2 in 1 Apps mette i dati persunali in risicu

Ogni App mette i Dati Personali in Periculu
2 in 1 Apps mette i dati persunali in risicu

Dichjarà chì 2 da ogni 1 applicazioni nantu à i dispositi Android sparte dati persunali cù terze parti, Siberasist General Manager Serap Günal hà toccu 4 passi impurtanti per prutege i dati persunali.

Oghje, i giganti tecnulugichi sò trà l'urganisazione chì recullanu più dati. Ma pretendenu chì assai pocu di e dati raccolti sò spartuti. In un tali ambienti, a sicurità di dati crea gravi interrogativi in ​​a mente di l'utilizatori. Ricertamenti, a ricerca di Incogni nantu à quasi 1.000 20 applicazioni Android pagate è gratuite hà purtatu stu prublema à l'agenda. U direttore generale di Siberasist, Serap Günal, chì hà valutatu a ricerca è hà dichjaratu chì l'applicazioni di e social media raccolte a più infurmazione persunale cù circa 7 punti di dati raccolti in media, hà dettu: "Mentre l'applicazioni gratuite raccolte 500.000 volte più dati cà l'applicazioni pagate, l'applicazioni populari chì sò state scaricatu più di 6 volte sò menu Hè almacenatu più di 13,4 volte più dati chì l'applicazioni populari. Hè cunnisciutu chì XNUMX% di l'applicazioni Android sparte l'infurmazioni di locu di e persone cù terzu. In un tali ambiente, hè assai pussibule di esse preoccupatu di a sicurità di e dati persunali. Piglià diverse misure per a prutezzione di e dati è a sicurità impediscenu prublemi seri.

Trà l'infurmazioni sensibili più spartuti sò l'indirizzi e-mail, l'infurmazioni finanziarii è i ducumenti. Ancu s'ellu ci sò diverse categurie d'applicazioni cù u più di spartera di dati, l'applicazioni basate nantu à a compra in linea piglianu u so postu cum'è a categuria chì sparte a più dati cù una media di 5,72 dati. L'applicazioni di shopping sò seguite da e finanze, carte, navigazione, applicazioni alimentari è bevande. Tali app sparte o ancu vende dati cù terze parti cum'è l'agenzii di marketing è altre imprese. Inoltre, u 4,9% di l'applicazioni ammettenu chì ùn cifri micca e dati in transitu.

Sicondu Siberasist General Manager Serap Günal, ci sò 4 passi impurtanti per prutege l'infurmazioni persunali in modu di piantà u trasferimentu di dati persunali è riduce u risicu di diventà vittima di pirate.

Evite di scaricà app inutili. Evitari di scaricà l'applicazioni chì ùn avete micca bisognu hè una di e misure persunale per prutezzione di e dati. Scaricà troppu appricazzioni inutili è cresce l'ingressu di dati à l'applicazioni causanu un almacenamentu di dati persunali seriu.

Verificate a sezione di sicurità di dati di ogni app chì scaricate. In i casi induve u scaricamentu di l'applicazione hè inevitabbile, cuntrollà a sezione di sicurezza di dati di ogni applicazione scaricata aiutarà à prutege l'infurmazioni persunali.

Inserite dati falsi ogni volta chì hè pussibule. Riempite l'infurmazioni dumandate da voi attraversu l'applicazioni chì avete scaricatu cù falsi infurmazioni in certi casi hè un altru puntu impurtante in quantu à a prutezzione di e dati persunali.

Dopu avè finitu cù u serviziu, dumandate à l'applicazioni per sguassà i vostri dati. Ancu s'ellu 10% di l'applicazioni dichjarà apertamente chì i dati chì cullighjanu ùn saranu micca sguassati, u 39% permette ancu a cancellazione di dati. Dopu à aduprà i servizii in tali appricazzioni, vi ponu dumandà u sguassà di i vostri dati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*