A faccia di a strada Bakırköy İncirli hè cambiata

A faccia di Bakirkoy Incirli Street hè cambiatu
A faccia di a strada Bakırköy İncirli hè cambiata

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu esami in a strada Bakırköy İncirli, chì hè stata fatta unidirezionale è hà cambiatu cumplettamente a so faccia da a so infrastruttura à a fermata di l'autobus, da a fermata di l'autobus à u mobili urbanu. Dichjarà chì a Piazza di a Libertà è e strade d'Istanbul è Ebuzziya sò dopu, İmamoğlu hà dettu: "In tutte queste zone, u nostru presidente è a ghjente di Bakırköy sò tistimonii chì sia İSKİ sia a nostra municipalità, sia opere di Scienze, Mantenimentu di Strada; Avemu ancu fattu un grande investimentu in infrastrutture rinnuvà è cumpletendu tutte l'infrastruttura, da l'acqua di piova à a fognatura à a fognatura, ma in parechje prublemi ligati à l'inundazioni, cumpresa questa regione vicina, cum'è in Yeşilköy è i so circondi.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluanu fattu investigazioni nantu à a strada İncirli, una di e zone simboliche di Bakırköy, chì anu rinnuvatu cumplettamente cù a so infrastruttura è a superstruttura. İmamoğlu, chì hà fattu una longa caminata in a strada cù u sindaco di Bakırköy Bülent Kerimoğlu, hè statu infurmatu da u Vice-Segretariu Generale İBB Gürkan Alpay nantu à i travaglii in a nova Piazza di a Libertà, chì hè in costruzione. İmamoğlu hà fattu u so discorsu di valutazione annantu à i prughjetti IMM chì cambiaranu a faccia di Bakırköy, di novu in strada, trà i citadini. I tituli di e valutazioni di İmamoğlu eranu i seguenti:

"ÙN FIRMATE QUI"

"Avemu finitu a parte di a strada İncirli finu à questa intersezzione. Cunnettamu definitivamente İncirli Caddesi à u D100. Ùn si ferma micca quì. In questu prucessu, hè necessariu di risolve stu prublema per risolve u prublema di trafficu in particulare in l'intersezzione. Avemu bisognu di assicurà chì questu cuntinueghja versu Izettin Calislar è ghjunghje quasi finu à Haznedar. Stu locu era unu di i spine più impurtanti di Istanbul in u passatu. Tocchemu un spaziu chì ùn hè mai statu toccu in più di 25 anni per a prima volta. In questu campu, chì hà avutu un bonu flussu per a ghjente guasi 30 anni fà, duverebbe esse pigliatu digià secondu e cundizioni di vita cambiante, ma l'avemu pigliatu per a prima volta. Dunque, avemu risoltu queste strade cun un mudellu chì pò superà u statu disgraziatu è scuru di u passaghju di a Strada İncirli è a Strada İzzettin Çalışlar sottu a strada D100, chì l'operazioni intere sò state finite in questu periodu di u nostru.

İSTANBUL AVENUE E PIAZZA DI LIBERTÀ INFORMAZIONI SPARTU

"Avemu fattu un pocu di pratica in Istanbul Street. Trovu u passu fattu avà assai preziosu. Vogliu ringrazià sia u sindaco di Bakırköy sia i cummercianti per u so bonu sustegnu è aiutu. Istanbul Street hè ancu un caratteru assai impurtante. Hè un puntu d'accessu nantu à a strada di a spiaggia è à u stessu tempu hè in realtà una zona di cunfortu. E tradizioni di shopping di u populu sò quasi 40-50 anni. À questu stadiu, una opportunità incredibile hè ghjunta davanti à noi di novu. A piazza di a Libertà era una zona induve avariamu. Duvemu ancu sparte questu cù a ghjente di Bakırköy: Ci sò duie opportunità di trasportu impurtanti quì chì cambiaranu a vita in Bakırköy. Unu di elli; A nostra linea Ataköy-İkitelli. Facemu. Unu di elli hè a nostra linea Bakırköy-Kirazlı. Hè u Ministeru di i Trasporti. Ci hè un sistema Marmaray chì cunnetta sti linii. Quandu si fighjate, a capacità pedonale aumenterà in questa regione invece di u veiculu. Questu hè u nostru distrittu, chì hè statu una densa folla di persone dapoi u passatu. In questu cuntestu, l'affari di piazza è i so spazii di scontri, punti di scontru cù u metro, punti di scontru cù a stazione di Marmaray diventanu più preziosi chè mai. In questu cuntestu, avemu digià fattu u disignu. Sò stati ancu appruvati da a cumpetizione ".

