Squadre di Danza Folk di 12 Paesi si sò riuniti à a Notte di a Cultura Balcanica

A Squadra di Danza Folklorica di u Paese si scontra à a notte di a cultura balcanica
Squadre di Danza Folk di 12 Paesi si sò riuniti à a Notte di a Cultura Balcanica

U Festival di Danza Folklorica è Cultura di i Balcani, urganizatu per a 16a volta quist'annu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà riunitu squadre di balli folklori di 12 paesi in a Notte di a Cultura Balcanica. Parlendu à a ceremonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Oghje, sò cun voi micca solu cum'è u sindaco di sta cità, ma ancu cum'è u nipote di u sergente albanese Mustafa chì si stalla in l'Egeu da Pristina. I cunfini spirituali di İzmir sò più grande di a so zona. Questu hè micca solu un festival. A nostra riunione hè una piazza di fideltà induve İzmir mostra a so lealtà à u so Ata ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà participatu à a Notte di Cultura Balcanica urganizata in u 16th Festival Folk Dance and Culture Balkan. Squadre di ballu folk di 12 paesi inseme cù Turchia, u deputatu di İzmir Kani Beko è a so moglia Müberra Beko, u deputatu di CHP İzmir Kamil Okyay Sındır, i sindaci di u distrittu, i membri di l'Assemblea Metropolitana di İzmir, i rapprisentanti di l'associazioni balcaniche è i capi.

"İzmir hè a cità di a pace è a tolleranza"

Parlendu à a notte, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Oghje, sò cun voi micca solu cum'è sindaco di a municipalità metropolitana, ma ancu cum'è nipote di u sergente albanese Mustafa, chì si stalla in l'Egeu da Pristina. U nostru Izmir hà abbracciatu u mo missiavu, chì hè un Turcu Balcanu, è tutti i so amichi è nipoti. Ellu guarì e nostre ferite è divintò vita. Sò chì in sta geugrafia, chì hè a culla di a demucrazia, è in u core di i bravi di a nostra cità, ci hè un levitu assai forte. U nomu di stu levitu hè armunia. Dunque, İzmir hè sempre stata a cità di a pace è a tolleranza. I sementi di a demucrazia si sò sparsi in tuttu u mondu da quì ", disse.

"Avemu ereditatu da i nostri antenati"

Ricordendu chì u festivale hè statu tenutu per a prima volta cù l'istruzzioni di u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk, u presidente Soyer hà dettu: "Avemu pigliatu stu festivale, induve a parolla pace in casa è pace in u mondu hè diventata carne è ossa, da u nostru. Antenatu, è tremu nantu à stu grande legatu in İzmir. Semu cuntenti chì simu inseme una volta di più à u Festival di Danza è Cultura Folklorica Balcanica. Semu torna assai culuriti, torna assai vucali, torna assai respiranti ... È simu assai belli inseme di novu ! Quist'annu, centinaie d'artisti è parechji di i nostri citadini di a geugrafia balcanica è di u nostru paese si sò scontri in stu festival. Inoltre, questu ùn hè micca solu un festival. A nostra riunione hè una piazza di fideltà induve İzmir mostra a so lealtà à u so Ata. In questa piazza, dimustramu una volta di più chì si pò campà "unu è liberu cum'è un arbre" è "cum'è fratelli è surelle cum'è una furesta". Perchè questu hè İzmir, a faccia di a speranza ".

"I cunfini spirituali di İzmir sò più grandi cà a so dimensione di a faccia"

U presidente Soyer hà dettu ancu: I cunfini spirituali di Izmir sò più grande di a so faccia. Ancu s'ellu hè in Anatolia, İzmir hè ancu una cità balcanica. Per questu mutivu, continueremu à esse a voce è a parolla di i nostri citadini d'origine balcanica, chì sò stati cacciati da a so patrie per sperimentà u dulore prufondu, è continueremu à mantene vivu u spiritu balcanicu di İzmir. È grazia à stu spiritu, illuminemu u secondu seculu di a nostra Republica cù u dolce sole di a demucrazia chì nasce da Izmir.

Evrim Ateşler è İzmir Metropolitan Municipality Exchange Chorus anu ancu datu cuncerti in a notte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*