A Fiera InnoTrans hà apertu e so porte à i visitori dopu à 4 anni

Dopu a pausa annuale, a Fiera InnoTrans apre e so porte à i visitori
A Fiera InnoTrans hà apertu e so porte à i visitori dopu à 4 anni

InnoTrans, a fiera di tecnulugii, sistemi è veiculi di trasportu, chì si tene ogni dui anni in Berlinu, hà apertu e so porte à i visitatori dopu à una pausa di 19 anni durante u focu di Kovid-4. Organizatu per a 13ª volta questu annu, 2022 200 visitatori sò previsti per assistisce à InnoTrans 20. A fiera accoglierà i so visitatori in u campu di fiera Messe in Berlinu, a capitale di Germania, u 23-XNUMX di settembre.

Descrittu cum'è una di e più grandi fieri internaziunali di trasportu in Europa, InnoTrans hè stata ufficialmente aperta dopu à a stampa di stampa ieri. A fiera, chì duverebbe esse rinviata duie volte per via di l'epidemie di Kovid-19, si concentra annantu à u tema di a "mobilità sustenibile" quist'annu.

Mentre i tecnulugii di trasportu chì facilitanu a mobilità in e cità è e novi suluzioni intelligenti chì facenu u trasportu publicu più sustinibili, a digitalizazione è l'arnesi di rete intelligenti attiranu l'attenzione da i participanti à a fiera.

In più di u trasportu publicu, l'ultime tendenze, l'innuvazioni è e suluzioni sustinibili per l'infrastruttura di trasportu spiccanu in a fiera, induve 56 cumpagnie di 2 paesi presentanu e so novi tecnulugia è prudutti.

Mentre l'infrastruttura ferroviaria hè u sughjettu principale di a fiera, l'ultime innovazioni in a tecnulugia ferroviaria, u trasportu publicu, l'internu è a custruzzione di tunnel, locomotive, treni d'alta velocità, equipaghji di signalizazione, vagoni è tutti l'altri equipaghji è servizii in u campu di a ferrovia i sistemi sò presentati à i visitori.

60 cumpagnie da Turchia participanu à a fiera cù una superficie di circa 3 mila metri quadrati è ci sò parechje cumpagnie turche in quasi ogni sala 27.

Quist'annu, i suluzioni digitali per e ferrovie è e ferrovie di risparmiu d'energia sò u focu di a fiera, mentri a sustenibilità di u clima hè ancu in u radar di i fabricatori.

Inoltre, i gestori di e risorse umane di e cumpagnie anu l'uppurtunità di scuntrà cù novi entranti in a professione in u settore ferroviariu è risponde à e dumande da elli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*