A scola d'estate di pubblicazione hà iniziatu in Konya

A scola d'estate di pubblicazione hà iniziatu in Konya
A scola d'estate di pubblicazione hà iniziatu in Konya

A Scola d'estiu di l'editoria, urganizata in cuuperazione cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu, a Municipalità Metropolitana di Konya è l'Università Necmettin Erbakan, hà iniziatu in Konya. U prugramma, in quale i ghjovani da Konya è fora di Konya chì volenu cuntinuà a so vita prufessiunale in u settore di l'editoria, si svolgerà per una settimana.

Urganizata da l'Agenzia d'Innovazione Sociale di a Municipalità Metropolitana di Konya, a Scola d'estate di l'editoria hà per scopu di furmà i prufessiunali per l'industria di l'editoria è di migliurà e cumpetenze di i ghjovani facendu parte di a so pianificazione di carriera.

OVER 64 APPLICATIONS DA 400 CITTI

Parlendu à a ceremonia d'apertura di a Scola d'estate di l'Edizione, Ali Odabaş, Direttore Generale di Biblioteche è Publicazioni di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, hà dettu: "Più di 64 participanti da e nostre 400 cità anu dumandatu. Ci hà pigliatu assai sforzu per selezziunà elli. Spergu chì i ghjovani chì assisteranu cum'è trainees penseranu ancu, quandu partenu da quì, "hè bonu chì avemu statu implicatu in un tali studiu". Da avà, mentre cuntinueghjanu a so vita prufessiunale, si migliurà in u settore di l'editoria cù a cunniscenza ch'elli anu acquistatu quì è cuntribuiscenu à l'avventura editoriale di u paese. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ". disse.

"VUGU chì KONYA SIA UN CENTRU DI PUBBLICAZIONE"

NEU Rettore Prof. Dr. Cem Zorlu hà dettu: "Semu felici chì a prima Scola d'Estiva di Edizione Turchia hè stata tenuta. Avemu, cum'è a publicazione universitaria, avemu fattu passi impurtanti in questa strada, induve noi, cum'è Turchia, avemu ottenutu un successu significativu per esse trà i primi 10 in u mondu in l'industria di l'editoria. Stabbiliendu a coordinazione di publicazioni scientifiche per a prima volta in Turchia, avemu riunitu publicazioni scientifiche sottu un unicu tettu in a nostra università. Semu felici di esse una parte di a Scola d'estate di l'editoria. Vulemu ringrazià u Ministeru di a Cultura è u Turismu è a Municipalità Metropolitana di Konya per l'urganizazione di sta bella urganizazione. Spergu chì Konya diventerà un centru in quantu à a publicazione in i prossimi anni è chì sta scola d'estate serà ripetuta in Konya. disse.

"Cerchemu di sustene a nostra ghjuventù in ogni campu"

Mustafa Uzbaş, vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, hà dettu: "Semu cuscenti di e gemme chì i ghjovani anu è di e bellezze in i so cori. Ognunu di i nostri ghjovani hè a chjave per purtà u nostru paese à un futuru megliu cù l'educazione ch'elli ricevenu, a so alta morale è a so rispunsabilità. Cuntinuemu à esse cù a nostra ghjuventù à ogni opportunità cù tutte l'uppurtunità chì avemu, è pruvemu di sustene a nostra ghjuventù cù tutte e nostre forze in ogni campu. In questu sensu, a nostra Agenzia d'Innuvazione Suciali hà realizatu assai boni travaglii finu à avà. Oghje, un prughjettu bellu bellu è benefiziu hè in piazza per appruntà i nostri ghjovani à u so avvene in u megliu modu pussibule. U nostru paese, chì hè unu di i mercati di publicazione più impurtanti in u mondu, diventerà un paese assai più successu in u settore di l'editoria cù i nostri ghjovani qualificati chì cresceranu quì ". hà fattu a dichjarazione.

I ghjovani chì volenu cuntinuà a so vita prufessiunale in u settore di l'editoria da tutta a Turchia, in particulare in Konya è i so circondi, assistenu à a Scola d'estate di l'editoria, chì cuntinueghja finu à u 28 d'aostu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*