Tecnulugia Hyperloop Domestica hà cumpetitu

Domestic Hyperloop Technologies Yarsti
Tecnulugia Hyperloop Domestica hà cumpetitu

A tecnulugia di u futuru in u trasportu; Cunsiderata cum'è a 5a generazione dopu à i sistemi di trasportu terrestri, aerei, marittimi è ferroviarii, Hyperloop hè statu u sughjettu di una cumpetizione per a prima volta in Turchia. TEKNOFEST, u più grande festival di l'aviazione, u spaziu è a tecnulugia di u mondu, hà urganizatu un cuncorsu Hyperloop trà i studienti universitari. A tecnulugia Hyperloop, purtata à l'agenda da Elon Musk, pruprietariu di l'imprese SpaceX è Tesla Motor, hè basatu annantu à u fattu chì i veiculi senza roti viaghjanu à livelli vicinu à a vitezza di u sonu.

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà assistitu à a cerimonia finale è di premiazione di a cumpetizione organizata sottu a coordinazione di l'Istitutu di Tecnulugia di Trasportu Ferroviaria TUBITAK (RUTE). Dichjarà chì portaranu a Turchia à a pusizione chì merita in a tecnulugia Hyperloop è in u campu di u trasportu di nova generazione, u Ministru Varank hà dettu: "Turchia serà unu di i paesi più avanzati in hyperloop. A ghjuventù turca pò ottene qualcosa se li dà l'uppurtunità ". disse.

A PRIMA CONCORRENZA HYPERLOOP DI TURCHIA

In u scopu di TEKNOFEST, a Cumpetizione di Sviluppu Hyperloop hè stata tenuta per a prima volta questu annu. U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Varank hà assistitu ancu à l'ultima ghjurnata è a cerimonia di premiazione di a cumpetizione tenuta in u Campus TÜBİTAK Gebze. U Ministru Varank, chì hà esaminatu i stand di 4 squadre chì anu luttatu cù i so veiculi per 16 ghjorni, hà dumandatu dumande nantu à i veiculi. Varank hà seguitu l'ultima tappa di a cumpetizione è hà firmatu i veiculi nantu à a so dumanda.

TUNNEL VACUUM 208 METRI

Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti, Varank hà dettu chì l'hyperloop, chjamatu ancu trasportu di a 5a generazione, hè un novu campu chì esplora a tecnulugia di viaghjà à velocità supersoniche in terra. Nutendu chì anu stabilitu una infrastruttura assai seria per e razzi hyperloops, Varank hà dichjaratu ch'elli correnu i veiculi sviluppati da i studienti cù tunnel di vacuum long di 208 metri.

CREAMU SINERGIA

Indicà chì avvenimenti simili sò tenuti in Europa è in i Stati Uniti, Varank hà dettu: "Questa infrastruttura chì avemu stabilitu hè una di e migliori infrastrutture in Europa, ancu vicinu à i so omologhi in Europa è in America. Hè veramente un piacè è orgogliu per noi d'urganizà un tali cuncorsu è permette à i nostri ghjovani amichi di travaglià è di ricerca in e tecnulugia di u futuru. Avemu creatu una bella sinergia quì ". disse.

UNA INFRASTRUTTURA PERMANENTE

Sottulineendu chì parechje cumpagnie di u settore privatu, cume TÜBİTAK RUTE, TCDD, BOTAŞ è l'Istitutu Turcu di Ricerca per l'Energia, Nucleare è Minerarie, sustenenu e razzii, Varank hà dettu: "Questa infrastruttura in u Campus Gebze serà permanente. I nostri prufessori, studienti è cumpagnie chì volenu fà ricerche in u campu di l'hyperloop in Turchia puderanu aduprà sta infrastruttura. Creemu attelli per i ghjovani. Purteremu u nostru paese à a pusizione chì merita in a tecnulugia Hyperloop è in u campu di u trasportu di nova generazione ". disse.

A GIOVANI CONTRA A DIVISIONE PER "X", "Y"

U Ministru Varank hà indirizzatu i ghjovani cuncurrenti prima di a cerimonia di premiazione. Nutendu ch'ellu hà vistu chì i ghjovani pienghjenu di gioia perchè u so veiculu si moveva in u tunnel, Varank hà dettu: "Perchè un ghjovanu pienghje perchè u so veiculu si move in u tunnel? Questi ghjovani sò dividendu cum'è a generazione Z, a generazione X è a generazione Y. Questi ghjovani sò contru à tali divisioni. Questi ghjovani dumandanu: "Cumu pudemu cuntribuisce à stu paese, cumu si pò benefiziu l'umanità?" sò travagliendu. Quandu anu u risultatu di i so sforzi, pienghjenu di felicità. Nisunu di noi s'aspittava una tale prestazione. Avemu vistu chì a ghjuventù turca pò ottene qualcosa se li dà l'uppurtunità ". disse.

HYPERLOOP CALL À U MONDU

Varank, nantu à i UAV di Turchia in a stampa straniera, "Hè cambiatu u cuncettu di guerra". Ricordendu chì ci era una notizia, disse: "L'età media di l'ingegneri è i tecnichi chì anu sviluppatu quellu veiculu è i nostri amichi chì travaglianu quì hè sottu à 30 anni. Avemu fiducia è crede in a ghjuventù di TEKNOFEST. A generazione TEKNOFEST scriverà u futuru di Turchia è a storia di successu di Turchia in u megliu modu pussibule. Da quì, facciu una chjama à Turchia è u mondu; Se vulete travaglià nantu à u sviluppu hyperloop, vene in Turchia, venite à Gebze, venite à TUBITAK. Spergu chì a Turchia serà unu di i paesi più avanzati in hyperloop. disse.

AUMENTU U PREMIU DI PARTICIPAZIONE À 20 MIL

Più tardi, Varank, presidente di TUBITAK Prof. Dr. Inseme cù Hasan Mandal è u General Manager di TCDD Hasan Pezük, i squadre chì participanu à a cumpetizione anu ricivutu i so premii in e categurie di "megliu spiritu di squadra", "ghjuria speciale", "speciale", "migliu scenariu", "disegnu visuale", ". dimostrazione di tecnulugia" è "disegnu tecnicu". U Ministru Varank hà aumentatu u premiu di participazione da 10 mila lire à 20 mila lire per ogni squadra.

I PRIMI TRE PREMII SERRANNI RICEVU IN SAMSUN

U cuncorsu hè urganizatu per a prima volta quist'annu cù u sustegnu di TEKNOFEST, Turkey Technology Team, TÜBİTAK RUTE, TCDD, ERCİYAS, Yapı Merkezi, BOTAŞ, TENMAK, TÜRASAŞ è Numesys. I primi 3 squadre in a cumpetizione riceveranu i so premii in TEKNOFEST Black Sea, chì si terrà in Samsun u 30 d'Aostu-4 Settembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*