A data di apertura di u metro di l'aeroportu di Sabiha Gökçen hè cambiata una volta

A data di apertura di u metro di l'aeroportu di Sabiha Gokcen hè cambiata una volta
A data di apertura di u metro di l'aeroportu di Sabiha Gökçen hè cambiata una volta

Un'altra "bona nutizia" di u Ministru Karaismailoğlu, chì hà annunziatu cinque volte una data posposta per l'apertura di u metro di l'aeroportu di Istanbul, serà ritardata. Karaismailoğlu hà avà indicatu questu mese per u metro Sabiha Gökçen, chì hà datu e date di dicembre 2021, aprile, ghjugnu è aostu 2022.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu attira l'attenzione cù e so dichjarazioni destinate à a Municipalità Metropolitana di Istanbul, in particulare, e linee di metro. Karaismailoğlu promette ancu e date di apertura per i metri custruiti da u Ministeru in Istanbul. Tuttavia, quandu e date sò riunite, risulta chì Karaismailoğlu hè sempre postponendu.

U serviziu ùn principia micca in e date chì i media vicinu à u guvernu annunzianu cù i tituli di "bona nutizia" ogni volta. Cumhuriyet, cù a so nutizia intitulata "Cinque date diverse annunziate" u 31 d'Aostu 2022, hà avanzatu chì e date prumesse da u Ministru Karaismailoğlu per u metro di l'aeroportu di Istanbul ùn sò micca state mantenute.

Dopu à stu sviluppu, Karaismailoğlu hà dettu chì u metro di l'Aeroportu Sabiha Gökçen serà messu in serviziu stu mese, in u discorsu chì hà fattu in u prugramma 100 Days Face to Face tenutu in Sancaktepe da a Presidenza Provinciale di l'AKP Istanbul u ghjornu passatu. Tuttavia, Karaismailoğlu hà prumessu 4 date di apertura diverse per a stessa linea di metro, nimu di quale hè statu realizatu.

E dichjarazioni di Karaismailoğlu in quantu à u metro Sabiha Gökçen sò i seguenti:

PROMESSE CHE NON SONO GUARDATE

    • Dicembre 2021: Dopu avè esaminatu a custruzzione di u metro Sabiha Gökçen in situ in lugliu 2020, Karaismailoğlu hà indicatu à dicembre 2021 per l'apertura cù a frasa "U nostru scopu hè di portà i passageri versu a fine di u 2021".
    • Aprile 2022: Karaismailoğlu, in u so discorsu à l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia in dicembre 2021, chì ùn hà micca rializatu u scopu iniziale, hà dettu: "Apremu u metro di l'Aeroportu Sabiha Gökçen in quattru mesi", è hà rivisu a data à aprile. 2022.
    • ghjugnu 2022: Karaismailoğlu, chì hà esaminatu i travaglii di a linea di metro in ghjennaghju 2022, ghjorni dopu à u discorsu in u Parlamentu, hà dettu: "Cumpleremu a linea in a prima mità di questu annu è a mette à u serviziu di u nostru populu". L'apertura hè stata posposta à ghjugnu 2022.
    • Aostu 2022: Karismaioğlu hà rinviatu l'apertura una volta di più prima di ghjugnu. À a cena rapida induve s'hè scontru cù i travagliadori di u cantiere in aprile 2022, hà dettu: "Seremu fieri di prisentà stu prughjettu à u serviziu di a ghjente di Istanbul in Aostu à u più tardi".
    • Settembre 2022: Karaismailoğlu hà indicatu stu mese per l'apertura di u prugramma 100 Days Face to Face di l'AKP, chì hà assistitu in Sancaktepe u ghjornu precedente, cù a dichjarazione "Meteremu a nostra linea di metro di l'Aeroportu Sabiha Gökçen à u vostru serviziu in settembre". L'Istambuli aspettanu l'apertura di u metro, a custruzzione di u quale hà cuminciatu in u 2015.

source: ripublica

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*