Data Annunziata per l'Orient Express Turisticu in a Stagione Invernale

Data Annunziata per l'Orient Express Turisticu in a Stagione Invernale
Data Annunziata per l'Orient Express Turisticu in a Stagione Invernale

U novu periodu per u Touristic Eastern Express, chì attrae una grande attenzione da i turisti lucali è stranieri, hè statu determinatu cum'è 12 dicembre 2022-20 marzu 2023 da Ankara, è 14 dicembre 2022-22 marzu 2023 da Kars.

Turchia, chì hà fattu investimenti significativi in ​​prughjetti stradali è aeroporti in u campu di u trasportu, si focalizeghja nantu à l'investimenti ferroviari in u periodu à vene. Novi seranu aghjuntu à i treni d'alta veloce, chì sò soprattuttu in alta dumanda da i citadini, è continuanu à purtà passageri è merci nantu à e linee cunvinziunali è turistiche.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà annunziatu chì dopu à a dumanda di i citadini, u numeru di viaghji in trenu à alta velocità hè statu aumentatu è un record di tutti i tempi hè statu battutu cù 31 mila 651 passageri per ghjornu. Sicondu a Guida di Preparazione di u Programma di Investimentu Periudu 2023-2025, in u campu di i trasporti, Konya-Karaman-Niğde-Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ - linee di treni veloci, Bandırma-Bursa-Yenişehir -Osmaneli, Halkalı-I prughjetti ferroviari Kapıkule è a custruzzione di a seconda linea saranu priorità.

Novi seranu aghjuntu à e linee di treni turistici chì attraenu un grande interessu da i turisti lucali è stranieri.

In più di risponde à i bisogni alimentari, di divertimentu è di rilassazione di centinaie di turisti, u turismu ferroviariu offre l'uppurtunità di viaghjà in vagoni di dorme durante i viaghji di notte è di visità i posti turistici designati durante u ghjornu.

Mentre i viaghji di ferrovia longu per scopi turistici, chì furnisce l'uppurtunità di vede diverse culture è geografie, hè urganizatu in parechji paesi, Svizzera, Australia, Francia è Russia spicca soprattuttu in quantu à i servizii offerti da i treni è rotte attrattivi. Trans-Siberian Railway in Russia, Ghan Express in Australia, Darjeeling Himalayan Railway in India, è Venice Simplon-Orient-Express ghjunghje sin'à Istanbul sò trà e rotte impurtanti chì furniscenu opportunità di viaghju per scopi turistici.

L'aumentu di a dumanda porta novi piani

In Turchia, a strada Ferrovia Ankara-Kars operata da Touristic Eastern Express hè trà e prime 4 rotte di treni più belle in u mondu per viaghjà in trenu, secondu i scrittori di viaghju. U Eastern Express, chì hà fattu u so primu viaghju u 15 di maghju di u 1949, opera in a sezione Ankara-Kars ogni ghjornu.

In questu modu, per a prima volta, u viaghju in trenu hè statu cuncepitu da u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture cù u scopu di viaghjà è di vede diverse lochi, di cunnosce diverse geografie è culture, è ancu di ghjunghje da un locu à l'altru. Siccomu l'aumentu di a dumanda per l'Eastern Express esistente ùn pudia esse scuntratu cù a capacità attuale, un novu trenu hà cuminciatu à esse operatu trà Ankara è Kars solu per scopi turistici. I passageri chì viaghjanu nantu à l'Eastern Express nantu à a strada Ankara-Kars immortalizati i so ricordi di viaghju cù ritratti è video è li sparte cù u publicu, aumentendu a curiosità è a dumanda di i citadini per l'Eastern Express è altri treni convenzionali.

U Touristic Eastern Express parte da Ankara, passa per Kayseri, Sivas, Erzincan è Erzurum, arriva in Kars in circa 31 ore è viaghja 1300 chilometri.

Osservà a geografia cambiante passu à passu cù l'Express Turisticu Orientale, passendu per canyon è paesi, scopre e bellezze di l'Anatolia fighjendu i lochi storichi è i paisaghji unichi hè incisu in i ricordi di i passageri cum'è una sperienza diversa.

In a stagione invernale 2021/2022, u Touristic Eastern Express hè operatu nantu à e linee Ankara-Kars è Kars-Ankara per un totale di 31 viaghji, 62 volte ognunu. L'ultimu mandatu, 11 mila 500 passageri anu viaghjatu cù l'Eastern Express è 1411 passageri anu viaghjatu cù u Touristic Eastern Express.

L'espedizioni di a New Era Cuminciaranu u 12 di dicembre

U novu calendariu di viaghju termale di u Touristic Eastern Express hè statu ancu preparatu. Ci saranu voli da Ankara trà u 12 di dicembre di u 2022 è u 20 di marzu di u 2023, è da Kars trà u 14 di dicembre di u 2022 è u 22 di marzu di u 2023. U trenu parterà da Ankara u luni, u mercuri è u venneri, è da Kars u mercuri, u venneri è a dumenica.

L'espresso si ferma in Erzincan è Erzurum in direzzione Ankara-Kars, è in İliç, Divriği è Sivas in direzzione Kars-Ankara. Mentre i vagoni nantu à u trenu sò stati distribuiti à l'agenzii per furnisce u trasportu di gruppu di massa è i tour, 1 vagone di dorme era riservatu per i passageri individuali chì viaghjanu in u trenu. A vendita di u bigliettu serà dispunibule attraversu u sistema di vendita di biglietti 30 ghjorni prima di a data di viaghju.

Interessi Turisticu Stranieru in Touristic Eastern Express

A strada ferroviaria Ankara-Kars, operata da l'Express Turisticu Orientale, attrae l'attenzione di i turisti stranieri cù e so bellezze naturali, a struttura storica, i tesori storichi è e caratteristiche culturali di e pruvince nantu à a strada.

Cù l'influenza di publicazioni promozionali fatte à traversu a stampa è i passageri chì sparte e so sperienze, i turisti stranieri trovanu un locu in quasi tutti i treni.

Mentri 1411 di e 42 persone chì viaghjanu in u turisticu Eastern Express eranu stranieri, 10 di e 564 mila 528 persone chì anu viaghjatu questu annu eranu turisti stranieri.

Novi Itinerari Turistici

Passanu e cità attraversu quale i treni d'alta velocità operanu nantu à a linea Karaman-Konya-Ankara-Istanbul

Hà criatu una attività turistica significativa trà I YHT facenu pussibule viaghjà ogni ghjornu à distanze di 200-300 chilometri, cuntribuiscenu cusì à u turismu culturale.

U fattu chì l'espressioni orientali è Turistiche orientali attiranu assai attenzione in casa è in l'esteru, l'attività turistica è i renditi ecunomichi chì creanu nantu à a strada chì passanu, ponu un esempiu per l'operazione di treni simili in altre rotte cù potenziale turisticu.

U Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture hè travagliatu per creà novi rotte di treni turistici fora di u Turistic Eastern Express. E preparazioni sò realizate tenendu in contu criterii cum'è e facilità istituzionali, u putenziale di i passageri è e dumande future.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*