41e Produttu in u Sistema di Distribuzione di Dati di Navi HAVELSAN

U prodottu th in u sistema di distribuzione di dati di nave HAVELSAN
41e Produttu in u Sistema di Distribuzione di Dati di Navi HAVELSAN

U sistema 41st hè statu pruduttu per l'usu nantu à 2 Corvette di classe MİLGEM per a Marina di Pakistan è u sistema hè statu accettatu.

In i 14 anni da a prima consegna di u sistema, DBDS per 10 sottumarini è GVDS per 31 navi di superficia sò stati pruduciutu è messi in usu in u paese è à l'esteru.

U sistema, chì hè adupratu cum'è GVDS in navi di superficia è DBDS in sottumarini, hà un totale di 5 GVDS, 16 per MİLGEM, 2 per New Type Patrol Boat, 29 per LST, unu ognunu per TCG Anadolu, DIMDEG, TVEG, Burak, Barbaros è Kılıç DBDS, un totale di sistemi 6, hè statu pruduttu per un totale di 1 sottumarini, 7 per i sottumarini di classi è 36 per u Preveza Submarine.

Un totale di 2 sò stati pruduciuti à l'esteru, 3 GVDS per Pakistan MİLGEM Corvette è 5 DBDS per i sottumarini Pakistan AGOSTA.

GVDS è DBDS, chì sò cunsiderate cum'è u core di a piattaforma, anu cunnessione diretta cù parechji sistemi nantu à a piattaforma, sti sistemi ricevenu e dati chì necessitanu da GVDS è DBDS.

sistema; Hè statu cuncepitu, sviluppatu, pruduciutu è applicatu à i navi cù a rapidità è a prestazione per preparà l'infrastruttura di dati necessaria per a nave per chjappà punti 12 ancu in un mare agitatu in cundizioni climatichi cattivi.

HAVELSAN, chì furnisce l'infrastruttura necessaria per i sensori tattici cum'è i radar è i sistemi d'arme cum'è i cannoni per operare à u più altu rendiment ancu in i peggiori cundizioni in l'ambienti di a nave; A famiglia di prudutti GVDS / DBDS produce a maiò parte di i so bisogni di carte elettroniche, tutti i bisogni di software è meccanichi, cù e so solu suluzioni di ingegneria uniche. I sistemi pruduciutu cuntinueghjanu à serve 7/24 senza scontru un malfunzionamentu maiò, malgradu u numeru assai altu di piattaforme nantu à quale hà travagliatu finu à avà, cù una rata di successu assai alta. Oltre à questi 41 sistemi consegnati finu à avà, quasi 20 navi è sottumarini aspettanu in fila per a consegna in u prossimu periodu, in u scopu di i travaglii domestici è internaziunali.

A famiglia di prudutti HAVELSAN GVDS / DBDS, chì hà righjuntu u 75 per centu di località superendu a tarifa di località specificata in u cuntrattu firmatu cù a Presidenza di l'Industrie di a Difesa, permette à a piattaforma nantu à quale hè stallatu di operare à u più altu rendiment ancu in u mare più duru. cundizioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*