A Fundazione di a Fabbrica di Ceramica Serel hè stata stallata in Söğüt District di Bilecik

A Fundazione di a Fabbrica di Ceramica Serel hè stata stallata in Sogut District di Bilecik
A Fundazione di a Fabbrica di Ceramica Serel hè stata stallata in Söğüt District di Bilecik

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dettu: "Quellu chì investe in Turchia ùn perde mai. À u cuntrariu, guadagna assai è dà assai soldi à u so paese. Spergu chì questu continuerà à aumentà ". disse.

In u so discorsu à a "Cerimonia di inaugurazione di a fabbrica di ceramica Serel" in u distrittu Söğüt di Bilecik cù a participazione di u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez, Varank hà dettu chì anu travagliatu ghjornu è notte per furnisce u megliu serviziu à u publicu visitendu 81. pruvince è distretti.

Varank spiegò chì Bilecik hè diventatu unu di i centri chì guidanu l'industria ceramica in Turchia cù i grandi investimenti chì hà ricevutu recentemente.

Nutendu chì a mità di l'esportazione di 132 milioni di dollari da Bilecik l'annu passatu hè stata realizata da l'industria di a ceramica, Varank hà cuntinuatu cusì:

"Questa esportazione di 132 milioni di dollari hè in realtà l'esportazione registrata fatta quì. Altrimenti, quandu si cunsiderà e fabbriche chì pruducenu quì è anu i so centri di cummerciale in Istanbul è Izmir, questa hè una cità chì esporta più di 1 miliardi di dollari. U Gruppu Elginkan, chì furnisce impieghi per più di 22 in 3 cumpagnie in a so struttura, face una grande cuntribuzione à l'ecunumia di u nostru paese. Li seguimu cun apprezzamentu è cura di furnisce u sustegnu chì anu bisognu in i so investimenti. Perchè avemu statu da tutti quelli chì aghjunghjenu valore à stu paese. Continueremu à esse cun voi da avà.

Gaye Hanım (Presidente di u Cunsigliu Esecutivu di u Gruppu Elginkan Gaye Akçen) hà parlatu di un locu nantu à una scola. Aghju dumandatu à i nostri amichi. Quì, un pacchettu educativu ùn hè micca statu attribuitu in a Zona Industriale Organizzata esistente, ma pudemu dà un postu dopu l'espansione. Attualmente, pudemu turnà in una zona cummerciale, parcella amministrativa è suciale in u pianu di zoning attuale. Dicu à Gaye da quì chì se a Zona Industriale Organizzata li dumanda un pocu di soldi, mi pò mandà a fattura. Pagu quella fattura. Sempre chì fate un investimentu in l'educazione quì ".

A NOSTRA GEOGRAFIA ECONOMICA HA PROBABILE RIFORMATA

Dichjarà chì a Turchia hè seconda trà i paesi europei è OCDE cù i so figuri di crescita, Varank hà enfatizatu chì u settore industriale guida a crescita.

Dichjarà chì ci sò tempi difficiuli in u mondu per via di l'epidemie è a guerra, u Ministru Varank hà dettu:

"A Turchia hè in a pusizione di u paese chì pò adattà megliu à queste cundizioni cù u so approcciu di produzzione domestica è naziunale. A causa di tutti sti fattori glubale, a nostra geugraffia ecunomica hè stata ristrutturata è u nostru paese attira l'attenzione cum'è una stella brillanti di stu novu ordine. L'aumentu enormi chì avemu avutu in a produzzione industriale è l'esportazioni in l'ultimi dui anni sò a più grande prova di questu. Ma vi apprezzà chì queste cose ùn succede micca da sè stessu. Grazie à l'investimenti enormi chì avemu fattu in a nostra infrastruttura industriale, infrastruttura di trasportu, è risorse umane in 20 anni, è a pulitica estera raziunale chì perseguitemu in tempi di crisa, pudemu ottene queste.

ÙN PENSAMU CHE AVERIAmu UN PROBLEMA IN L'ENERGIA SUPPLY

U Ministru Mustafa Varank hà dichjaratu chì anu allargatu l'infrastruttura industriale à tutte e cità è u numeru di zoni industriali urganizati hà aumentatu da 190 à 340 in u so periodu.

Dichjarà chì a Turchia hè diventata un paese chì attrae investitori, Varank hà dettu: "Chi investe in Turchia ùn perde mai. À u cuntrariu, guadagna assai è dà assai soldi à u so paese. Spergu chì questu continuerà à aumentà. A manera di sviluppà Turchia hè attraversu a produzzione di valore aghjuntu. Quale farà questu? U settore privatu. Ci hè quellu chì a porta di tantu in tantu, ci hè quellu chì dice : « U statu ùn hà micca fabbrica, ci hè quellu chì dice chì avete vindutu e fabbriche di u statu ». Cari amichi, Sümerbank pò cumpete cù u mondu producendu flanella stampata? Attualmente, ci sò 500 Sümerbanks in tutta a Turchia. Avemu centinaie di cumpagnie chì travaglianu in u settore tessili ". hà fattu a so valutazione. U Ministru Varank hà dichjaratu chì in più di 340 zoni industriali organizzati, cuntinueghjanu i prucessi di selezzione di u situ di 44 zoni industriali organizzati.

In riferimentu à i prublemi sperimentati cù l'energia in u mondu, Varank cuncludi e so parolle cum'è seguente:

In particulare in settori intensivi d'energia cum'è u ferru, l'acciaio, u vetru è a ceramica, sta crisa energetica hà cuminciatu à affettà seriamente l'Europa. Tutte queste fabbriche sò avà cuminciate à chjude in Europa. In altre parolle, se i costi di l'energia anu radduppiatu in u nostru paese, anu aumentatu 50 volte quì. O ùn ponu truvà alcuna energia è anu da piantà a so pruduzzione avà. Ùn pensemu micca chì averemu un prublema in l'approvvigionamentu di energia per u mumentu ".

À a cerimonia di inaugurazione, u presidente di u Cunsigliu Esecutivu di u Gruppu Elginkan, Gaye Akçen, è u presidente di u Cunsigliu di Trustees di a Fundazione Elginkan, Vecdi Gönül, si sò ancu indirizzati à i participanti.

U Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Hasan Büyükdede, u guvernatore di Bilecik Kemal Kızılkaya, u vicepresidentu di u Partitu AK Vedat Demiröz, u deputatu di u Partitu AK Bilecik Selim Yağcı, u deputatu di CHP Bilecik Yaşar Tüzün, i membri di u protocolu è altre parti interessate anu participatu à u prugramma.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*