"Avemu fattu un grande travagliu in nome di BAKIRKOY"

"Ma ci hè statu un bellu sviluppu quì. Chì ghjè sta evoluzione? Grazie à u nostru sindaco, "U guvernatore si move da quì, ci hè una ricerca di locu. Se mostra una zona, hà purtatu l'area di u guvernatore di u distrittu à a nostra tavula, dumandendu s'ellu pò esse scambiatu cù u Metropolitanu, cù un quadru o un altru elementu. Avemu partitu dicendu "Vulemu assai questu". Pigliò un pocu di più; U pianu, l'Assemblea, l'obiezioni, u prucessu hà pigliatu quasi 2 anni. Pigliò 2 anni da u principiu di l'idea. Ma avemu fattu un travagliu tremendu in nome di u populu di Bakırköy. Chì avemu fattu ? Avemu attribuitu una zona publica à l'uffiziu di u guvernatore di u distrittu quì, in una zona vicinu à l'autostrada D100, induve u tribunale hè. In una certa manera, avemu ancu assicuratu chì i spazii publichi sò riuniti in un locu. A municipalità di Bakırköy passa ancu per quella regione. Ancu quì, avemu fattu una di e rare applicazioni in Istanbul trasfurmendu in una zona quadrata senza aspittà nunda da a cima ".

"Avemu gestionatu u prucessu cù una mente cullettiva"

"In i scambii di duminiu publicu, u publicu deve ancu fà qualcosa in u so propiu duminiu. Ma quì, invece di fà qualcosa, sia a nostra municipalità di Bakırköy sia a nostra municipalità IMM anu realizatu un prucessu per una zona induve i citadini ponu respira. Pensu chì a storia ne parlerà è scriverà. Perchè, cum'è si vede, hè ghjunta una piazza straordinaria. Allora quì, per dì cusì, sò e celebrazioni di a Republica chì si facenu cù 100 mila persone o 150 mila persone ; ùn lu cunnoscu micca. Ma hè una zona straordinaria, adatta à a Piazza di a Libertà, inseme à u so circondu immediata ... A municipalità di Bakırköy hà furmatu l'edificiu di a municipalità di Bakırköy, forse cù una funzione diversa, è quandu si scontra cù a strada Ebuzziya, a strada İstanbul è a spiaggia, cù u rinnuvamentu di a cità. Assi quì, Bakırköy, almenu in u futuru, hè in u mo parè. Avemu risoltu u pianu di vita di 40-50 anni quì. Questu hè un travagliu preziosu ".

"Avemu Rinnovatu TUTTA L'INFRASTRUTTURA"

"Un'altra cosa. Invisible, u più preziosu; micca assai spiegatu. In tutti questi spazii chì avemu vistu, u nostru presidente è a ghjente di Bakırköy sò tistimunianzi chì sia İSKİ sia u travagliu di a scienza di a nostra municipalità, Mantenimentu di Strada; Avemu ancu fattu un grande investimentu infrastrutturali rinnuvà è cumpletendu tutte l'infrastruttura, da l'acqua di piovana à a fognaria à a fognatura, ma in parechje prublemi ligati à l'inundazioni, cumprese sta regione vicina, cum'è in Yeşilköy è i so circondi.

"HÈ DIFFICILE SCONFIRGE I NOSTRI ABITUDINI IN PRIMA TAPA"

"Pensu chì a questione di a strada İncirli essendu una strada à sensazione unica hè una pratica assai cuntempuranea. Di sicuru, hè difficiule di batte i nostri abitudini in u primu locu. Hè ancu in a mo vita. Puderaghju cunsiderà un prublema di tasca davanti à a mo buttrega un prublema vitale è mi dispiace per ellu. Ma possu digià vede chì, cù u tempu, questu diventerà una cumunità pedestriana assai affollata cù un accessu umanu. E persone chì vedenu un pavimentu cusì sanu caminanu da Bahçelievler finu à a spiaggia, per ùn dì micca a vittura, u minibus, l'autobus. In questu cuntestu, sò veramente fieru di i passi cuntempuranei è di i prucessi chì anu fattu ".

İmamoğlu hà dichjaratu chì ci sò l'uppurtunità di prisentà a nova Piazza di a Libertà à Istanbul prima di l'elezzione generale chì si terrà in 2024, cù a fine di u travagliu di metro realizatu da u Ministeru di i Trasporti.

A FACCIA DI INCIRLI AVENUE HA CHANGIATA

I travaglii di arrangiamentu di a strada Incirli sò stati realizati tenendu in contu a densità di i pedoni. Sicondu a decisione di circulazione di u trafficu presa per u scopu di regulà u trafficu, hè stata applicata l'arrangiamentu di a strada di priorità pedonale. A densità di pedoni è di trafficu in a regione; i sacchetti di parcheghju, e fermate di trasportu publicu sò state disciplinate da i regulamenti. I zoni pedestriali sò stati funziunalizati cù i mobili urbani posti. In u scopu di u prugettu; 11.750 metri quadrati di petra naturale, 1900 metri quadrati di asfaltu poroso è un totale di 13.650 metri quadrati di pavimentazione pedonale sò stati rinnuvati. 4.010 tunnillati di pavimentu asfaltatu hè statu fattu nantu à a strada, è u travagliu di arrangiamentu hè statu finitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*