Garanzia di u Mercatu è di Prezzi Sarà Offerta à i Pruduttori cù l'Allevamentu Cuntrattu

Garanzia di u Mercatu è di Prezzi Sarà Offerta à i Pruduttori cù l'Allevamentu Cuntrattu
Garanzia di u Mercatu è di Prezzi Sarà Offerta à i Pruduttori cù l'Allevamentu Cuntrattu

L'allevamentu di l'allevamentu cuntrattu, chì hè statu implementatu cù a Decisione di u presidente nantu à u sustegnu di l'allevamentu cuntrattu, furnisce garanzii di u mercatu è di prezzu à i pruduttori.

Cù a Decisione di u presidente, chì hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale è entra in vigore oghje, i pagamenti di sustegnu è e cundizioni per esse fatte à i pruduttori secondu u pesu di carcassa sò stati determinati in u scopu di i supporti di l'animali cuntratti.

Cù u sistema di allevamentu cuntrattu, era destinatu à portà e capacità inattive di l'imprese di ingrassamentu in a produzzione, per assicurà a sustenibilità di a produzzione di carne rossa, per creà una catena di supply forte, per aumentà a produtividade è l'impieghi in a campagna, per pre-pianificà. l'offerta di input di u pruduttore è di stabilisce un mudellu esemplariu per u settore.

Cù a prima di incentivazione di produtividade purtata cù l'applicazione, cuntribuisce à a gestione di l'animali è a sustenibilità di l'allevamentu di l'animali.

In cunsiquenza, u pesu di a carcassa hè stata datu à i criatori chì anu fattu un cuntrattu di 5 anni cù l'Istitutu di Carne è Latti.

a) 201 TL/kg per quelli chì pesanu 250-2,5 kg,

b) 251 TL/kg per quelli chì pesanu 300 - 3,5 kg,

c) 301 TL/kg per quelli chì pesanu 5 kg o più,

u sustegnu serà pagatu.

POLITIKA DI PREZZI PER COST

I costi mensili seranu calculati da e cumissioni per esse create.

I prezzi di compra seranu aghjurnati secondu u costu determinatu, tenendu in contu u benessiri di l'agricultore.

I pruduttori cù garanzii di compra è di prezzu puderanu pianificà a so pruduzzione per 5 anni. In questu modu, i criatori assicureranu u so redditu.

LIVE STOCK MANAGEMENT

I pruduttori, chì sò datu una garanzia di compra da l'IHC, ponu unilateralmente rinunzià da u cuntrattu di bestiame firmatu cù l'Istituzione senza alcuna perdita di diritti.

Sicondu a situazione di l'offerta è a dumanda di u mercatu di carne rossa, i pruduttori ponu esse datu prima di macellazione anticipata o tardiva.

SUPPORTE D'EDUCAZIONE AGRICULTURALE À I FABRICATORI

Cù u mudellu d'allevamentu cuntrattu, a furmazione serà data à i pruduttori in i so splutazioni nantu à a salute, u benessere è l'alimentazione di l'animali.

Stabbiliscendu sistemi di registrazione, i prucessi di ingrassamentu di l'animali, i prugrammi di ingesta è di macellazione seranu monitorati attraversu u sistema.

Cù una produzzione di carne rossa durabile, igienica, sana è di alta qualità, sia u pruduttori sia u cunsumadore seranu prutetti.

I risorsi necessarii per i pagamenti da esse fatti in u scopu di l'applicazione seranu furniti da u bilanciu di sustegnu agriculu di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta.

MINISTRU KIRİŞCI: "UN MODELU DI PRODUZIONE ESEMPIU"

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci hà dichjaratu chì l'unicu modu per rinviviscia a campagna, rinvivisce è aumentà a produzzione in a campagna hè attraversu u sviluppu rurale.

Sottulineendu chì l'anu presentatu cum'è una visione, Kirişci hà dichjaratu ch'elli vulianu rende tali mudelli di produzzione cuntratti attraenti attraversu alcuni supporti.

Rimarchendu chì u mudellu di produzzione cuntrattu permetterà a produzzione di i prudutti necessarii da u paese quant'è necessariu, Kirişci hà dettu: "Avemu dimustratu a nostra vuluntà di prufittà di e nostre risorse di produzzione à u più altu livellu senza compromette u principiu di sustenibilità. A sicurezza di l'alimentariu hè un prublema naziunale in i nostri settori strategichi di priorità cum'è l'allevamentu di u bestiame. A sicurità alimentaria, invece, hà dui pilastri basi: l'offerta è l'accessu ecunomicu. usatu e frasi.

Rimarchendu chì cù u decretu presidenziale publicatu oghje, anu iniziatu u mudellu di ingrassamentu cuntrattu per prutege u travagliu di u pruduttore per l'allevamentu sustenibile, u ministru Kirişci hà dettu: "L'ingaghjamentu cuntrattu hè un mudellu di produzzione esemplare. Questu hè stata implementata cù u principiu di a produzzione domestica è naziunale. Cù pruduzzione pianificata, sia u nostru allevatore è Turchia vinceranu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*