è suciale, è anu prublemi di socializazione. Assicurendu ch'elli si passanu un bonu tempu mischjendu senza stancà troppu. Ci sò persone chì venenu nantu à una nave per a prima volta in a so vita, è esce da u so vicinatu per a prima volta. Avemu fattu u primu viaghju di questu annu à u distrittu di Ayvacık. Eranu più chè soddisfatti. A so ammirazione è l'eccitazione ci anu fattu ancu felici. I nostri giri turistici continueranu à intervalli regulari ". Hà utilizatu e so espressioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*