6th Tradizionale İsmet Atlı Karakucak Wrestling hè stata tenuta in Kozan utile

U tradiziunale Ismet Atli Karakucak Wrestling hè statu tenutu à Kozan Beneficial
6th Tradizionale İsmet Atlı Karakucak Wrestling hè stata tenuta in Kozan utile

U 6th Traditional İsmet Atlı Karakucak Wrestling, urganizata da a Municipalità Metropolitana di Adana in nome di u Campione Mondiale è Olimpicu di lotta, Adanalı İsmet Atlı, hè stata tenuta in u Distrettu Beneficiale di u distrittu di Kozan.

Parlendu à l'apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana di Adana, Zeydan Karalar, hà dettu l'impurtanza di a lotta per a Nazione Turca. Karalar hà dettu: "Furnemu furmazione sportiva à più di 20 mila ghjovani in parechje branche, ma a lotta hà un postu assai speciale in a nostra sucità. A lotta hè u nostru sport ancestrali chì hà fattu u mondu dì "forte cum'è un Turcu". Cummemurà cun rispettu tutti i nostri campioni chì anu alzatu a nostra gloriosa bandiera. U tardu İsmet Atlı hè unu di i nostri lottatori leggendari. Vulemu urganizà sti partiti di lotta ogni annu è mantene u nostru sportu ancestrali vivu è sviluppatu. U Fundatore di a Republica di Turchia, u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk, hà spressu l'impurtanza di u sport dicendu: "Una mente sana reside in un corpu sano". U sport hè dinù un fenomenu chì riunisce parechje persone, li riunisce è rinforza i ligami suciali. Vogliu successu à tutti i nostri atleti. Vogliu enfatizà una volta di più l'impurtanza di esse atleti chì sò in linea cù e parolle di Mustafa Kemal Atatürk, "Mi piace l'atleta intelligente, agile è à u stessu tempu morale".

À a fine di a lotta, Ali Bönceoğlu hè diventatu Başpehlivan, Halil Hopur hè seconda, İsa Göçen è Adem Uzun terzu. Un totale di 26 mila lire sò stati attribuiti à i top wrestlers, mentre chì un totale di 270 mila lire sò stati premiati in a lotta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*