A mostra China-ASEAN aghjunghjera putenza è opportunità à a ricuperazione di l'ecunumia dopu l'epidemie

A Fiera di l'ASEAN in Cina aghjunghjera u putere è l'opportunità à a ricuperazione di l'ecunumia dopu l'epidemie
A mostra China-ASEAN aghjunghjera putenza è opportunità à a ricuperazione di l'ecunumia dopu l'epidemie

Ministeru di l'Affari Esteri cinese SözcüIn a so cunferenza di stampa di ogni ghjornu, Mao Ning hà valutatu i risultati ottenuti à a 16a Fiera China-ASEAN è a Cumpagnia di l'Affari è Investimenti China-ASEAN tenuta in a cità Nanning di a Regione Autonoma Guangxi Zhuang trà 19-19 settembre.

Sözcü Hà indicatu chì questu annu hè l'annu di u principiu di u partenariatu strategicu cumpletu Cina-ASEAN è u primu annu di l'implementazione di l'Accordu di Partenariatu Economicu Integrale Regionale (RCEP).

Sözcü3.0 manifestazioni di prumuzione di l'investimentu sò state realizate in u scopu di a 19a Fiera China-ASEAN, chì hè stata tenuta cù u tema di "Spartite e novi opportunità offerte da RCEP è accelerà a custruzzione di a versione 40 di a Zona di Libertà Cina-ASEAN". è l'imprese 653 2 anu assistitu à a fiera offline è più di 267 mila in linea.Hè statu annunziatu chì l'imprese participà, accordi di cuuperazione sò stati firmati per i prughjetti 37, è a quantità d'investimentu tutale hà aumentatu da 413 per centu cumparatu à a fiera precedente è hà righjuntu XNUMX miliardi di yuan.

Mao Ning hà rimarcatu chì credenu chì a Fiera China-ASEAN approfondirà a cooperazione trà Cina è ASEAN è diventerà una piattaforma impurtante chì avanza l'integrazione di l'ecunumia regiunale, aghjunghjendu nova forza è novi opportunità à a ricuperazione di l'ecunumia post-epidemica. è a custruzzione di una ecunumia regiunale aperta à l'esternu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*